abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 21:34:03 #51
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_44610337
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef MM-Luna het volgende:
(nee die kat had ik al)
Dat verandert alles
pi_44610377
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef Kimzie2 het volgende:

[..]

Wat toevallig! Heb hetzelfde pakket gekregen als jouw!
Hmm... gezien je woonplaats werk je vast niet bij hetzelfde bedrijf.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44610452
Mijn 'kerstpakket':

Een waardebon van 11,90 te gebruiken in één van de Dirk van de Broek bedrijven. Het is jammer dat hier in Alphen alleen geen Dirk bedrijven zijn en ik het voor maart moet inleveren. Ze hadden dus net zo goed niets hoeven geven.
Niks mis mee!
  woensdag 20 december 2006 @ 21:45:00 #54
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44610708
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef Frits het volgende:
Mijn 'kerstpakket':

Een waardebon van 11,90 te gebruiken in één van de Dirk van de Broek bedrijven. Het is jammer dat hier in Alphen alleen geen Dirk bedrijven zijn en ik het voor maart moet inleveren. Ze hadden dus net zo goed niets hoeven geven.
Naar Ter Aar en voila
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 20 december 2006 @ 21:51:34 #55
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44610938
Mócht ik dit jaar een kerstpakket krijgen voor de 24e zal ik het zeker te ruil aanbieden hier. Vorig jaar was het namelijk.... een muts en sjaal met de naam van het uitzendbureau erop!
pi_44610978
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:31 schreef raarmaarwaar het volgende:
Twee jaar geleden kregen we een Nieuwe Bijbel Vertaling (had ik al) twv. 39,-
Vorig jaar (dieptepuntje) een pluim van 12,50 Een pluim? weet je hoe nutteloos dat is. Na een jaar is het ding nutteloos geworden.. En wat kun je met de kleinste pluim? Geen drol!

Maar dit jaar is het, ook al dacht ik dat het niet erger kon, het ab-so-lu-te dieptepunt..

Een kleur zelf je kalender in twv.. Niet schrikken van dit massale bedrag: 5,70

[[url=http://www.museumwinkel.net/ProductImages/blanco_NRBLANCO.gif]afbeelding
]
[/url]
voor de volledigheid een foto

sorry.. ik kan er ook niets aan doen
  woensdag 20 december 2006 @ 22:02:47 #57
64019 crew  foton
__--*--__
pi_44611329
Eerst kreeg ik 2 jaar achter elkaarzo'n stomme Fluim en dit jaar een 'Tintelingen'. En die Tintelingen is nog erger dan die andere: ipv een jaar krijg ik nu maar een maand de tijd om te verzinnen welk cadeau ik het minst ongewenst vind. Bah!
Geef mij maar liever gewoon een doos met frutsels en koffie en ragout. Als ik iets zelf niet wil hebben kan ik er altijd nog een ander blij mee maken (en dan bedoel ik niet zo'n vaag goed doel waar het in de grote hoop verdwijnt!).
pi_44611356
quote:
Een waardebon van 11,90 te gebruiken in één van de Dirk van de Broek bedrijven.
die van mij is 'maar' 11.50, oh, en er zat nog een soort van kaartje bij waarin mij prettige feestdagen gewenst worden...
  woensdag 20 december 2006 @ 22:04:28 #59
64019 crew  foton
__--*--__
pi_44611394
En ohja, ik hoef dus echt niet nog zo'n botte bon te winnen...
pi_44611564
quote:

[..]

Inderdaad, ik kreeg er nog een van mijn andere werk.. ook een meesterwerkje.

Oeeeh weer zo'n mooie doos..
[afbeelding]

Jaja bewonderen mag hoor! Ooooh! Aaaaaaaaaah! Wat moooooooooi!!!
[afbeelding]

Drie mini bloempotjes, setje kaarsen (hee daar zijn de kaarsen dus..), een zakje mini bloembolletjes en een vogelvoerophangding.
[afbeelding]

Vogelding van dichtbij
[afbeelding]

En als klap op de vuurpijl! Een prachtige hangmat voor op mijn mini balkon!
[afbeelding]

(nee die kat had ik al)

Uiteraard met een geweldige boodschap dat dit jaar een zwaar jaar is geweest en het daarom tijd is om te ontspannen in de hangmat terwijl je naar vogeltjes kijkt, in de winter.
WE HEBBEN EEN WINNAAR ! ! !
Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
pi_44611815
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef DLTF het volgende:

[..]

WE HEBBEN EEN WINNAAR ! ! !
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die blanco kalender het zieligst vind. Dat is net zoiets als een lege fles krijgen die je zelf kan vullen. Die kalender kan trouwens nooit ¤5.70 waard zijn, als ik een kalender uitprint dan ben ik een paar cent kwijt en dat ziet er dan nog beter uit.
pi_44612043
quote:

[..]

Inderdaad, ik kreeg er nog een van mijn andere werk.. ook een meesterwerkje.

Oeeeh weer zo'n mooie doos..
[afbeelding]

Jaja bewonderen mag hoor! Ooooh! Aaaaaaaaaah! Wat moooooooooi!!!
[afbeelding]

Drie mini bloempotjes, setje kaarsen (hee daar zijn de kaarsen dus..), een zakje mini bloembolletjes en een vogelvoerophangding.
[afbeelding]

Vogelding van dichtbij
[afbeelding]

En als klap op de vuurpijl! Een prachtige hangmat voor op mijn mini balkon!
[afbeelding]

(nee die kat had ik al)

Uiteraard met een geweldige boodschap dat dit jaar een zwaar jaar is geweest en het daarom tijd is om te ontspannen in de hangmat terwijl je naar vogeltjes kijkt, in de winter.
pi_44612163
Ik wil even mijn werkgever bedanken

een enveloppe met inhoud
En een significant bedrag ook nog.

Werknemers kregen 100 netto in de flop, MT ietsje meer uiteraard
  woensdag 20 december 2006 @ 22:36:02 #64
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_44612687
Ik wilde de mijne vandaag ophalen bij het uitzendburerau, was het dicht ivm een kerstborrel (nu al ) Morgen nog maar een keer proberen.
Het kerstpaket van mijn werk kan niet mee doen aan de wedstrijd, die krijg ik woensdag pas omdat ze eigenlijk vrijdag worden uitgedeelt maar ik dan niet moet werken. (en daar ga ik geen 15 km voor fietsen)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_44612762
dan werk je bij 1 van de BIG FOUR (accountants kantoren) dan krijg je geen kerstpakket, de reden? het word volgens hun aan een goed doel geschonken :S zeker de zak van de CEO of de bestuursvoorzitter :S
pi_44612869
quote:
Mijn 'kerstpakket':

werk je er allang ? dan zou je er meerdere moeten krijgen ik zou de mijne ook maar is moeten ophalen
pi_44612912
tvptje sommige kerstpakketten.. soms heb ik echt zwaar medelijden met het persoon maar ik heb dus zo'n standaard appie hein ding.. niks boeiends ofzo
.mwep
pi_44613222
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:40 schreef E-RayzeR het volgende:

[..]

werk je er allang ? dan zou je er meerdere moeten krijgen ik zou de mijne ook maar is moeten ophalen
Heb er 2 jaar gewerkt, toen ontslag genomen en toen 3 maanden later weer terug voor een andere functie. Dus ik denk niet dat ik veel meer krijg.

En Digros Ter Aar.. ik doe er geen boodschappen, mijn ouders ook niet. Maar ja, het is dan ook meer een symbolisch cadeau.
Niks mis mee!
pi_44613297
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:02 schreef foton het volgende:
Eerst kreeg ik 2 jaar achter elkaarzo'n stomme Fluim en dit jaar een 'Tintelingen'. En die Tintelingen is nog erger dan die andere: ipv een jaar krijg ik nu maar een maand de tijd om te verzinnen welk cadeau ik het minst ongewenst vind. Bah!
Geef mij maar liever gewoon een doos met frutsels en koffie en ragout. Als ik iets zelf niet wil hebben kan ik er altijd nog een ander blij mee maken (en dan bedoel ik niet zo'n vaag goed doel waar het in de grote hoop verdwijnt!).
Ik had toen ik vanmiddag thuiskwam ook zo'n tintelingengeval op de deurmat liggen. Je hebt dus maar een maand tijd? En weet je al wat je ermee gaat doen? Ik vond er nou niet echt veel boeiends instaan... pff. Maar blijkbaar was dit ding ook niet als kerstpakket bedoeld, want sinds we gefuseerd zijn doen we niet meer aan kerstpakketten, omdat dat 'niet bij de kernwaarden van de organisatie' past. Nou heb ik de boeken er niet op nageslagen maar die kernwaarden zijn waarschijnlijk iets als 'werknemers zijn er om te werken, die hoeven geen extraatjes te krijgen'. Het jaarlijkse cadeautje op de dag van de zorg is al afgeschaft en het kerstdiner is gedegradeerd tot kerstborrel. Nou ja, ik heb ook liever gewoon een doos met lekkers of zoiets. Maar ach, het is maar een kerstpakket... zo lang ik nog maar gewoon mijn extra uren uitbetaald krijg...
  woensdag 20 december 2006 @ 22:55:31 #70
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44613414
vorig jaar kregen we een kalkoen met maden (iets te lang in de achterbak gelegen),en dit jaar gingen we failliet
Klaar?
Ik niet!
pi_44613689
Wat een treurige kerstpaketten staan hier. ik nomineer de kalender op 1 wat een waardeering

De eerste was een snoep pakket van een goede bakker
en vorige jaar kreeg van mijnn 2 de baas een blauwe pluim dat mag van mij wel weer lekker gebungyjumped
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_44613978
Huidige werk: Niks (zoals de afgelopen jaren)
Vorige werk: 1 grote stampvolle vuilniszak met een kg zalm, ragout, flessen (!!) drank, doos bounty (48 repen dus) kg snoep, diverse kaas en weet ik het allemaal nog meer. Was allemaal zo zwaar dat de hele bende voor de deur aan stront scheurde

Voor de goede orde: Ik ben dus al 4 jaar weg bij mijn oude werk maar mag wel nog ieder jaar een kerstpakket ophalen
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  woensdag 20 december 2006 @ 23:13:24 #73
97348 Matness
Matt about you
pi_44613991
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:12 schreef Ballebek het volgende:
Huidige werk: Niks (zoals de afgelopen jaren)
Vorige werk: 1 grote stampvolle vuilniszak met een kg zalm, ragout, flessen (!!) drank, doos bounty (48 repen dus) kg snoep, diverse kaas en weet ik het allemaal nog meer. Was allemaal zo zwaar dat de hele bende voor de deur aan stront scheurde
respect! was dat de sligro ofzo?
pi_44614126
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:02 schreef foton het volgende:
OMG Tintelingen hebben wij ook vorig jaar gehad, maar onze werkgever die vond het zo zielig achteraf wat je er voor kreeg dat we dit jaar weer gewoon een goedgevuld kerstpakket hebben gekregen
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_44614178
Een portable DVD speler met 5" scherm voldoet zeker niet aan de eisen om hier te kunnen posten? En een fotoprinter dan, zo'n ding waar je geheugenkaartjes in steekt? Beide toch duurder dan 300 Euro. Klein bedrijf he

Note: fotoprinter nooit gebruikt wegens gebrek aan fototoestel, weggedaan als cadeau naar m'n fotoverslaafde moeder

Echter, sinds korte tijd een nieuwe baan. Guess what? Het welbekende RAGOUT verzamel pakket Die breng ik dus wel weer naar iemand die daklozen helpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')