Je valt iig in de categorie "Volhouders".quote:Op maandag 11 december 2006 02:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 51 Mins, 28 Secs]
Maar ook af en toe niet gedaan dan
Ja bedankt, dat maakt mijn tijd nóg triester.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:50 schreef Kicx het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 20 Secs]
Tis wel mijn eerste keer dan!
Week?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 3 Mins, 58 Secs]
Wat een slechte week zeg.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:40 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 20 Secs]
![]()
Heel goed Jelle!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:06 schreef snellejelle het volgende:
Lang niet gespeeld... dan vind ik [Today's puzzle completed 1 Min, 37 Secs] niet slecht
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:27 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 36 Secs]
Woohoo!!
quote:
Dank u, dank u.quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 02:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 51 Mins, 28 Secs]
Maar ook af en toe niet gedaan dan
Heel goed!quote:Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 33 Secs]Zo, dat werd weer eens tijd.
Ja, same here:quote:Op woensdag 20 december 2006 15:31 schreef Jonnyboy het volgende:
Bah, ik heb vier minuten naar de laatste set zitten zoeken!
[Today's puzzle completed 5 Mins, 3 Secs]
Keigoed Frollo!quote:
Als je het methodisch aanpakt gaat het meestal vlotjes. Ik kijk eerst of er sets in één kleur mogelijk zijn. Daarna ga ik systematisch alle combinaties af. Als er bvb 6 rode, 3 paarse en 3 groene kaarten zijn heb je maar 9 paars+groene combinaties die je moet nakijken. (bij een 4 - 4 - 4 verdeling zoals vandaag ben je natuurlijk het langst bezig)quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef super-muffin het volgende:
[Today's puzzle completed 7 Mins, 23 Secs]
Ik ben niet goed in dit spel, met het kaartspel verloor ik ook altijd
Het zal best een goede uitleg zijn, maar ik snap er geen zak van.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:06 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Als je het methodisch aanpakt gaat het meestal vlotjes. Ik kijk eerst of er sets in één kleur mogelijk zijn. Daarna ga ik systematisch alle combinaties af. Als er bvb 6 rode, 3 paarse en 3 groene kaarten zijn heb je maar 9 paars+groene combinaties die je moet nakijken. (bij een 4 - 4 - 4 verdeling zoals vandaag ben je natuurlijk het langst bezig)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:06 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Het zal best een goede uitleg zijn, maar ik snap er geen zak van.
Ach, je heet niet voor niets ThinkTank.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:11 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
![]()
[Today's puzzle completed 56 Secs]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:57 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 36 Secs]
Yes!
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:06 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Als je het methodisch aanpakt gaat het meestal vlotjes. Ik kijk eerst of er sets in één kleur mogelijk zijn. Daarna ga ik systematisch alle combinaties af. Als er bvb 6 rode, 3 paarse en 3 groene kaarten zijn heb je maar 9 paars+groene combinaties die je moet nakijken. (bij een 4 - 4 - 4 verdeling zoals vandaag ben je natuurlijk het langst bezig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
Jeejquote:Op maandag 8 januari 2007 17:50 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 29 Secs]
Woohoo!!![]()
Als dat geen PR is!!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:47 schreef twisteddlogic het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 33 Secs]
Tussendoor nog ff snel een kado verstopt
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef washandje het volgende:
[Today's puzzle completed 3 Mins, 22 Secs]
Lang gedaan over de laatste (hele makkelijke). Ik was een beetje verward door al driedubbele dingen
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:58 schreef washandje het volgende:
[Today's puzzle completed 58 Secs]
Eindelijk weer eens onder de minuut!
Ja, hier nog zo een.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 26 Secs]
15 seconden over de eerste 5 gedaan... en toen kwam die laatste!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe dit nu denk ik een maandje, en eerst had ik ook zoiets van wtf toen ik naar die tijden hier keek. Haalde altijd tijd van 3/4 minuten. Maar de laatste tijd gaat het veel sneller en nu zelfs al een paar keer onder de minuut.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef droomkoningin het volgende:
ik speel dit spelletje niet vaak genoeg.. heb gewoon enorm belabberde tijden vergeleken met de genoemde tijden hier....
hoe vaak doen jullie dit gemiddeld? elke dag?
en hoe lang duurde het voordat je je tijden eerlijk durfde te posten hier?
ik ben toch niet echt dom heb ik het idee.. maar ik zie het gewoon niet, vooral de laatste 2 zit ik meestal echt lang op te turen...![]()
Had ik vroeger ook. Veel oefenen is de boodschap. Heb je TatSet al geprobeerd? ( http://www.tatset.com/ ) Moet je geen dag wachten op een volgende opgave. Na weken spelen haalde ik scores rond 1200. Nu, zowat een jaar later, haal ik regelmatig 1800 tot 2000, scores die me toen absoluut onmogelijk leken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef droomkoningin het volgende:
ik speel dit spelletje niet vaak genoeg.. heb gewoon enorm belabberde tijden vergeleken met de genoemde tijden hier....
hoe vaak doen jullie dit gemiddeld? elke dag?
en hoe lang duurde het voordat je je tijden eerlijk durfde te posten hier?
ik ben toch niet echt dom heb ik het idee.. maar ik zie het gewoon niet, vooral de laatste 2 zit ik meestal echt lang op te turen...![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 17:30 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Je valt iig in de categorie "AFK".
![]()
No kidding! Ik had 6 minuut 35 ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:11 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 3 Mins, 42 Secs]
Lastige vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |