Tofquote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn eerste inzending voor de Wii muts:
http://www.youtube.com/watch?v=FOse0yor0Ck
Dit was gisteravond
Had ik dat geweten..quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef Khadgar het volgende:
Noot! Notorious_Roy dus! Mag ik je wat vragen, van retro-gamer tot retro-gamer, als lange old time GAM buddies? Ik heb hier nog mijn twee CD-I Zelda's liggen (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure). Jij wilde ze graag hebben, en ik wil er op zich van af. Zou jij bereid zijn een Wii te halen voor me? Krijg je op de aankoopprijs meteen de twee Zelda's
Aanbod staat open totdat ik een Wii hebquote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Had ik dat geweten..Ik heb 2 pre-orders gratis weggeven aan Fok!users.
Eensch.quote:Op zondag 10 december 2006 14:22 schreef Opie het volgende:
Ik ben niet de grootste Wii fan op deze planeet, maar toen ik van de Virtual Console hoorde begon ik toch wel heel erg geinteresseerd te raken in de extra functies van de Wii.
Eindelijk die oude klassiekers opnieuw herleven zoals ze ooit bedoelt zijn. Op een televisie en niet als ROM op je PC scherm.
Maar WAAROM heeft dat achterlijke Nintendo in al haar wijsheid besloten om in Europa alle Virtual Console games in 50hz vrij te geven? We hebben in Europa jarenlang SNES games gehad die 20% langzamer liepen dan de originele Amerikaanse of Japanse uitvoering, in verband met het hele PAL/NTSC gebeuren. Je zou toch wel verwachten dat het MINSTE wat ze zouden kunnen doen, is nu eindelijk de goede versies vrijgeven. No way dat ik 8 euro voor een retro game ga betalen die notabene ook nog eens inferieur is in vergelijking met de Amerikaanse versie.
Hij werkt volgens mij bij een bureau dat promotie-acties doet voor Nintendo. De vaste medewerkers van Nintendo ritselen ze echt wel intern. Ze moeten tenslotte weten wat ze gaan promoten/marketen. Altijd een goede smoesquote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Khadgar het volgende:
Kutbedrijf.
Nee eikel, dat is Lexie. Die is Nintendo Promotie Sletje. Noot werkt bij de Makro.quote:Op zondag 10 december 2006 14:32 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Hij werkt volgens mij bij een bureau dat promotie-acties doet voor Nintendo. De vaste medewerkers van Nintendo ritselen ze echt wel intern. Ze moeten tenslotte weten wat ze gaan promoten/marketen. Altijd een goede smoes
O oke schat.quote:Op zondag 10 december 2006 14:35 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee eikel, dat is Lexie. Die is Nintendo Promotie Sletje. Noot werkt bij de Makro.
Waar?quote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef s0ul het volgende:
fuck zit al vast met zelda.
BTW die apen zijn wel lol
Had ik geen problemen mee, eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 december 2006 14:47 schreef s0ul het volgende:
[..]
In de forest tempel, das nog niet zo ver
Jaquote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Kan je foto's ontvangen op je Wii via e-mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |