quote:Op maandag 11 december 2006 00:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Hoe heten de twee motten in de oude jas van Dorus?
Ja het laatst op TVquote:Op maandag 11 december 2006 00:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik google niet overigens. Wanneer kom je eens posten in het NFL-topic? Of ken je alleen dit verhaal op het gebied van de NFL?
Waarom zeg je preventief dat je niet Googled?quote:Op maandag 11 december 2006 00:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik google niet overigens. Wanneer kom je eens posten in het NFL-topic? Of ken je alleen dit verhaal op het gebied van de NFL?
Ohjaquote:Op maandag 11 december 2006 00:09 schreef Jayhawk het volgende:
charlotte en bas
die heb ik ooit ook eens gesteld
ohhquote:Op maandag 11 december 2006 00:09 schreef Jayhawk het volgende:
charlotte en bas
die heb ik ooit ook eens gesteld
Iets wat weer voor hem spreekt is dat ie regelmatig post in NFL topic gezien zijn postgescheidenis. Dus ik zou zeggen geef het punt aan hem. Oh heeft ie al, dik verdiendquote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zeg je preventief dat je niet Googled?
Gek genoeg had ik na het lezen van je stukje het idee dat het een vertaald stukje was. En nu roep je vanuit jezelf dat je niet Googled? Hmmm
Tsja, als ik zelf maar weet dat ik het weetquote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zeg je preventief dat je niet Googled?
Gek genoeg had ik na het lezen van je stukje het idee dat het een vertaald stukje was. En nu roep je vanuit jezelf dat je niet Googled? Hmmm
Mja...quote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Iets wat weer voor hem spreekt is dat ie regelmatig post in NFL topic gezien zijn postgescheidenis. Dus ik zou zeggen geef het punt aan hem.
quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Terug uit de zevende hemel..
Whaha.. was ik al bang voor.. tweede wel herkend dan?quote:Op maandag 11 december 2006 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Het is nog vrij lastig nummers te herkennen via de telefoon
Zend sbs6 dit jaar weer de superbowl uit of weet je dat niet?quote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja, als ik zelf maar weet dat ik het weet![]()
Ik zet google erin, omdat de vraagsteller het ook aan me vraagt![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 11 december 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Whaha.. was ik al bang voor.. tweede wel herkend dan?
elk jaar. Ik kijk elk jaar in de Sally 'o Briens, waar het vanaf 12 uur wordt uitgezonden op een groot scherm. Guinnes er bij en genieten.quote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zend sbs6 dit jaar weer de superbowl uit of weet je dat niet?
denk het welquote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zend sbs6 dit jaar weer de superbowl uit of weet je dat niet?
Goed zo.. ze deden ook nog 'De Stad Amsterdam', die had ik nog niet live gehoord..quote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
en
Dansen op een vulkaan (zo andere pagina's van topic)
Die doen ze al een tijdje erin verwerken inderdaad. Bevalt me primaquote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Goed zo.. ze deden ook nog 'De Stad Amsterdam', die had ik nog niet live gehoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |