Als dit niet het goede antwoord is, is het in elk geval een heel goed idee!quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze worden gebruikt voor het detecteren van draden in gebouwen. met daaraan uiteraard iets explosiefs
Its-Jojo-4you +1 Dat was inderdaad het juiste antwoord.quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze worden gebruikt voor het detecteren van draden in gebouwen. met daaraan uiteraard iets explosiefs
quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is het goede antwoord, was zaterdag op de radio
Als je een ingeving hebt, mag je een tweede keer posten.quote:Op maandag 11 december 2006 10:45 schreef ChopperMick het volgende:
nee weet het al weer. nu moet ik wachten...![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef ChopperMick het volgende:
en nu ben ik te laat....Roofing heeft het goed volgens mij. De conversie is namelijk:
xF = (x - 32).5/9C. Info zat er wel maar riep te snel -32..........![]()
Je had dus nog een keer mogen posten.quote:Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Ja maar er kwam een collega met een vraag, dus was ik te laat met posten.quote:Op maandag 11 december 2006 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Je had dus nog een keer mogen posten.
Volgens mij heb je een ander probleem.quote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Ja maar er kwam een collega met een vraag, dus was ik te laat met posten.
De collega ligt inmiddels bloedend naast me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |