IN CAPS KLOPT HET LETTERTYPE WEL HOOR!quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef seekfaM het volgende:
Ja, alleen jammer dat het lettertype niet klopt..
Hmm mac dus.. okequote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
IN CAPS KLOPT HET LETTERTYPE WEL HOOR!
quote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef miodzio het volgende:
Wow ziet er stoer uit. Ik dacht echt van wtf![]()
Het is geen IEquote:Op zondag 10 december 2006 16:07 schreef miodzio het volgende:
De nieuwe internet explorer maakt alle letters 'wazig'zoals te zien bij seekfaM
Lol en de knopjes staan niet goedDe meest gebruikte browser ter wereld
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 16:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mac als in MacDonalds?
Ow, komt misschien omdat ik standaard 1280-1024 als resolutie hebquote:Op zondag 10 december 2006 16:48 schreef ikke_ook het volgende:
Tis alleen in de OP leuk, in je andere posts is alles om t plaatje blauw
werd rerd terd perd serd derd ferd gerd herd jerd kerd lerd zerdxerd cerd verd berd nerd merdquote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
nerd
Snert!quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef fvivif het volgende:
[..]
werd rerd terd perd serd derd ferd gerd herd jerd kerd lerd zerdxerd cerd verd berd nerd merd![]()
Ik geloof je nietquote:Op maandag 11 december 2006 17:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
KloptIedereen
zelfs me kinderen die ik nog niet heb
![]()
en tietenquote:Op maandag 11 december 2006 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe meer zieltjes, hoe meer vreugd!![]()
mits bier natuurlijk
ik de 3equote:Op maandag 11 december 2006 17:48 schreef Angst het volgende:
ik dacht de erste keer echt huh?
maar met zo'n avatar ben je niet meer afteschrikken natuurlijkquote:
Ja daar was ik ook al achter gekomenquote:Op maandag 11 december 2006 21:04 schreef picobyte het volgende:
Het os maakt echt geen klap uit,tenzij je nooit je eigen environment aanmaakt he
De layout van fok is compleet anders als je in je browser instellingen eigen font forceert en andere meuk ook gaat aanpassen.
Leuk maar soms erg onhandig
http://macrochan.org/search.py?tag=Neutral%3ADivide%20by%20zeroquote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef switchboy het volgende:
Gelukkig is delen door 0 gelul
En verkloot ook direct de kay-out?quote:Op zondag 10 december 2006 16:07 schreef miodzio het volgende:
De nieuwe internet explorer maakt alle letters 'wazig'zoals te zien bij seekfaM
Lol en de knopjes staan niet goedDe meest gebruikte browser ter wereld
![]()
IE is ruk klaar. En die more is less GUI's van MS zijn helemaal een drama. Ik wil gewoon een menu waar ik op bestand en dan openen moet klikken om een filmpje in media speler te stoppen. Ik wil niet drag en droppen in een playlist omdat ik dan weer een verkenner moet openen, ik wil niet zoeken waar ik nu weer rechts moet klikken. Ik wil gewoon een menu'tje bovenin. Gelukkig kan je hem aanzetten. Alleen zou het dan ook wel geskinned mogen zijn. Het zelfde geld overgins voor de explorer in vista en IE 7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |