goedzoooquote:Op zondag 10 december 2006 15:08 schreef gateh het volgende:
net gestopt, rookte een pakje kent(barclays) per week. ben al zo een 3 weken gestopt
Het ging al fout bij 'Koninklijke Vlaamse Academie van België voor Wetenschappen en Kunsten (KVAB).'. Leg mij trouwens eens uit hoe een kunstmatig vervaardig radioactief deeltje in een sigaret terechtkomt, en wat de tabaksindustrie erbij te baten heeft om dit er intentionteel aan toe te voegen? Kortom, wat een onzinquote:Op donderdag 14 december 2006 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn vriendin mailde dit naar mij, zij is mega anti roken...
[..]
Ik schrok me rot... Moest even een peukie vatten
Ik heb daar tegenwoordig andere dingen voor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:06 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt mij gewoon heel saai, echt ontspannen en even weg van deze wereld is er dan niet bij...
Ben je inmiddels al dood?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:19 schreef alsem het volgende:
ik smoke 2 pakjes javaanse jongens zwaar per dag, al 10 jaar lang.. daarbij rook ik ook nog gemiddeld 3 gram wiet per dag.
Hehe, good for you!!quote:Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb daar tegenwoordig andere dingen voor.![]()
Muziek wordt veel intenser, vooral sfeermuziek (Tool)quote:
Goed doorzetten !!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:32 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met roken. Bevalt goed tot nu toe. Eerst viel ik nog al eens flauw als ik er een paar achter mekaar had gerookt maar dat is nu weg, net als het hoesten. Ik begin me nu ook al lekker relaxed te voelen soms als ik rook.
Whehequote:Op dinsdag 19 december 2006 02:32 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met roken. Bevalt goed tot nu toe. Eerst viel ik nog al eens flauw als ik er een paar achter mekaar had gerookt maar dat is nu weg, net als het hoesten. Ik begin me nu ook al lekker relaxed te voelen soms als ik rook.
Eerder blowde ik dag in dag uit, toen ben ik gaan minderen en daarna een half jaar niet geblowd en nu doe ik het af en toe als ik zin heb, maar na een paar hijsjes zit ik debiel voor me uit te staren, dus het effect gaat erbij mij niet echt op vooruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:58 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Muziek wordt veel intenser, vooral sfeermuziek (Tool)
me 2, geen sigaretten, alleen drugsEn dan nog maar een paar keer per maand. Als je dagelijks blowt wordt je er op een gegeven moment alleen maar suf van, je went er namelijk wel aan en dat vermindert het effect.
Dat is toch het effect LOLquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:51 schreef covie het volgende:
[..]maar na een paar hijsjes zit ik debiel voor me uit te staren, dus het effect gaat erbij mij niet echt op vooruit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |