quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef Game_Error het volgende:
neej joh appelflappen natuurlijk!!!
Oke gelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo'n bol waarbij het vet eruit stroomtIk wordt al misselijk bij het idee. Gortdroog is ook niet goed, maar te vet is helemaal niet te vreten
Nee die andere dingen apel bouile ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef Game_Error het volgende:
neej joh appelflappen natuurlijk!!!
* Ipho gooit sappige oliebol naar SHarkdoggiequote:Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is in voor een oliebollen gevecht
Congratzquote:Op zondag 10 december 2006 22:18 schreef Roi het volgende:
Yesterday I become 18, nice isn't it>
Hello!quote:Op zondag 10 december 2006 22:18 schreef Roi het volgende:
hi my name is Roi, I am new here.
* Sharkdoggie smeert Ipho in met poedersuikerquote:Op zondag 10 december 2006 22:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
* Ipho gooit sappige oliebol naar SHarkdoggie
Nee, jij mag niet op dezelfde dag jarig zijn als mij.quote:Op zondag 10 december 2006 22:18 schreef Roi het volgende:
Yesterday I become 18, nice isn't it>
quote:Op maandag 11 december 2006 11:02 schreef BroesWillems het volgende:
zeg, ik zie net dat het oliebollen met krenten zijn...![]()
Goedemorgen!quote:
Tsssk.quote:
Maar...maar... dat zijn geen oliebollen.quote:
en sappigquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er zitten wel 2 krenten op, dat nou weer wel.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes.
Heel wat spanning en sensatie vandaag op school. Er waren wat Ieren (?) die aan het protesteren waren bij een kantorencomplex naast ons. Leuk dat het was, met die megafoons van ze. Uitspraken als: 'I hope you die', 'I know where you live', 'Come out, you wanker!' en een hoop 'gefuck' maakten het feestje wel compleet.
Nieuwsgierig als Lani is ging ze dus even op oorlogspad, kijken of er nog wat terroristen te schieten waren e.d. Dus ik stap daar zo het terrein op, meteen natuurlijk een Ier aan de haak slaan en vragen wat ze daar doen. Schijnt dat ze aan het protesteren waren bij het hoofdkantoor van een bedrijf dat dus met dierproeven werkt e.d. Heel Greenpeace-achtig allemaal. Verder had hij het te druk met actie voeren dus bleef ik nog even staan kijken. Mooie was dat een of andere hoge pief heel sneaky de achterdeur van het kantoor nam en gewoon echt met zijn aktetas en al naar zijn dikke BMW rende! Rennen ja! Dan ben je sneller!
Hehehe, heel spektakel. Was wel leuk. Of ik nog iets boeiend op school heb gedaan? Nee.
![]()
Je had die fucking Ierse hippies de bomen in moeten schoppen. Zo.quote:
Ik zit nu dus even op die site te kijken die de Ier aan mij gegeven had. Die 'undercover'-filmpjes van hun die er op staan zijn echt niet normaal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je had die fucking Ierse hippies de bomen in moeten schoppen. Zo.![]()
Juistumquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je had die fucking Ierse hippies de bomen in moeten schoppen. Zo.![]()
* Sharkdoggie paast oliebolletje naar Iphoquote:
Niet dat ik voor dierproeven ben, maar ben mensen hebben de neiging om het af te keuren maar wel producten te kopen, waarbij ook sprake van is van proefen op dieren. Toch wantrouw ik die fucking hippies als de pest. Weet nog dat zulke hippies in Engeland lijken op graafde om boeren te pesten. Zie ze ook aan om met filmpjes van andere bedrijven een hetze te voeren tegen bedrijven die niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zit nu dus even op die site te kijken die de Ier aan mij gegeven had. Die 'undercover'-filmpjes van hun die er op staan zijn echt niet normaal.
![]()
Als dat kantoor naast mijn school echt opdrachten geeft voor die proeven op die honden als in die filmpjes, dan brand ik morgen dat gebouw af.
![]()
![]()
En de link is niet echt toepasselijk om te plaatsen, zal dan wel een ban krijgen. Echt NIET normaal.
Patches voor Sof2?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn Soldier of Fortune 2 Gold steeds freezed??
Spellen als F.E.A.R , Battlefield 2 en 2142, Gothic 3, Call of Duty 2 en Oblivion doen het prima alleen als ik SoF speel loopt ie helemaal vast en kan ik de pc opnieuw opstarten.
ik heb al punkbuster geupdate, het spel opnieuw geinstalleerd etc etc..
Verder heb ik al de nieuwste drivers van mn videokaart geinstalleerd e.d
Nop die zijn er nietquote:
quote:
al geprobeerd, maar daar zal het niet aan liggen, sof heeft verre van de nieuwste DirectX nodig om te draaienquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
Mja vage shit ik zou het ook niet weten dan... Ik neem aan dat je de nieuwste Direct X hebt? Probeer het anders eens door rechtermuisknop op de exe te klikken > eigenschappen en dan draaien in windows98 compitabiliteitsmodus of whatever
Ik denk eerder dat dat komt omdat men gewoon niet weet welke bedrijven nou wel of niet op dieren testen. Ik ging laatst even kijken, wist gewoon niet dat Garnier, L'Oréal, Unilever etc. op dieren test. Daar schrok ik toch wel even van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet dat ik voor dierproeven ben, maar ben mensen hebben de neiging om het af te keuren maar wel producten te kopen, waarbij ook sprake van is van proefen op dieren. Toch wantrouw ik die fucking hippies als de pest. Weet nog dat zulke hippies in Engeland lijken op graafde om boeren te pesten. Zie ze ook aan om met filmpjes van andere bedrijven een hetze te voeren tegen bedrijven die niets mee te maken hebben.
Hmm nee daar heeft een FA een paar maanden over gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is je ex een forum admin en heeft ze je Usericon verwijdert?![]()
Het punt is dat die merken met sommige van hun producten geen concurrent hebben die niet op dieren testen... Dus aan de ene kant ben je verplicht om die zooi te kopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Roi het volgende:
En koop je nu ook niet meer de producten van hun of zijn die toch het beste en opzich aardig geprijsd?
nou wil ik haarverf niet iets noemen wat je verplicht moet kopen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het punt is dat die merken met sommige van hun producten geen concurrent hebben die niet op dieren testen... Dus aan de ene kant ben je verplicht om die zooi te kopenVan haarverf heb je namelijk geen huismerk... Huismerken doen overigens niet aan dierproeven.
![]()
Doe je toch iets verkeerd.quote:
Sharkdoggie +1quote:Op woensdag 13 december 2006 10:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeker niet tof. Verdonk is mijn held.
quote:
Voor die euro????quote:
X-Factor!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:37 schreef Laniboekje het volgende:
Alllll I want foooorrr Christmaaaaassss isssssssss YOOOOOUUUUUUUUU!
Wat vinden jullie van mijn Mariah Scarey imitatie?
Nja.. ach. Het is wel aardig dat je mij wil voor kerst.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:37 schreef Laniboekje het volgende:
Alllll I want foooorrr Christmaaaaassss isssssssss YOOOOOUUUUUUUUU!
Wat vinden jullie van mijn Mariah Scarey imitatie?
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moest hier echt om lachen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8922875251875301807&q=type%3Anl_gpick!
Leuk he?!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die reactie van die grote is echt priceless
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Poit het volgende:
Pff.. twee dagen Zelda tot 03:30 in de nacht spelen breekt je wel op hoor... Maar!! Morgen lekker vrij
Och arm...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En ik mag lekker van 08.30u tot 18.00u naar school.
Panda'squote:Op woensdag 13 december 2006 16:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moest hier echt om lachen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8922875251875301807&q=type%3Anl_gpick!
Ja dus? Ik zit vanaf 07.30 op mn stageschool, vaak tot 17.00 uur!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En ik mag lekker van 08.30u tot 18.00u naar school.
Moest jij jezelf niet bannen van fok ofzo voor de 34ste keer?quote:Op donderdag 14 december 2006 06:21 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zit vanaf 07.30 op mn stageschool, vaak tot 17.00 uur!
35.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Moest jij jezelf niet bannen van fok ofzo voor de 34ste keer?
Die goede oude tijd wat een game was het.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
lewl deze is helemaal mooi
Paperboy
Wat is je gamertag?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:54 schreef Ipho het volgende:
MMarSu voeg me weer eens toe op xbox live
Bernie! Ik mis je wel een beetje hoor, door al dat ge-Wii van je. Vergeet je ons niet? Net zoals Roy wel doet?quote:
Second that!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
VerdorieDie wii beheerst me leven
Ik kan amper slowchatten
![]()
Het is of de Wii, of bier he?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:29 schreef Poit het volgende:
Ik ook niet van mezelf maar dat rot ding zuigt me helemaal op....
Net Rayman uitgespeeld, Zelda in de 3e kerker en nu ff bezig met Red Steel.. Ff doorbijten met de besturing maar toch echt behoorlijk vet!! (en dan heb ik het nog geeneens over m'n Mii's gehad).
Maar.. Vanavond eerst ff een flinke pot bier drinken
Ik welquote:Op donderdag 14 december 2006 23:06 schreef mordradead het volgende:
Ik heb geen Wii..
smiddagsquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:34 schreef Ipho het volgende:
Goedenmorgen.
De pijn... !quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef Morthill het volgende:
Leuk zo'n feestje op donderdag avond. Waardeloos alleen dat bier zo spotgoedkoop was. Binnen het eerste uur 8 biertjes wegtikken was misschien niet het slimste dat ik kon doen. Zeker niet aangezien de wekker om 7.45 afging >_<
Haha, ja ach.. Bier en tieten hebben altijd m'n prioriteitquote:Op donderdag 14 december 2006 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is of de Wii, of bier he?Niet eens tijd voor de SC!
![]()
Ja, ik trok het bijzonder slecht eigenlijk. Nu wel wakkerquote:
Dat soort zaken zijn altijd irritant. Ik vind wachten op een game bijvoorbeeld ook errug irritant als iedereen het spel al heeft en het ook al speelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:16 schreef Morthill het volgende:
Wat duurt dat trouwens lang, als je geen pc hebt en moet wachten op een nieuwe
games kan ik eigenlijk best mee leven, maar weet je, geen computer in het weekend als je moet werken is niet heel handigquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat soort zaken zijn altijd irritant. Ik vind wachten op een game bijvoorbeeld ook errug irritant als iedereen het spel al heeft en het ook al speelt.
Is er niet iemand anders in de buurt met een beschikbare computer waar je even op kan werken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
games kan ik eigenlijk best mee leven, maar weet je, geen computer in het weekend als je moet werken is niet heel handig
Normaal kan ik op de uni terecht, maar een zeker persoon was zo dom om, ondanks dat ik het recht in zijn gezicht zei, geen toegangspasje achter te laten en hij is nu op vakantie >_<quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Is er niet iemand anders in de buurt met een beschikbare computer waar je even op kan werken?
Lastig, aangezien ik hieruit kan concluderen dat jij dus geen toegangspasje hebt. Mja, what to do.. what to do? Een vrij weekend houden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Normaal kan ik op de uni terecht, maar een zeker persoon was zo dom om, ondanks dat ik het recht in zijn gezicht zei, geen toegangspasje achter te laten en hij is nu op vakantie >_<
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Poit het volgende:
Weltrusten mien jong..
* Poit peuzelt lekker z'n chocolade sigaretten op!
Van wie was was dat nummer ook al weer...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef mordradead het volgende:
sjalalaalaaa
quote:
Ik zie net in z'n fotoboek dat ie hetero is.. Gemiste kans mannen..quote:
Ipho kan hem vast wel bekeren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie net in z'n fotoboek dat ie hetero is.. Gemiste kans mannen..
Maar Ipho is een vrouw? Dat vertelde zij nog gisteravond.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ipho kan hem vast wel bekeren.
Ja wanneer gingen wij ookweer meeten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:10 schreef Egamer het volgende:
[..]
Maar Ipho is een vrouw? Dat vertelde zij nog gisteravond.
* Egamer heeft Escape from Monkey Island 4 weer geïnstalleerd.
Zegmaar wanneerquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:04 schreef Roi het volgende:
Ik wil ook wel uitbetaald krijgen in nature hoor, daar doe ik niet zo moeilijk over.
Nee ik vergeet jullie nietquote:Op donderdag 14 december 2006 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie! Ik mis je wel een beetje hoor, door al dat ge-Wii van je. Vergeet je ons niet? Net zoals Roy wel doet?
Ik denk dat we gewoon willen zeggen... To Wii or not to Wii... That's the question..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee ik vergeet jullie nietAlleen ik zit nui zoo weinig op de computer
Het is allemaal zo tof enzo
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef Ipho het volgende:
Niet.
quote:Ivozegt:
Ik wil ook douchen
- Eke || And I know that it's a wonderful world but I can't feel it right now zegt:
met shampoo
Ivozegt:
ik wil ook shampoooooo
Snap dan dat ik op Fok! stoer wil lijken.quote:
Dat ben je al stoertje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Snap dan dat ik op Fok! stoer wil lijken.![]()
Tis nu net 2 weken uit en ze heeft al meteen een ander, dusquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 08:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als je het uitmaak zorg dan dat je binnen 48 uur een ander heb.
wtf dat heb ik niet meegekregen!quote:Op zondag 17 december 2006 08:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis nu net 2 weken uit en ze heeft al meteen een ander, dus
Ja vorig jaar samen een huis gekocht en in totaal 5 jaar samen geweest en dan was het 2 weken geleden in 1x helemaal over en heeft ze nu een nieuwe vriendquote:Op zondag 17 december 2006 10:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wtf dat heb ik niet meegekregen!
Jullie woonde toch samen enzo?
1 keer over? geen ruzies ofzo van te voren?quote:Op zondag 17 december 2006 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja vorig jaar samen een huis gekocht en in totaal 5 jaar samen geweest en dan was het 2 weken geleden in 1x helemaal over en heeft ze nu een nieuwe vriend
Korte samenvatting:quote:Op zondag 17 december 2006 10:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 keer over? geen ruzies ofzo van te voren?
gewoon zo van : Dit gaat niet werken, over?
En wat ga je met het huis doen dan? staat op jouw naam of wat?
Het stond op een ander forum al?quote:Op zondag 17 december 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Zondag vraagt ze nog aan mijn ouders of ze een kerstboom meewillen nemen
Dinsdag wou ze perse nog X-Files seizoen 6 kopen omdat we dat regelmatig keken
Woensdagmiddag sms dat ze wou praten over onze relatie
woensdagavond gesprek gehad en besproken dat we het er nog over zouden hebben
Donderdag kan ik op een ander forum lezen dat het definitief uit was
en nu heeft ze dus alweer een nieuw vriendje van dat andere forum
Huis wordt hoogstwaarschijnlijk op mijn naam gezet, stond op onze beider namen en we hebben een samenlevingscontract
Zeker matig, ja.quote:Op zondag 17 december 2006 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja vorig jaar samen een huis gekocht en in totaal 5 jaar samen geweest en dan was het 2 weken geleden in 1x helemaal over en heeft ze nu een nieuwe vriend
Wat een kutwijven lopen er ook rond in deze wereldquote:Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Kut voor je Tain, mijn vriendin heeft het gisteravond ook uitgemaakt en is daarna gelijk met d'r ex gaan stappen
Zeker manquote:Op zondag 17 december 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat een kutwijven lopen er ook rond in deze wereld
Slotjes!quote:Op zondag 17 december 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat een kutwijven lopen er ook rond in deze wereld
Keihard naar Mooi Weer de Leeuw sturen en dan wordt ze afgekraakt.quote:Op zondag 17 december 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker man. Maarja van jou is dan wel even een stukje erger voor je
konijnenquote:Op zondag 17 december 2006 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
wat is dat?
Het is altijd erg, maar na 5 jaar had ik wel met wat meer respect behandeld willen worden ipv voorgelogen zoals het nu is gegaan.quote:Op zondag 17 december 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker man. Maarja van jou is dan wel even een stukje erger voor je
quote:Op zondag 17 december 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Zondag vraagt ze nog aan mijn ouders of ze een kerstboom meewillen nemen
Dinsdag wou ze perse nog X-Files seizoen 6 kopen omdat we dat regelmatig keken
Woensdagmiddag sms dat ze wou praten over onze relatie
woensdagavond gesprek gehad en besproken dat we het er nog over zouden hebben
Donderdag kan ik op een ander forum lezen dat het definitief uit was
en nu heeft ze dus alweer een nieuw vriendje van dat andere forum
Huis wordt hoogstwaarschijnlijk op mijn naam gezet, stond op onze beider namen en we hebben een samenlevingscontract
Zo kut wijfen, slotje.quote:Op zondag 17 december 2006 11:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het stond op een ander forum al?tering wat een slet
Dat gezeik vind ik eigenlijk minder erg dan hoe het nu gegaan isquote:Op zondag 17 december 2006 13:08 schreef Ipho het volgende:
Het ergste lijkt mij ook wel altijd gekloot dat je een huis hebt enzo spullen.
Ja de situatie in het geheel natuurlijk het ergst. Maar dan krijg je dat nog weer er achter aan.quote:Op zondag 17 december 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat gezeik vind ik eigenlijk minder erg dan hoe het nu gegaan is
Als het gewoon was besproken dan had het veel minder erg geweest en wist iedereen waar die aan toe wasquote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja de situatie in het geheel natuurlijk het ergst. Maar dan krijg je dat nog weer er achter aan.
Ach alles is natuurlijk gewoon kloten naar 5 jaar lang een relatie en dan zo.
Ja inderdaad via een forumquote:Op zondag 17 december 2006 13:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het gewoon was besproken dan had het veel minder erg geweest en wist iedereen waar die aan toe was
En hem dus al kennen toen we nog met elkaar haddenquote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja inderdaad via een forumEn dan ook nog met iemand van dat forum weer gaan.
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
En hem dus al kennen toen we nog met elkaar hadden
Wij hebben hier het Dickens festival! (In Deventer)quote:Op zondag 17 december 2006 16:00 schreef Poit het volgende:
Heej, dat zijn even mindere berichten in de SC. Sterkte stoere mannen!
Sta hier niets doen op een koopzondag.. Werken in een winkel zuigt stierenballen.
Ohja, heb ook een gruwelijke kater....
Dat is....?quote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wij hebben hier het Dickens festival! (In Deventer)![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dickensquote:
Het is ook redelijk druk in de stad, sta hier in het pitoreske stadje Gouda en op de markt hebben ze een ijsbaan gemaakt, heel gezellig met kerst maar er komt geen hond in de winkel. Ach ja, kan ik m'n posts een beetje opschroeven en m'n kater tegenvechten...quote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou toch juist druk moeten zijn in de winkel in de feestmaand?
Haal de slot van de deur dan ook af.quote:Op zondag 17 december 2006 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook redelijk druk in de stad, sta hier in het pitoreske stadje Gouda en op de markt hebben ze een ijsbaan gemaakt, heel gezellig met kerst maar er komt geen hond in de winkel. Ach ja, kan ik m'n posts een beetje opschroeven en m'n kater tegenvechten...
Te vet gewoon.quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dickens
En wij vieren dat!Weet zelf niet waarom. Zeker omdat het binnenkort kerstmis is.
Wat voor'n winkel zit je?quote:Op zondag 17 december 2006 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook redelijk druk in de stad, sta hier in het pitoreske stadje Gouda en op de markt hebben ze een ijsbaan gemaakt, heel gezellig met kerst maar er komt geen hond in de winkel. Ach ja, kan ik m'n posts een beetje opschroeven en m'n kater tegenvechten...
Hahaha, Kut, is dat het!!!quote:Op zondag 17 december 2006 16:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Haal de slot van de deur dan ook af.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahaha, Kut, is dat het!!!
Ik sta in een Primafoon. Lekker de hele dag klachten aanhoren over internetplusbellen...
Ah het is dus een kutwijf, en die gozert is een klootzak tegelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
En hem dus al kennen toen we nog met elkaar hadden
Ik ook niet hoor, heb het vanaf april en heb er geen problemen mee.. Maarja, als je ziet hoe belachelijk veel aanvragen we hebben alleen al in onze winkel is het wel te begrijpen dat het af en toe fout moet gaan. Ach ja, zolang ik Fok! maar kan bekijken vind ik het primaquote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb nog geen last gehad van internetplusbellen snap de meeste klachten niet..
BIER!quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, heb het vanaf april en heb er geen problemen mee.. Maarja, als je ziet hoe belachelijk veel aanvragen we hebben alleen al in onze winkel is het wel te begrijpen dat het af en toe fout moet gaan. Ach ja, zolang ik Fok! maar kan bekijken vind ik het prima
Begin potver een partij trek in BIER te krijgen
EN TIETEN!!quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
EN TIETEN!!
Haha, gisteren tijdens het stappen midden op de dansvloer een vrouw van haar BH ontdaan
Té geniaal voor woordenVinger vlugge Japie
quote:Op zondag 17 december 2006 19:37 schreef mordradead het volgende:
Waren wij dat?
Klopt wel, die mag mee ownen dan.quote:Op zondag 17 december 2006 19:38 schreef mordradead het volgende:
Maar Bernie is ook erg stoer!
h4 d!e R0!quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
nerds
HAHAAHAHAHQHAHAH!!!eins!!11bbq!11omg11lollereleven!111!!quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef mordradead het volgende:
HET ZIJN NAMELIJK SMOELTJES HAHAHAHAHAHAHHAHAH
niet doenquote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
denk
smoeltjes zijn van speculaasquote:Op zondag 17 december 2006 19:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHQHAHAH!!!eins!!11bbq!11omg11lollereleven!111!!Veeg mij maar op hooor.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
denk
zelden sinds er poep op zijn drop zatquote:Op zondag 17 december 2006 19:40 schreef Ipho het volgende:
R0! ownt ook wel eens
quote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
zelden sinds er poep op zijn drop zat
kwaliteitstopicquote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef Roi het volgende:
MIJN HOOGTEPUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |