Dan zou ik hier niet komen als je de beelden nog wilt zienquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve niet van die gifjes te posten omdat het vanvaond dan nutteloos is om te kijken
even op escape drukken en ze staan stil. Gewoon gifjes posten svpquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve niet van die gifjes te posten omdat het vanvaond dan nutteloos is om te kijken
Radio doet het niet dus hier is het het makkelijkst te volgen![]()
Nee, die gast ging er ineens voor staanquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal wel happen maar ik denk dat er geen bal geraakt werd![]()
Kijk gewoon dan niet in dit topic!quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Radio doet het niet dus hier is het het makkelijkst te volgen![]()
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die gast ging er ineens voor staan
Radio 1 blijft steeds bufferen, weet niet waaromquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet komen als je de beelden nog wilt zien.
Heb je geen ouderwetste radio staan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Radio 1 blijft steeds bufferen, weet niet waarom![]()
Zijn niet aangesloten hier bij de pc, kabels doorgebeten door de konijnenquote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je geen ouderwetste radio staan?
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0quote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef jna het volgende:
Ajax![]()
Vooral Babel is goed alleen denk ik niet dat ie het de hele wedstrijd vol zal houden.
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0.
gewoon op escape drukken, dan staan de gifjes stil.quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Heel graag.quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0.
Waarom jankt iedereen daar nu opeens over.quote:Op zondag 10 december 2006 13:21 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Ajax vanmiddag maar dat neppubliek dat Waterreus uitfluit maakt het wel weer lastig.
Bij Ajax moet je die kutsupporters altijd wegdenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |