Idd, die staat op usenet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Ach, dat vorige seizoen zal vast nog wel ergens op usenet te vinden zijn. Lang leve de newsgroups![]()
Usenetquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Ach, dat vorige seizoen zal vast nog wel ergens op usenet te vinden zijn. Lang leve de newsgroups![]()
Nog een maandjequote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tweenereine Tor
ach Wazup
Scofield![]()
![]()
![]()
Duurt nog wel ff voordat de film komt dus.quote:With Jack and 24 back on Fox for the foreseeable future — Sutherland is signed for this season and two more — fans may have to wait longer than expected for a 24 movie.
"It's a little concern that while the show is still on the air, it may be an oversaturation. I think if the show is off the air for two years, they'd love to release a movie," said executive producer Joel Surnow, adding that no official decisions have been made.
Zo heel erg vind ik het niet. Ik heb liever dat ze zich 100% inzetten op de serie!quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef Merkie het volgende:
http://www.usatoday.com/l(...)5-24-dvd-party_x.htm
[..]
Duurt nog wel ff voordat de film komt dus.
Inderdaad. Ik zit ook niet echt op een film te wachten. Ik zou ook niet zo goed weten wat ze in die film moeten doen, hoe gaan ze hem noemen dan? 1:30, 2 of heel misschien 3?quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:09 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Zo heel erg vind ik het niet. Ik heb liever dat ze zich 100% inzetten op de serie!
Ik ben bang dat the movie 24 erg gaat lijken op de de film the sentinel (tevens met Kiefer Sutherland).quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit ook niet echt op een film te wachten. Ik zou ook niet zo goed weten wat ze in die film moeten doen. (knip)
Ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Ik ben bang dat the movie 24 erg gaat lijken op de de film the sentinel (tevens met Kiefer Sutherland).![]()
The Sentinal was een aardige film, maar niets meer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Ik ben bang dat the movie 24 erg gaat lijken op de de film the sentinel (tevens met Kiefer Sutherland).![]()
Maar Bauer speelde erinquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef Merkie het volgende:
The Sentinel was extreme bagger.
Enige lichtpuntje. Zonder Bauer was het de meest waardeloze film ooit gemaakt. Nu zou ik de film een 3 geven, anders een 1,72.quote:
En dat er geen zak van kloptquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:35 schreef Game_Error het volgende:
Tja maar dat doet er niets van af dat het script uberhaupt al slecht was
Ik heb geen idee uit welke serie, film of tv opnamen het komt. Ik denk dat het een grap is tijdens de opnamen van 24, tijdens de eten`s pauzen.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
Happy Holidays!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6vyw6DXkOpA&eurl=![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |