Als niemand hem opent doe ik het wel.quote:Op zondag 10 december 2006 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is wel een erg persoonlijke TT, DS.
Vergeet vooral je overstaptijden niet, en de trein die erna komt en de perrons.quote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef RayMania het volgende:
Vergeet ik bijna de nieuwe treintijden op te schrijven.
Daar moet ik ook nog eens naar kijkenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef RayMania het volgende:
Vergeet ik bijna de nieuwe treintijden op te schrijven.
Van de NS site kan je ze ook downen geloof ikquote:Op zondag 10 december 2006 16:05 schreef RayMania het volgende:
Ik ga maar eens een mooi Word-documentje maken met alle treintijden in Almere, Schiphol, Amsterdam, Duivendrecht en Leiden.
Als 'ie te bereiken is ... de afgelopen dagen lag 'ie geregeld platquote:Op zondag 10 december 2006 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de NS site kan je ze ook downen geloof ik
Dat moet je dan ook niet op DDay doen natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Als 'ie te bereiken is ... de afgelopen dagen lag 'ie geregeld plat
Ik ga met de auto naar m'n werkquote:Op zondag 10 december 2006 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet op DDay doen natuurlijk
Was niet persoonlijk bedoeld joggiequote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga met de auto naar m'n werken dinnetje had de tijden al eerder gedowned
Heb je die vlek al uit het shirt gekregen wijffie?quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk bedoeld joggie
Hier nu dus ookquote:Op zondag 10 december 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als 'ie te bereiken is ... de afgelopen dagen lag 'ie geregeld plat
Ikquote:Op zondag 10 december 2006 16:38 schreef Eilanden het volgende:
Heb je die vlek al uit het shirt gekregen wijffie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |