Laptop?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef slindenau het volgende:
Opzich wel natuurlijk, maar in het algemeen wordt met 'online' het WWW bedoelt...
Anders kan je ook stellen dat elke PC 'on line' is, aangezien ze met een draadje (line) in het stopcontact zitten
Deze 3 ..quote:Op zondag 10 december 2006 19:59 schreef Neverending het volgende:
---
---
"Met TFT en muis vergaan"
"De bloemetjes en de byte-jes"
"Een apple-tje met iemand te schillen hebben"
"Linux is zilver, maar WINDOWS is goud"![]()
![]()
quote:
Deze 2 waren echt brilfuckingjantquote:Op zondag 10 december 2006 18:42 schreef Pingwingei het volgende:
Linux voor je geld kiezen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Intrepidity het volgende:
Waar de schijf van vol is stroomt de internetverbinding van over
Thaanksquote:
Dus: Al is de posting nog zo snel, de traagheid van Fok! achterhaalt hem wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:47 schreef Neverending het volgende:
(Het waren er net nog 5, maar Fok haperde...)
Sorry maar deze vind ik echt barslechtquote:Op zondag 7 januari 2007 17:47 schreef Neverending het volgende:
[..]
ThaanksHier nog drie :
" Als de computers gelockt staan, dansen de muizen op het bureau!"
" Weten waar Bill de software vandaan haalt"
" Als je bent geboren als 286-bakkie, zul je nooit een volwaardige mailserver worden"
(Het waren er net nog 5, maar Fok haperde...)
Ach,als je er maar om kan lachen, en dat lukt gezien de smiley welquote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry maar deze vind ik echt barslecht
Jij hebt echt een bord voor je kopquote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef Neverending het volgende:
[..]
Ach,als je er maar om kan lachen, en dat lukt gezien de smiley wel![]()
Raap me opquote:Op zondag 10 december 2006 18:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
1 Headshot maakt nog geen pwnage
Tuurlijk niet idiooot, gewoon alles vrolijk benaderen... zou je ook moeten doenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bord voor je kop
Laatst een paar van die walgelijke, half-langharige studenten; "dit is toch niet logisch"... vreselijk volkquote:Op zondag 10 december 2006 18:33 schreef Jump het volgende:
1 byte maakt het ram niet
Door de bits de data niet zien
Een webcam'etje in het zeil houden
Van 0 tot 1 (Van a tot z)
Windows Vista en Mac OS X zijn niet op 1 dag gebouwd
Iemand een virus geven (Iemand een muilpeer geven)
Microsoft aanklagen (Tegen de bierkaai vechten)
Bootcamp (2 vliegen in 1 klap)
Mijn HDD is vol (Het zit me tot hier)
Hebben jullie er nog? [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |