Nou hier dan de rest (een selectie) van de spots van Londen...
De rest en meer foto's zijn allemaal op
AutoGespot te vinden...
Mercedes CL600, achter Albert Hall geparkeerd
![]()
Een van de vele Rollers (en Bentley's ook trouwens) die we hebben gezien
![]()
![]()
Onder gekakte Porsche Carrera S met lekke band
![]()
Ferrari 360 Spyder die (volgens mij) altijd achter/naast Harrods staat
![]()
![]()
![]()
Ferrari Dino GT, zeer lange eigenaar die er maar ook net inpaste...
![]()
![]()
Rolls Royce Phantom EWB (Extended Wheel Base, let maar op de reflector onder tussen de deuren)
![]()
![]()
Porsche 996 GT3 RS
![]()
Zeer mooie combo, stond er vrijwel de hele tijd, later aangevuld met nog een Continental GT Diamond Series
![]()
In een mooie buurt stond deze Porsche Cayenne Turbo S, met witte voorgrill ipv gewoon donker. Extra mooi vind ik
![]()
![]()
![]()
Porsche 912, de budget Porsche in de beginjaren van de 911
![]()
![]()
![]()
Mercedes CLS 63 AMG, en indezelfde straat even verderop ook een DB9 en DB9 Volante combo
![]()
![]()
![]()
Bentley Flying Spur Mansory, van de eigenaar van de Dorchester (naar ik mij heb laten vertellen)
![]()
![]()
Duitse Lamborghini Gallardo, die later die week loeihard door een zijstraat naast Harrods knalde, helaas niet gefilmd toen
![]()
![]()
![]()
Zo maar even een Porsche 996 Turbo bij ons hostel om de hoek, stond er vrijwel elke dag
![]()
![]()
![]()
... en voor de liefhebber
![]()
![]()
![]()
Ferrari F430, nog net even snel kunnen platen
![]()
![]()
Aston Martin DB9, foto is erg mooi gelukt naar eigen idee
![]()
Lamborghini Murcielago op de rontonde van Hyde Park Corner, gevolgd door een Ferrari Enzo (!!) Redelijk topmomentje dit
![]()
Jammer dat het zo donker was, nog wel een filmpje van waar het beter te zien is
Bekijk dat filmpje hier![]()
![]()
Copyright Jaggie
BMW M6, bijna zelfde plek als waar die Ferrari Dino een paar dagen eerder stond
![]()
![]()
![]()
Ferrari F430 Spyder, kwam redelijk snel langsrijden, ondanks is de auto in de foto retescherp geworden...
![]()
Deze spot had wat meer voeten in de aarde en we moesten terug vallen op ons richting gevoel. Op de heenreis had ik vanuit mn ooghoeken deze Lamborghinie Murcielago zien staan, en wat ik me kon herinneren bij een groot wit huis op niet al te verre afstand van onze drop-off point. Op een dag zijn we dus ff stukje daar weer terug gelopen en wonder-boven-wonder stond hij er gelukkig nog. Mooi combo samen met een DB9 Volante en een Rolls of een Bentley, weet het niet meer zo...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Porsche 997 Turbo
![]()
![]()
![]()
Lamborghini Gallardo Spyder, weer een snel langs rijdende auto die scherp erop staat
![]()
Voor de volledigheid dan ook maar ff de Mercedes R63 AMG ff herhalen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waren prachtige dagen in Londen, alhoewel het weer niet echt mee zat. In het algemeen een aanrader voor iedereen
[ Bericht 3% gewijzigd door CybPraetorian op 10-01-2007 13:16:22 ]