abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44309408
Vitaminen, mineralen en kruiden zullen ILLEGAAL worden, ZULLEN VERBODEN ZIJN.

Het is wederom een voorbeeld hoe crimineel de gevestigde media zijn, zij besteden totaal geen aandacht aan deze in het geheim getekende overeenkomsten. Uw leven, dat van uw kinderen en kleinkinderen is in levensgevaar.

In 2001 kwamen 176 landen bij elkaar en ze zeiden: "Er bestaan 12 zeer schadelijke chemische stoffen". Ze worden POP´s genoemd. (Persistent Organic Pollutants) Deze zijn zó erg dat niemand kon betwisten dat deze POP´s wereldwijd verboden moesten worden. 9 van de 12 meest schadelijke organische stoffen die we kennen, zijn pesticiden.
De Codex heeft maar liefst 7, ZEVEN!, van die 9 verboden POP´s weer opnieuw toegelaten.
O.a.: Di-eldrine, Aldrine en Hexachloorbenzeen.

Per 31 december 2009 wordt Codex Alimentarius van kracht. Ieder land dat lid is van de (WTO) Wereld Handels Organisatie is verplicht deze richtlijnen en normen te volgen.

Deze richtlijnen en normen dienen niet de gezondheid! Ze dienen de belangen van:

De Farmaceutische industrie
De Chemische industrie
De Biotechnische industrie
De landbouw en
De medische wereld.

Bron : http://www.hetechtenieuws.nl/

Jullie mening?
  zondag 10 december 2006 @ 18:51:02 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_44309747
Wauw. Ik sta hier echt van te kijken. Wat een gebrekkig Nederlands in die bron.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 10 december 2006 @ 18:55:32 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_44309824
Terecht dat die vitaminen verboden worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_44310196
als het serieus is, waarom wordt het dan in TRU geopend? Daarmee geef je toch een vrijbrief op gefronste wenkbrauwen.
pi_44310605
Zullen ze bij Davitamon niet om zitten te springen.

Volgens mij hadden die (en andere vitaminefabrikanten) allang op de alarmtrommel geslagen. Dus ik geloof het bericht niet zo erg.
pi_44310719
Ongefundeerd sensatiegeblaat. Waar wordt beweerd dat vitaminen verboden worden? Mooi staaltje van propaganda, waar, ironisch gezien, de mensen die er prat op gaan nooit voor propaganda te vallen, met open ogen instinken. Zoek een leven ofzo.
Unox, the worst operating system.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 december 2006 @ 19:42:03 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44310864
ik snap de link vitamine en de rest van de OP niet.
pi_44310952
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
ik snap de link vitamine en de rest van de OP niet.
My point exactly. Er is geen link, het is alleen geblaat in de ruimte.
  zondag 10 december 2006 @ 19:48:36 #9
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_44311022
Citeer nou eens iets of link naar een officiele bron svp.
He wept for there were no more worlds to conquer.
pi_44311163
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:48 schreef SuperbDeLux het volgende:
Citeer nou eens iets of link naar een officiele bron svp.
Met dit soort verhalen zijn er alleen bronnen die elkaar citeren als een cirkel. Een hoop mongolen die een hoop andere mongolen napraten maar dat maakt het natuurlijk nog niet waar.
Er zijn een hoop mensen die gebaat zouden zijn bij een cursusje kritisch met media omgaan. Jammer dat veel mensen die vaardigheid niet bezitten.
pi_44311198
ben blij met de oude media als ik dit zo lees...
  zondag 10 december 2006 @ 20:03:53 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44311221
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef LightGod het volgende:
Want?
pi_44311236
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef LightGod het volgende:
Shit, de rest van ons leven alleen nog marsen, snickers, koekjes, patat etc eten. Alhoewel, volgens mij kan er in patat nog een minimale hoeveelheid vitamine C zitten

Bestaan er wel voedingsmiddelen waar helemaal geen vitaminen en mineralen in zitten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44311394
Wat me opvalt is dat personen die wanhopig op zoek zijn naar 'de waarheid' halve waarheden voor hele aannemen zodra die bevestigen waar ze naar op zoek zijn.
De reden waarom de gevestigde media dit verhaal niet overnemen is simpel; er zit een hele machtige industrie áchter dit verhaal die op deze manier erg veel geld verdient. En een flinke portie goedgelovigheid doet de rest.

Op zich zouden we dáár wel eens een leuk artikel over kunnen schrijven.
pi_44311429
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:57 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

.. Met dit soort verhalen zijn er alleen bronnen die elkaar citeren als een cirkel.
..
een graancirkel?
  zondag 10 december 2006 @ 21:50:54 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_44312939
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef SlimShady het volgende:

[..]

een graancirkel?
zitten we toch goed hier in tru ipv onzin
Huilen dan.
  zondag 10 december 2006 @ 22:30:36 #17
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_44314288
oja dan moeten ze ook de zon doven
pi_44315182
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Boomstam het volgende:
oja dan moeten ze ook de zon doven
Kut, da's waar ook Of allemaal nu ineens verplicht in de burka: werkt ook tegen vitamine D-vorming.
Dan alleen nog alle bacteriën in ons maag-darmkanaal uitroeien, die maken vitamine K.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44317472
Nou, met z'n allen Vitamine C hamsteren dan
pi_44319615
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nou, met z'n allen Vitamine C hamsteren dan
Denk je dat ze dat nog als anti-oxidant in levensmiddelen mogen verwerken of zal dat ook niet meer mogen?
pi_44320372
geniaal. Dus we kunnen straks geen groente, fruit en ander soort voedsel meer kopen

Geloof je het zelf ?

wanneer gaat dit topic naar onzin
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 11 december 2006 @ 12:52:57 #22
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_44324683
Wheheheh, Voor topics als deze kom ik graag in TRU lurken
I follow you......but not on Twitter
pi_44359093
Zonder vervelend te willen doen vraag ik mij oprecht af of dit serieus bedoeld is of dat dit als een onzinnig topic bedoeld is om even lekker te sarren.

Een aantal jaar geleden zijn er enkele middelen verboden omdat ze de gezondheid schade toebrengen.
Vanaf 2009 zullen de meeste van deze middelen weer toegestaan worden.

en daarom/daardoor wordt ons verboden vitaminen en mineralen tot ons te nemen ?

wat hebben deze middelen met vitaminen te maken (en een verbod daarop)
en met wat voor reden worden deze middelen weer toegestaan ?
(zijn ze bij nader inzien toch minder schadelijk ? Worden ze anders gebruikt ? Gebruiks voorwaarden ?)
en toestaan is iets anders dan " dwingen tot gebruiken" ... toch ?

Ik mis heel wat informatie, daarnaast worden er linken in het artikelen gelegd die ik niet begrijp (door gebrek aan die informatie ??)

ik kan er geen touw aan vastknopen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44359111
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
geniaal. Dus we kunnen straks geen groente, fruit en ander soort voedsel meer kopen
jij begrijpt het
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44361200
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

jij begrijpt het
Daar zitten vitamines in enzo?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')