abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44320499
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef RayMania het volgende:
Is dat van Leonardo al rond dan. Heb nergens nog een officiele bevestiging gelezen namelijk.
Hopelijk zien ze van hem af na zaterdag.
Houd van een lijntje.
pi_44320501
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:21 schreef Sethje het volgende:
we worden kampioen
We winnen de Uefa Cup

hoe is het met je knie?
  maandag 11 december 2006 @ 09:26:15 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44320527
Ohja, mag ik even aan Erwtensoep benadrukken dat dat fantastisch felle spel van gisteren met name te danken was aan het uitstekende jagen van Gabri?

Geweldige aanjager
  maandag 11 december 2006 @ 09:30:31 #179
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44320605
quote:
Geen straf Huntelaar op basis tv-beelden
Foto: Orangepictures11 december 2006, 08:48
Door: Ronnie Vermonden
Klaas Jan Huntelaar zal niet alsnog een schorsing krijgen voor zijn overtreding op Simon Cziommer tijdens de wedstrijd Ajax-AZ. Dit omdat scheidsrechter Braamhaar deze heeft gadegeslagen.
In de tweede helft van de topper in de Eredivisie botvierde Huntelaar zijn frustraties van de afgelopen weken op de knie van Simon Cziommer. De gemene schop van de spits gebeurde in het zicht van arbiter Braamhaar, die geen maatregelen trof. Enkel als Braamhaar de actie van Huntelaar niet zou hebben gezien, had de international op basis van tv-beelden alsnog een schorsing krijgen.

De leidsman erkende na afloop overigens wel een fout te hebben gemaakt. "In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld," vertelde hij aan het AD.
Whehehe

voetbalprimeur.nl

Het incident.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  maandag 11 december 2006 @ 09:30:40 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44320607
quote:
Braamhaar vond het geen overtreding van Huntelaar, de eerdere maker van de gelijkmaker (2-2). Toen hij in de mixed-zone de tv-beelden terugzag, krabde hij zich achter de oren. ,,In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld.’’

Daardoor kan de aanklager betaald voetbal niets meer ondernemen, zo bevestigde scheidsrechtersbaas Uilenberg gisteren. Volgens de richtlijnen is een dossier meteen afgerond als de arbiter de situatie zelf heeft beoordeeld. Of hij nu een straf uitdeelt of niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44320736
KNJB

Mooi dat KJH niet geschorst kan worden. Maar laat hem aub wel kappen met die belachelijke overtredingen.
  maandag 11 december 2006 @ 09:38:03 #182
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44320757
quote:
Einde soap rond Leonardo in zicht
Foto: Orangepictures10 december 2006, 00:00
Door: Tim Gregoor
Dat Leonardo NAC Breda in de winterstop zou gaan verlaten leek lange tijd zeker. Zondag verscheen eerst het bericht dat Leonardo zijn huidige club trouw wil blijven, nu lijkt de Braziliaan toch voor Ajax gekozen te hebben.
Volgens Derat.nl, een fansite van NAC, zijn Leonardo en Ajax het eens over een contract voor 2,5 jaar. Dit zou gemeld zijn door enkele spelers en een andere 'betrouwbare bron' binnen de Bredase club. Hiermee lijkt er een einde te komen aan de soap rond de snelle aanvaller. Eerder werd Leonardo in verband gebracht met onder andere PSV, Tottenham Hotspur, Arsenal en Osasuna. Nu lijkt Ajax dus zijn nieuwe werkgever te worden.
ook voetbalprimeur.nl
pi_44320760
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:26 schreef twi het volgende:
Ohja, mag ik even aan Erwtensoep benadrukken dat dat fantastisch felle spel van gisteren met name te danken was aan het uitstekende jagen van Gabri?

Geweldige aanjager
Als hij slecht had gespeeld had je mij wel gehoord

Aanvallend had hij ook een goede inbreng gisteren.
Houd van een lijntje.
  maandag 11 december 2006 @ 09:42:37 #184
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44320845
quote:
10 december 2006
Leo voor 2,5 jaar in rood-wit

Normaal gesproken plaatsen we geruchten in de kop tussen aanhalingstekens, deze keer is er zo weinig reden voor twijfel dat zo`n voorbehoud niet nodig is.

De soap rond Leonardo heeft namelijk weer een heel andere wending genomen. Betrouwbare bronnen (jaja, daar hebben we ze weer!) beweren dat Leonardo met ajax voor 2,5 jaar overeen is gekomen. Om de zeikers voor te zijn: dit bericht komt vanuit de spelersgroep zelf, en het geruchtencircuit in de Le CarNAC. Betrouwbaar genoeg, denken wij.

Als alles al in kannen en kutkruiken is, speelt Leo gewoon een spelletje. De tijd zal het leren.

Bron : De Rat

derat.nl dus.
pi_44320889
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:42 schreef Corksterr het volgende:
10 december 2006
Leo voor 0,5 jaar in rood-wit
Houd van een lijntje.
  maandag 11 december 2006 @ 09:49:21 #186
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44320951
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:45 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
Ach, wanneer er een hoop miljoenen op tafel komen bij een vertrek van hem, mag het van mij. Toch mooi als hij gehaald wordt voor 750.000 euro en je hem verkoopt voor miljoenen.
  maandag 11 december 2006 @ 09:50:48 #187
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44320981
Edit: foutje.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2006 @ 09:54:27 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44321045
wat een grap weer die regels van de knvb
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44321069
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Ach, wanneer er een hoop miljoenen op tafel komen bij een vertrek van hem, mag het van mij. Toch mooi als hij gehaald wordt voor 750.000 euro en je hem verkoopt voor miljoenen.
Ik verwacht niet dat hij voor miljoenen verkocht gaat worden. Ik snap uberhaupt niet waarom topclubs hem willen.
Houd van een lijntje.
pi_44321116
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:55 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat hij voor miljoenen verkocht gaat worden. Ik snap uberhaupt niet waarom topclubs hem willen.
Ik zie het wel.
Als een club grip krijgt op zijn grillige karakter is hij een verschrikkelijk bruikbare speler.
  maandag 11 december 2006 @ 09:59:26 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44321144
Hij is beter dan wat we nu op de vleugels hebben lopen. Wordt hij als centrumspits gehaald is 't belachelijk inderdaad.
  maandag 11 december 2006 @ 10:03:42 #192
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_44321217
Volgens Sportweek is de transfer van Leonardo naar Ajax rond. Het blad meldt zojuist dat de Braziliaan vandaag (maandag) medisch gekeurd wordt in Amsterdam en dat hij vervolgens zijn handtekening zal zetten onder een contract voor 2,5 jaar.

Leonardo Vitor Santiago (23) sluit kort na de eerste seizoenshelft al aan bij de Amsterdamse club en zal ook meegaan op trainingskamp naar Zuid-Afrika. Leonardo, die nu nog uitkomt voor NAC Breda, is dolblij met zijn nieuwe club. De deal kost Ajax 7,5 ton. Daarvan is de helft voor Leonardo dankzij een clausule in zijn NAC-contract.
pi_44321228
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:58 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zie het wel.
Als een club grip krijgt op zijn grillige karakter is hij een verschrikkelijk bruikbare speler.
Dat gaat niet lukken, dat kan ik je nu al vertellen.

Henk moet zijn energie in Huntelaar steken, die nu gefrustreerd over het veld loopt. Niet in Romario Light.
Houd van een lijntje.
pi_44321296

Wat was hij trouwens blij dat hij eindelijk een goede voorzet kreeg
Houd van een lijntje.
pi_44321466
Ogararu mag wat mij betreft de vaste rechtsachter worden. Hij doet het daar een stuk beter dan Johnny. Johnny moet zich gewoon richten op het centrum van de verdediging. Of net daarvoor, zoals gisteren en tegen psv. Dat zijn meteen zijn twee beste wedstrijden van het seizoen geweest. Hij doet het daar beter dan Maduro of Lindenberg vind ik.
pi_44321487
Het lijkt er dus op dat het ettertje daadwerkelijk gaat komen. Ben benieuwd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 11 december 2006 @ 10:17:01 #197
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44321505
Veel plezier met ons afdankertje
Die jongen gaat de sfeer in de selectie bij Ajax totaal verpesten, ga daar maar vanuit.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2006 @ 10:17:53 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44321525
Hij begint heel erg spectaculair en na een paar maanden.... kan je het wel raden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44321541
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Veel plezier met ons afdankertje
Die jongen gaat de sfeer in de selectie bij Ajax totaal verpesten, ga daar maar vanuit.
Jullie mochten willen dat jullie zo'n goede voetballer hadden. Verder ben ik benieuwd hoe Leonardo gaat presteren. Ik heb er wel vertrouwen in.
pi_44321551
quote:
'Ajax maakt komst Leonardo maandag bekend'
11-12-2006 FcUpdate

Volgens Sportweek is de transfer van Leonardo naar Ajax rond. Het blad meldt op haar website dat de Braziliaan vandaag (maandag) medisch gekeurd wordt in Amsterdam en dat hij vervolgens zijn handtekening zal zetten onder een contract voor 2,5 jaar. Leonardo, die 750.000 euro kost, zal in januari aansluiten bij de selectie van Ajax.

De overstap van Leonardo, die de jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, hing al min of meer in de lucht. Vorige week werd bekend dat PSV afgehaakt was in de race om de snelle Braziliaan, waarna Ajax vrij spel had. Dit weekend kreeg Leonardo, die sinds de tweede helft van vorig seizoen de kleuren van NAC Breda verdedigt, nog rood in de wedstrijd tegen Excelsior. Na die wedstrijd zorgde hij voor opschudding door te verklaren dat hij nog geen gesprek gehad heeft met Ajax, maar dat blijkt een leugentje om bestwil te zijn geweest.
Dus de Rat heeft een goede bron

En met KJH komen jullie goed weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')