PSV verliest misschien nog 1x meer niet, wie verslaat psv nouquote:
Iets klopt niet in die zin.quote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef xFriendx het volgende:
...maar waar Ajax en PSV soms een zeperd hebben tegen een laag geklasseerde club wint PVS daar...
Sorry, mijn fout. PSV had daar AZ moeten zijn. Bij deze aangepastquote:
het zij je vergevenquote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. PSV had daar AZ moeten zijn. Bij deze aangepast![]()
Oh, en er stond PVS oidTis weer eens maandagmorgen.
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=81quote:Op maandag 11 december 2006 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen idee wanneer PSV voor het laatst tegen een laag geklasseerde ploeg verloor. Dat moet volgens mij eind 2001 geweest zijn of misschien het eerste jaar van Hiddink
Stond Roda op dat moment laag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=81
1 keertje toch. Thuis gewonnen door een mooie vrije trap van Farfan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef cultheld het volgende:
Wel twee keer gelijk gespeeld tegen Heracles vorig jaar.
Ja dat waren inderdaad 2 verloren wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef cultheld het volgende:
Wel twee keer gelijk gespeeld tegen Heracles vorig jaar.
Dan ben ik in de warquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
1 keertje toch. Thuis gewonnen door een mooie vrije trap van Farfan.
Wat staat Feyenoord vaak in dat rijtje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
PSV verloren van:
2006/2007: FC Twente
2005/2006: FC Groningen, Feyenoord
2004/2005: Roda JC
2003/2004: Ajax, SC Heerenveen, Willem II, AZ, Feyenoord, Roda JC
2002/2003: Feyenoord (2x)
2001/2002: SC Heerenveen, NAC, RKC, Sparta, Willem II, Vitesse
2000/2001: De Graafschap
Wat Ajax met PSV heeft (er de laatste jaren veel van verliezen) heeft PSV met Feyenoordquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat staat Feyenoord vaak in dat rijtje.
Met het verschil dat PSV ook Feyenoord regelmatig verslaatquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat Ajax met PSV heeft (er de laatste jaren veel van verliezen) heeft PSV met Feyenoord
Dat wordt hem ook niet meer, gister gelijk gespeeld tegen NEC..quote:Op maandag 11 december 2006 11:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien kan AZ nog stunten,
Play-offs ook om het landskampioenschap dan?quote:Op maandag 25 december 2006 16:01 schreef popolon het volgende:
Voor de wat neutralere kijkers is het natuurlijk dodelijk saai, elk jaar weer.
Spannend is het al jaren niet meer als het om de landskampioen gaat. Af en toe doet Ajax eens mee maar dan heb je het wel gehad.
Aan de andere kant, je kunt het PSV moeilijk kwalijk nemen natuurlijk.Maar leuk is anders.
Nee. Dat vind ik echt helemaal niets. In de NBA etc. hoort dat thuis. Niet bij ons voetbal.quote:Op maandag 25 december 2006 16:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Play-offs ook om het landskampioenschap dan?
Waarom niet? Je hebt daar(USA/Canada) in de 4 grote sporten vrijwel elk jaar een andere kampioen. Is toch veel leuker.quote:Op maandag 25 december 2006 16:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik echt helemaal niets. In de NBA etc. hoort dat thuis. Niet bij ons voetbal.
Heeft met meer zaken te maken, ik denk bijv. aan salary caps. Maar dat zal een onmogelijke zaak worden, de grote jongens in Europa zullen dit niet mogelijk willen maken.quote:Op maandag 25 december 2006 16:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Play-offs ook om het landskampioenschap dan?
Heeft ook te maken met de drafts die ze in Europa niet kennen: De zwakste teams krijgen de eerste picks uit de college drafts.quote:Op maandag 25 december 2006 16:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt daar(USA/Canada) in de 4 grote sporten vrijwel elk jaar een andere kampioen. Is toch veel leuker.
Flinke begrotingen zeggen daar niks. Zie o.a. Yankees die al 6 jaar geen kampioen zijn geworden met een $200 miljoen+ begroting.
Dat er elk jaar een andere kampioen komt heeft ook met de draft te maken, zoals Popo al zegt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt daar(USA/Canada) in de 4 grote sporten vrijwel elk jaar een andere kampioen. Is toch veel leuker.
Flinke begrotingen zeggen daar niks. Zie o.a. Yankees die al 6 jaar geen kampioen zijn geworden met een $200 miljoen+ begroting.
Wat dat betreft is voetbal de meest conservatieve sport.quote:Op maandag 25 december 2006 16:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de drafts die ze in Europa niet kennen: De zwakste teams krijgen de eerste picks uit de college drafts.
Maar die discussie hebben we denk ik al eens gehad in VBL en de meeste mensen prefereren gewoon het huidige systeem, zonder playoffs.
Is het misschien ook wel. Maar als je 34 wedstrijden speelt en dan de meeste punten behaalt, dan ben je toch over dat seizoen gezien de beste club en verdien je toch het kampioenschap?quote:Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat dat betreft is voetbal de meest conservatieve sport.
Elke teamsport heeft play-offs. Ook in de Nederlandse competities.
Ja zolang men het goed vindt zal er nooit wat veranderen. Ik denk dat voetbal in Europa, en zeker in Nederland, veel leuker wordt dmv een salary cap, althans, dat zou een mooi begin zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat dat betreft is voetbal de meest conservatieve sport.
Elke teamsport heeft play-offs. Ook in de Nederlandse competities.
Dat klopt helemaal. Het was een extreem voorbeeld.quote:Op maandag 25 december 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Daar hoef je geen Chelsea voor te heten hoor. AC Milan, Real Madrid, Barcelona, Juventus, Olympique Lyon, Manchester United etc. kunnen er ook wat van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |