Ja, Teri jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, maar Bauer klaarde hem zwaar![]()
Weet ik, maakt het alleen maar even duidelijkquote:
Hij wou Kim verkrachtenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:11 schreef JeroenV het volgende:
Wie was Eli ook alweer?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:11 schreef JeroenV het volgende:
Wie was Eli ook alweer?
Kimquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[afbeelding]
En inderdaad, hij wilde Kim verkrachten... geef hem geen ongelijk
Promo/Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=furJH-EbDsA&mode=related&search=quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:45 schreef Wytze het volgende:
haha deze is echt grandioos
http://www.tien.tv/web/show/id=650219/langid=43
Ik piste bijna in me broek van het lachen
Is er al een officiele prequel of een promo ?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:07 schreef GewoneMan het volgende:
wanneer komen ze nou precies? en zijn het 2 dubbel afleveringen in korte tijd? meende me zoiets te herinneren
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:46 schreef Wytze het volgende:
No. Episode Air Date Prod # Reviews Downloads Score
121 Day 6: 6:00 AM - 7:00 AM 1/14/2007 6AFF01 Reviews 0.00
122 Day 6: 7:00 AM - 8:00 AM 1/14/2007 6AFF02 Reviews 0.00
123 Day 6: 8:00 AM - 9:00 AM 1/15/2007 6AFF03 Reviews 0.00
124 Day 6: 9:00 AM - 10:00 AM 1/15/2007 6AFF04 Reviews 0.00
Dat kan gewoon niet met het format. De show moet zich wel afspelen in de States, en Jack zit gevangen in China. Hoe wil je dat binnen 24 uur oplossen, en dan ook nog een spannend terreur-verhaal er omheen hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:36 schreef Wytze het volgende:
Vette trailer hehe.
Ik vind het alleen wel jammer dat ze het vette einde van het vorige seizoen weer zo snel afwikkelen. Ik had liever een vette extraction operatie gezien om sjeck eruit te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:04 schreef jdiezrequejo het volgende:
Want ook in het filmpje wat dus op de fox site staat, zie je nieuwe beelden van seizoen 6!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:04 schreef jdiezrequejo het volgende:Ik denk het eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scofield klaart Jack ook met gemak, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Scofield is nog nooit door een kogel geraakt![]()
Scofield heeft de wereld dan ook niet de moord op een presidentskandidaat, het laten ontploffen van een atoombom, het loslaten van een virus in LA, meerdere bomaanslagen en een zenuwgasaanval voorkomen. Wat hij wel heeft gedaan is zijn broedert uit de gevangenis gehaald waardoor er alleen maar meer mensen dood zijn gegaan. Petje af voor Scofieldquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Scofield is nog nooit door een kogel geraakt![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Scofield heeft de wereld dan ook niet de moord op een presidentskandidaat, het laten ontploffen van een atoombom, het loslaten van een virus in LA, meerdere bomaanslagen en een zenuwgasaanval voorkomen. Wat hij wel heeft gedaan is zijn broedert uit de gevangenis gehaald waardoor er alleen maar meer mensen dood zijn gegaan. Petje af voor Scofield.
Als hij nog 6 seizoenen blijft ontsnappen, betekent dat dus dat hij zich ook nog 6 keer laat oppakken... dat zou jack nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er komt nog een seizoen 3,4,5,6,7 & 8 van Prison Break waar Scofield indruk gaat maken..ik waarschuw jullie alvast
![]()
...
Het is niet te hopen, de serie begint al belegen te worden. Gewoon het verhaal afronden in season2 en dan bastaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er komt nog een seizoen 3,4,5,6,7 & 8 van Prison Break waar Scofield indruk gaat maken..ik waarschuw jullie alvast
![]()
...
Amen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Scofield heeft de wereld dan ook niet de moord op een presidentskandidaat, het laten ontploffen van een atoombom, het loslaten van een virus in LA, meerdere bomaanslagen en een zenuwgasaanval voorkomen. Wat hij wel heeft gedaan is zijn broedert uit de gevangenis gehaald waardoor er alleen maar meer mensen dood zijn gegaan. Petje af voor Scofield.
Je bent nog te Scofield-minded om te volste gewaardeerd te worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik voel een hetze tegen mijn persoontje..dit kan nooit de bedoeling zijn toch
Groetjes,
* Linc_The_Sink![]()
Zolang de 24 threads geen kansloos spoilerfestijn worden zoals je in de PB threads flikte niet nee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik voel een hetze tegen mijn persoontje..dit kan nooit de bedoeling zijn toch
Groetjes,
* Linc_The_Sink![]()
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
de series zijn gewoon allebei tof. en nu stil!
Dat waren geen spoilersquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zolang de 24 threads geen kansloos spoilerfestijn worden zoals je in de PB threads flikte niet nee.![]()
Oke, dan is alles je vergeven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat waren geen spoilers, ik had zo'n glaze IKEA-bolletje gekocht en de rest ging vanzelf
![]()
Waarom heb jij elke dag een nieuwe avatarquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
de series zijn gewoon allebei tof. en nu stil!
Beter hem vragen waarom het in godsnaam K3 avatars zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom heb jij elke dag een nieuwe avatar?
Je mag bij mijn gang, maar er hoort wel een ontgroening bij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dus ik hoor nu bij jullie flow/click/groep/thug's?
You tell mequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beter hem vragen waarom het in godsnaam K3 avatars zijn.
sterker nog, bij elke view is het een andere!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom heb jij elke dag een nieuwe avatar?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beter hem vragen waarom het in godsnaam K3 avatars zijn.
Schattig hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
sterker nog, bij elke view is het een andere!
![]()
heel goed. +10 punten voor jou.quote:Eerst stond er toch "je t'adore" ipv "hallelujah"?
allemaal!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:31 schreef -Mo- het volgende:
Ja, laten we nog meer dingen aan Saviour vragen.
Welk van de 800 Kristel avatars vind je zelf het leukst?
Voor de variatie! En het is keileuk enzo, niet zo standaad!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja waarom bij elke view een andere?
Whehehehe, en dan ligt zo'n ziek kind in het ziekenhuis en huren die ouders die Kristel in als cliniclown en dan komt ze zo binnen van: TAAADAAAA, je hebt Aids. ::D:quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
allemaal!
ff een willekeurige leuke:
[afbeelding]
Da's echt zo van: tadaaaa!
Wat is er mis met AIDS?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Whehehehe, en dan ligt zo'n ziek kind in het ziekenhuis en huren die ouders die Kristel in als cliniclown en dan komt ze zo binnen van: TAAADAAAA, je hebt Aids. ::D::D:D: D::D:D:
:D:
:
::D::
:
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kijk PB en Lost al niet meer. Vorig jaar volgde ik nog 4 a 5 drama's, nu alleen nog maar 24quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Tja ik weet niet, PB begint een beetje langdradig te worden, net als Lost. Bij 24 dacht ik ook dat het 2e seizoen minder zou zijn maar het werd per seizoen steeds beter, iets wat ik van PB niet echt kan zeggen. Er zit af en toe wel een spannende aflevering bij maar daar is het ook wel klaar mee. Denk niet dat ik het volgende seizoen van PB nog ga volgen als ze niet heel snel met iets beters komen.
Omg..ik ging nog refreshen en de beste man c.q. vrouw heeft gelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
sterker nog, bij elke view is het een andere!
![]()
Laat hem, moet ie toch lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:15 schreef planethugo het volgende:
uberhaubt, waarom wil je in godsnaam ook maar iets met k3 te maken hebben, laat staan 500 verschillende avatars![]()
Hij is in andere delen al vaak genoeg voorbij gekomenquote:Op zondag 24 december 2006 07:29 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb dit deel even doorgenomen maar ik vind nergens de trailer van Seizoen 6! Bij deze dan maar:
http://www.24trailer.com/
In dit deel staat ie ook, aantal posts terug.quote:Op zondag 24 december 2006 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is in andere delen al vaak genoeg voorbij gekomen.
quote:Op zondag 24 december 2006 07:29 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb dit deel even doorgenomen maar ik vind nergens de trailer van Seizoen 6! Bij deze dan maar:
http://www.24trailer.com/
dude'squote:Op zondag 24 december 2006 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dit deel staat ie ook, aantal posts terug.
je bent wel snel!!@11!@321!DRIEVIERBLIKKADIER!!21@1quote:Op zondag 24 december 2006 15:14 schreef Richardfun het volgende:
Titel voor het volgende topic: "....Trust me, I'm not"
Idd.quote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef Jivis het volgende:
Maar Curtis gaat dus piefpafpoef aan het begin van het seizoen?
Aangezien die niet op de cast-foto staat.
Zonde, was een koel personageZag hem een tijdje geleden nog als dokter in die kutfilm W.T.C.
Curtisquote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef Jivis het volgende:
Maar Curtis gaat dus piefpafpoef aan het begin van het seizoen?
Aangezien die niet op de cast-foto staat.
Zonde, was een koel personageZag hem een tijdje geleden nog als dokter in die kutfilm W.T.C.
wat dacht je van Palmerquote:Op zondag 24 december 2006 21:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Curtis![]()
. Gaat hij loesoe
? Ze moeten toch wel een negert hebben in de cast
?
Palmert is springlevend.quote:Op zondag 24 december 2006 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Palmer was echt een toffe. Toch wel een anticlimax dat na al die coole acties van Bauer om hem te redden, hji alsnog de pijp uit ging.
Meest emotionele moment van 2006quote:Op zondag 24 december 2006 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Palmer was echt een toffe. Toch wel een anticlimax dat na al die coole acties van Bauer om hem te redden, hji alsnog de pijp uit ging.
heb je 1 t/m 5 ook nog?quote:Op maandag 25 december 2006 17:43 schreef jdiezrequejo het volgende:
Kerstmis is op het moment saaaaaaaai
Dus ga ik promo's zoeken!
En heb weer enkele nieuwe promo's gevonden die ik hier nog niet heb zien langskomen!
Mery Christmas!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xQu3EklQhGs Promo 6
http://www.youtube.com/watch?v=mg6N_sNmc0s Promo 7
http://www.youtube.com/watch?v=YfbbmwFjlJ0 Promo 8
http://www.youtube.com/watch?v=VNpNh9LlO_g Promo 10
http://www.youtube.com/watch?v=TGJSg6n1e9Y Promo 11
http://www.youtube.com/watch?v=X46MTyE7oRE Promo 12
http://www.youtube.com/watch?v=bHez2BN5W_s Promo 13
http://www.youtube.com/watch?v=lpmqhnikvhA New
http://www.youtube.com/watch?v=hk_AQ4Ya-vM New
http://www.youtube.com/watch?v=HPMlh3S4zmI New
Gare promo's, alleen maar explosies, wéér moslimterroristen...quote:Op maandag 25 december 2006 19:07 schreef jdiezrequejo het volgende:
Dat is niet erg positief dan!
Waarom verwacht je er niks van dan?
Die staan ook op youtube, die zijn hier alleen al weleens voorbij gekomenquote:
Gelukkig heeft je mama je geleerd niet af te gaan op promo's.quote:Op maandag 25 december 2006 18:10 schreef Merkie het volgende:
Vrij triestig, al die promo's. Ik verwacht niet echt veel van seizoen 6 als ik op alle promo's moet afgaan.
24 is gewoon realistisch.quote:Op maandag 25 december 2006 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gare promo's, alleen maar explosies, wéér moslimterroristen....
Ik weet al wat meer over dit seizoen, en het gaatquote:Op maandag 25 december 2006 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gare promo's, alleen maar explosies, wéér moslimterroristen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een andere kant op.
Kickuh promo's!
quote:Op maandag 25 december 2006 21:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik weet al wat meer over dit seizoen, en het gaatDie spoiler is een beetje nutteloos op de manier waarop je hem plaatst, maar het wekt wel mijn interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een andere kant op.
Kickuh promo's!2000 light years from home
Uhh die hard is de beste film ooitquote:Op maandag 25 december 2006 23:00 schreef Jivis het volgende:
Ik vind die promo's ook een beetje te Die Hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |