abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2006 @ 08:50:34 #201
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44382594
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef Normalneo het volgende:
verkeerde topic..verkeerde email ..huhmm..met dank aan northernstar

[afbeelding]

[[url=http://images.fok.nl/upload/061213_21290_kerstboompje[1].JPG]afbeelding[/url]]

er komt nog meer aan, moet even een leuke selectie maken..
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 13 december 2006 @ 08:56:06 #202
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44382679
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
Je hebt 2 auto's en je wil er een weg doen maar weet niet welke oid?
yup, ik had een kleinere auto gekocht ivm zuiniger, lichter enzo maar dat valt achteraf gezien wat tegen t.o.v. de auto die ik al had. Maar ik twijfel nu een beetje welke vd 2 ik weg moet doen. Ze staan ook allebei hier te koop.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 december 2006 @ 08:56:34 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44382683
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

yup, ik had een kleinere auto gekocht ivm zuiniger, lichter enzo maar dat valt achteraf gezien wat tegen t.o.v. de auto die ik al had. Maar ik twijfel nu een beetje welke vd 2 ik weg moet doen. Ze staan ook allebei hier te koop.
ALlebei weg en een nieuwe.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 13 december 2006 @ 08:58:35 #204
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44382713
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.

Kijk het nieuws en er is goed en slecht nieuws.

Goede nieuws is dat Rotterdam eindelijk actief hun beleid gaat uitvoeren mbt bedelaars. Weg er mee.

Slecht nieuws is dat ze bezig zijn om Verdonk af te zetten en die immigranten binnen willen laten die al lang weg hadden moeten zijn nadat de rechters hadden besloten dat ze geen recht hebben om hier te zijn maar dan toch zijn blijven zitten en alle ellende op andere afschuift. Ga dan naar Spanje waar ze nog 400.000 mensen zoeken om te naturaliseren. Iedere vluchteling met een goede reden kan dan daar een bestaan opbouwen en al het tuig kan mee.

En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Echt op papier ziet het er leuk uit, maar als je inhoudelijk gaat kijken hoe ze van plan zijn het allemaal uit te voeren zie je hoe kortzichtig ze zijn en niet nadenken over een verre toekomst...jammer.

Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken nu is nederland een push-over...mietjes zonder ruggegraat die geen normen en waarden hebben en het verstand van een amoeba
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Laten we maar hopen op een snelle her-verkiezing waarin mensen links links laten liggen met hun rode maoistische kleurtjes.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik ben nooit zo goed in het verwoorden van wat ik denk maar dit komt er akelig dichtbij in de buurt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44382730
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
mogge

Zucht, ik krijg echt wat van die klote auto's.
Gister met de swift getankt en een vrij dramatisch verbruik (alhoewel het normaal schijnt te zijn voor een swift als ik het vergelijk met andere swift rijders) en stap vanmorgen in de xantia begint mijn opendakje druppels op mijn kop te laten vallen. Al heb ik nog wel het idee dat dit condensvocht was (de auto wordt nu niet veel gebruikt natuurlijk)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik word er een beetje moe van, telkens denk ik van nou nou weet ik welke auto er weg moet en dan gebeurt er weer iets waardoor ik toch weer ga twijfelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
luxeprobleem.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44382750
quote:
Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.

Kijk het nieuws en er is goed en slecht nieuws.

Goede nieuws is dat Rotterdam eindelijk actief hun beleid gaat uitvoeren mbt bedelaars. Weg er mee.

Slecht nieuws is dat ze bezig zijn om Verdonk af te zetten en die immigranten binnen willen laten die al lang weg hadden moeten zijn nadat de rechters hadden besloten dat ze geen recht hebben om hier te zijn maar dan toch zijn blijven zitten en alle ellende op andere afschuift. Ga dan naar Spanje waar ze nog 400.000 mensen zoeken om te naturaliseren. Iedere vluchteling met een goede reden kan dan daar een bestaan opbouwen en al het tuig kan mee.

En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Echt op papier ziet het er leuk uit, maar als je inhoudelijk gaat kijken hoe ze van plan zijn het allemaal uit te voeren zie je hoe kortzichtig ze zijn en niet nadenken over een verre toekomst...jammer.

Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken nu is nederland een push-over...mietjes zonder ruggegraat die geen normen en waarden hebben en het verstand van een amoeba
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Laten we maar hopen op een snelle her-verkiezing waarin mensen links links laten liggen met hun rode maoistische kleurtjes.
imo precies het tegenovergestelde.
enge egoistische en mensonwaardige visie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 13 december 2006 @ 09:11:18 #207
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44382916
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

imo precies het tegenovergestelde.
enge egoistische en mensonwaardige visie
Jij vindt het terecht dat iedereen die de regels gevolgd heeft uitgezet wordt en mensen die illegaal en tegen alle regels in hier blijven maar mogen blijven nu?
  woensdag 13 december 2006 @ 09:18:02 #208
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44383045
ik iig niet..ik vind dat niet terecht..ze moeten gewoon simpelweg kijken wat er nu rondloopt..denk daarbij aan een sterk controlebeleid..ik vind we zijn immers een sociale democratie dan kun je niet zo bot zijn als ff dat soort regels erdoorheen drukken..mochten er echt probleemschoppers zijn dan zouden ze uitgezet kunnen worden, maar geen mannen en vrouwen met kinderen die heel druk bezig zijn met reintergratie, dat slaat echt nergens op. Er is naar mijn mening een middenweg..tevens zul je moeten kijken of die mensen nog wel terecht kunnen in hun eigen land..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  woensdag 13 december 2006 @ 09:19:27 #209
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44383071
zow ik kan de politiek in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  woensdag 13 december 2006 @ 09:20:00 #210
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44383082
* Normalneo knikt: nee
  woensdag 13 december 2006 @ 09:24:08 #211
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44383155
Heb me tijd maar in het business plan voor het kart team gestopt. Gisteren bijna het baan record op me naam gezet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_44383305
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Jij vindt het terecht dat iedereen die de regels gevolgd heeft uitgezet wordt en mensen die illegaal en tegen alle regels in hier blijven maar mogen blijven nu?
Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 13 december 2006 @ 09:35:14 #213
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44383334
hehe..gisteren een spannend potje kolonisten gespeeld..gewonnen.. 1-1

op het eind maakte een vriend van mij een "rare" zet..terwijl hij de langste handelsroute kon hebben breidde hij uit naar de zijkant voor een huisje..ik zat hem te knijpen, denk niks zeggen normalneo..victory is @ hand
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 13 december 2006 @ 09:38:02 #214
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44383388
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.
boe

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tja onmenselijk, het probleem is vaak dat de goede onder de slechten lijden. Vaak zie je op tv net de uitzonderingen, de allochtonen die helemaal ingeburgerd zijn die moeten vertrekken. Maar vaak genoeg zijn het raddraaiers die uitgezet worden.

Bovendien is er gewoon een procedure die je dient te volgen als je een land binnenkomt, als ik naar Amerika ofzo zou willen emigreren moet ik me toch ook aan de regels houden?
Ik vind dat dat voor iedereen moet gelden. En de mensen die willens en wetens illegaal in een land verblijven weten dondersgoed dat ze uitgezet kunnen worden.
  woensdag 13 december 2006 @ 09:39:13 #215
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44383411
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef Normalneo het volgende:
hehe..gisteren een spannend potje kolonisten gespeeld..gewonnen.. 1-1

op het eind maakte een vriend van mij een "rare" zet..terwijl hij de langste handelsroute kon hebben breidde hij uit naar de zijkant voor een huisje..ik zat hem te knijpen, denk niks zeggen normalneo..victory is @ hand
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bordspellen zijn leuk. Heb o.a. Monopoly weer uit de kast gehaald een paar weken terug. Als Starseed en ik in de stad zijn gaan we wat vaker naar Intertoys of Bart Smit om te kijken naar leuke bordspellen om te aan te schaffen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vind het totaal niet mensonterend. Je kan niet constant de barmhartige samaritaan spelen als het land er onder lijd en grotere problemen heeft zoals o.a. de zorg (wat het grootste probleem is in mijn ogen), criminaliteit onder buitenlanders die moeite hebben met integreren, Nederlandse TBS'ers die regelmatig hun begeleiders kwijt raken en zelf ronddwalen, rechterlijke straffen die geen zak voor stellen en nog meer zaken die aandacht vereisen. Je moet dan prioriteiten stellen en voor je eigen volk kiezen, daarnaast zit het land voorlopig vol genoeg en moet er gewoon een tijdelijke stop komen.

Daarnaast moeten mensen gewoon duidelijke kaders opzetten waardoor er helderheid is wat er gebeurd onder welke omstandigheden. Dat je mensen binnen laat of wegstuurd in een maand tijd niet in een periode van 10 jaar, dat mensen die al uitgeprocedeerd zijn niet eens onderdak gegeven wordt nadat ze al terug gestuurd zijn en ze WEER terug komen. En dan kun je het er niet mee eens zijn, maar je weet tenminste wel waar je aan toe bent en kan voorbereidingen treffen. Mensen die hun land ontvluchten voor problemen in levensomstandigheden zijn natuurlijk welkom, maar op dit moment NIET. En dit moment betekend totdat wij een aantal zaakjes zelf op orde hebben. Je kan immers niemand helpen als je jezelf niet eens kunt helpen.

Maar relatief gezien is het maar een handjevol mensen die met echte problemen hier naar toe komen. Het merendeel is tuig. Kun je niets bereiken in eigen land dan zoek je je mogelijkheden ergens anders en de meeste mensen die niets bereiken zijn dieven en achterbakse figuren en dit is niet alleen van toepassing op marokanen maar ook met andere landen zoals Polen en Roemenië..Economische vluchtelingen hebben hier niets te zoeken .En het is helemaal niet erg om te zeggen dat Nederland haar grenzen tijdelijk sluit en de immigranten advies mee geeft bij welk land ze het wel kunnen proberen. Spanje zit te springen om mensen die bereid zijn een eigen bestaan met zaakjes op te richten. In dat soort landen zijn er veel meer mogelijkheden voor immigranten dan hier in Nederland op dit moment. En het tuig zal daar ook niet toe gelaten worden als het goed is. De EU moet wat dat betreft betere communicatie hebben tussen dossiers van uitgeproduceerden. Tuig kan dan makkelijker geweerd worden en die handvol mensen die echt hulp zoeken kunnen er dan makkelijker uitgepikt worden en naar een EU-lidstaat gestuurd worden waar ze met open armen ontvangen worden.

Wat betreft bedelaars in Rotterdam. Als je hoort dat ze een uitkering hebben van 500-600 euro waar ze af en toe wat kleren van kopen, altijd eten en onderdak bij Leger des Heils of de kerk, sommige die met een simpele mp3-speler op hun kop rondlopen. Prima dat ze er zijn, maar ga dan niet zielig doen en bedelen voor nog wat meer geld. Ga dan de straatkant verkopen of maak je op een andere manier "nuttig".

Net zoals uitkeringen. Iedereen kan werken, zelfs als je overkwalificeerd bent voor iets. Ben je hoogopgeleid en tijdelijk zonder werk dan ga je bij wijze van spreken maar tomaten plukken voor het standaard salaris. IS kutwerk en ben je automatisch extra gemotiveerd om snel ander werk te zoeken. Als je thuis zit met een uitkering dan heb je wat minder haast om iemands te vinden en ben je selectiever. Of ipv een uitkering krijgen en verder niets doen zou het Rijk kunnen zeggen dat je x-aantal dagen in de week maatschappelijk werk. Dan doe je tenminste nog iets voor het geld wat je krijgt.

Dus wie is er onmenselijk bezig? Je moet prioriteiten stellen en het eigen volk behoort altijd voor te gaan.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ashavan op 13-12-2006 10:03:19 ]
  woensdag 13 december 2006 @ 09:43:58 #216
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44383507
kolonisten is een echte aanrader..
  woensdag 13 december 2006 @ 09:58:07 #217
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44383811
Je ziet tegenwoordig ook veel bordspellen ondersteund met DVD zoals die Pirates of the Caribean en Atmosfear. We kijken rond en zien wel, voorlopig kan ik geen aanschaffen dus blijft het bij kijken.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:06:39 #218
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44384023
ashavan we zijn allemaal mensen man..sommige dingen zijn niet zo leuk..maar is het dan eerlijk dat er bijv. helemaal geen uitzonderingen gemaakt zouden worden..stel je voor mensen die al 10 jaar zonder verblijfsvergunning zitten door het "eigen" systeem van het land..kinderen hebben die Nederlands zijn..dus waar trek je die lijn..? Ik zou zeggen dan maar een goede oplossing zoeken ipv een oplossing waar al 1 leven mee verwoest zou kunnen worden of meerdere..kinderen enzo.
pi_44384028
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
mogguh allemaal!
Ik ben nu nog aan het wakker worden en ff geen zin in politiek!
eerst maar even wakker worden
  woensdag 13 december 2006 @ 10:09:12 #220
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44384083
sorry hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
we zijn hier in een discussie..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
vertel dan ff maar even waarover je hebt gedroomd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_44384141
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Normalneo het volgende:
sorry hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
we zijn hier in een discussie..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
vertel dan ff maar even waarover je hebt gedroomd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hi hi ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me er nog even niet in meng, maar ga gerust door!

Ik weet eigenlijk niet meer waarover ik heb gedroomd, ben wel onrustig geweest en wou eigenlijk blijven liggen, maar goed da's nie gelukt!
  woensdag 13 december 2006 @ 10:19:18 #222
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44384339
@ DV wil het een beetje lukken fotosoepert?
  woensdag 13 december 2006 @ 10:19:37 #223
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44384356
* Normalneo logged uit
  woensdag 13 december 2006 @ 10:31:03 #224
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44384652
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:06 schreef Normalneo het volgende:
ashavan we zijn allemaal mensen man..sommige dingen zijn niet zo leuk..maar is het dan eerlijk dat er bijv. helemaal geen uitzonderingen gemaakt zouden worden..stel je voor mensen die al 10 jaar zonder verblijfsvergunning zitten door het "eigen" systeem van het land..kinderen hebben die Nederlands zijn..dus waar trek je die lijn..? Ik zou zeggen dan maar een goede oplossing zoeken ipv een oplossing waar al 1 leven mee verwoest zou kunnen worden of meerdere..kinderen enzo.
Uitzonderingen op regels en gedoogbeleid vind ik allemaal troep. Het geeft mensen een open achterdeur om alle regels onderuit te halen, waarom moet je dan bij voorbaat afspraken en kaders gaan maken? Zet dan meteen de deur open zonder er verder enig zicht op te hebben en laat het hele land maar naar de tyfus gaan.

Wat betreft die mensen die hier 10 jaar zitten en kinderen hebben gekregen in de tussentijd... Het merendeel zijn uitgeprocedeerden die steeds meer terug bleven komen. Nu hebben ze een kind en gaan de schuld op "ons" leggen. Je ziet het op kleinere schaal dat moeders kinderen als machtsmiddel gebruiken om meer zeggenschap te krijgen en zielig/slachtofffer rol lopen te spelen.

Het Rijk heeft voldoende dossiers met wie wel en niet uitgeprocedeerd waren toendertijd. Degene die voor komen in de dossiers niet toe laten en degene die degelijke mensen zijn zou eventueel wel kunnen. Maar dan echt niet meer dan 3000 van die 26.600 komen daarvoor in aanmerking. Dat durf ik nu al te garanderen.
pi_44385533
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
BOE
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop