En dan nog eens auto rijdenquote:Op zondag 10 december 2006 18:44 schreef dwerg het volgende:
Wauw, getrouwd én een kind op je 17e.
Dan bedoelde hij natuurlijk de Napoleonsbaan in Pennsylvania. 't Is nu allemaal duidelijk.quote:
dat vroeg ik me ook al af...quote:Op zondag 10 december 2006 19:01 schreef nikky het volgende:
Hoe kan het toch dat ik het niet geloof?
Ten eerste, je gehele voorruit ligt eruit als je er zo'n beest doorheen krijgtquote:
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 11 december 2006 13:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Ten eerste, je gehele voorruit ligt eruit als je er zo'n beest doorheen krijgt
Van een autoruit explodeerd zijn hersenpan niet, mocht dit wel zijn gebeurd dan explodeerd hij niet tegen een zachte achterbank.
Hoe hoog stond dat beest op zijn poten wil hij door een voorruit van die wagen klappen?
Zoo ongeloofwaardig.
Ja, je trekt immers niet aan de handrem. Maar je hebt beide handen aan het stuur om je wagen onder controle te houden. En je trapt op de rem en probeerd je wagen zo snel mogelijk tot stilstand te brengen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:50 schreef Repeat het volgende:
toen ie begon over zn handrem aantrok dacht ik al welke mongool doet dan nou.
een brommermongool dus.
precies, niet zo moeilijk ook.quote:Op zondag 10 december 2006 18:48 schreef Klonk het volgende:
gele kikkers rij je gewoon plat, die komen niet door de voorruit naar binnen
whehe.. ik vond het ook al een gammel verhaal, maar ik heb wel kunnen lachenquote:Op maandag 11 december 2006 13:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Ten eerste, je gehele voorruit ligt eruit als je er zo'n beest doorheen krijgt
Van een autoruit explodeerd zijn hersenpan niet, mocht dit wel zijn gebeurd dan explodeerd hij niet tegen een zachte achterbank.
Hoe hoog stond dat beest op zijn poten wil hij door een voorruit van die wagen klappen?
Zoo ongeloofwaardig.
Ook mijn 1e gedachte!quote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien bedoelt TS een vliegend hert..
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |