quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef Normalneo het volgende:
verkeerde topic..verkeerde email ..huhmm..met dank aan northernstar
[afbeelding]
[[url=http://images.fok.nl/upload/061213_21290_kerstboompje[1].JPG]afbeelding[/url]]
er komt nog meer aan, moet even een leuke selectie maken..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yup, ik had een kleinere auto gekocht ivm zuiniger, lichter enzo maar dat valt achteraf gezien wat tegen t.o.v. de auto die ik al had. Maar ik twijfel nu een beetje welke vd 2 ik weg moet doen. Ze staan ook allebei hier te koop.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
Je hebt 2 auto's en je wil er een weg doen maar weet niet welke oid?
ALlebei weg en een nieuwe.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
yup, ik had een kleinere auto gekocht ivm zuiniger, lichter enzo maar dat valt achteraf gezien wat tegen t.o.v. de auto die ik al had. Maar ik twijfel nu een beetje welke vd 2 ik weg moet doen. Ze staan ook allebei hier te koop.
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.
Kijk het nieuws en er is goed en slecht nieuws.
Goede nieuws is dat Rotterdam eindelijk actief hun beleid gaat uitvoeren mbt bedelaars. Weg er mee.
Slecht nieuws is dat ze bezig zijn om Verdonk af te zetten en die immigranten binnen willen laten die al lang weg hadden moeten zijn nadat de rechters hadden besloten dat ze geen recht hebben om hier te zijn maar dan toch zijn blijven zitten en alle ellende op andere afschuift. Ga dan naar Spanje waar ze nog 400.000 mensen zoeken om te naturaliseren. Iedere vluchteling met een goede reden kan dan daar een bestaan opbouwen en al het tuig kan mee.
En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Echt op papier ziet het er leuk uit, maar als je inhoudelijk gaat kijken hoe ze van plan zijn het allemaal uit te voeren zie je hoe kortzichtig ze zijn en niet nadenken over een verre toekomst...jammer.
Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken nu is nederland een push-over...mietjes zonder ruggegraat die geen normen en waarden hebben en het verstand van een amoebaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we maar hopen op een snelle her-verkiezing waarin mensen links links laten liggen met hun rode maoistische kleurtjes.
luxeprobleem.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
Zucht, ik krijg echt wat van die klote auto's.
Gister met de swift getankt en een vrij dramatisch verbruik (alhoewel het normaal schijnt te zijn voor een swift als ik het vergelijk met andere swift rijders) en stap vanmorgen in de xantia begint mijn opendakje druppels op mijn kop te laten vallen. Al heb ik nog wel het idee dat dit condensvocht was (de auto wordt nu niet veel gebruikt natuurlijk)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik word er een beetje moe van, telkens denk ik van nou nou weet ik welke auto er weg moet en dan gebeurt er weer iets waardoor ik toch weer ga twijfelenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
imo precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.
Kijk het nieuws en er is goed en slecht nieuws.
Goede nieuws is dat Rotterdam eindelijk actief hun beleid gaat uitvoeren mbt bedelaars. Weg er mee.
Slecht nieuws is dat ze bezig zijn om Verdonk af te zetten en die immigranten binnen willen laten die al lang weg hadden moeten zijn nadat de rechters hadden besloten dat ze geen recht hebben om hier te zijn maar dan toch zijn blijven zitten en alle ellende op andere afschuift. Ga dan naar Spanje waar ze nog 400.000 mensen zoeken om te naturaliseren. Iedere vluchteling met een goede reden kan dan daar een bestaan opbouwen en al het tuig kan mee.
En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Echt op papier ziet het er leuk uit, maar als je inhoudelijk gaat kijken hoe ze van plan zijn het allemaal uit te voeren zie je hoe kortzichtig ze zijn en niet nadenken over een verre toekomst...jammer.
Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken nu is nederland een push-over...mietjes zonder ruggegraat die geen normen en waarden hebben en het verstand van een amoebaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we maar hopen op een snelle her-verkiezing waarin mensen links links laten liggen met hun rode maoistische kleurtjes.
Jij vindt het terecht dat iedereen die de regels gevolgd heeft uitgezet wordt en mensen die illegaal en tegen alle regels in hier blijven maar mogen blijven nu?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo precies het tegenovergestelde.
enge egoistische en mensonwaardige visie
Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij vindt het terecht dat iedereen die de regels gevolgd heeft uitgezet wordt en mensen die illegaal en tegen alle regels in hier blijven maar mogen blijven nu?
boequote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.
Bordspellen zijn leuk. Heb o.a. Monopoly weer uit de kast gehaald een paar weken terug. Als Starseed en ik in de stad zijn gaan we wat vaker naar Intertoys of Bart Smit om te kijken naar leuke bordspellen om te aan te schaffen.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef Normalneo het volgende:
hehe..gisteren een spannend potje kolonisten gespeeld..gewonnen.. 1-1
op het eind maakte een vriend van mij een "rare" zet..terwijl hij de langste handelsroute kon hebben breidde hij uit naar de zijkant voor een huisje..ik zat hem te knijpen, denk niks zeggen normalneo..victory is @ handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Normalneo het volgende:
sorry hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.we zijn hier in een discussie..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vertel dan ff maar even waarover je hebt gedroomdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uitzonderingen op regels en gedoogbeleid vind ik allemaal troep. Het geeft mensen een open achterdeur om alle regels onderuit te halen, waarom moet je dan bij voorbaat afspraken en kaders gaan maken? Zet dan meteen de deur open zonder er verder enig zicht op te hebben en laat het hele land maar naar de tyfus gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:06 schreef Normalneo het volgende:
ashavan we zijn allemaal mensen man..sommige dingen zijn niet zo leuk..maar is het dan eerlijk dat er bijv. helemaal geen uitzonderingen gemaakt zouden worden..stel je voor mensen die al 10 jaar zonder verblijfsvergunning zitten door het "eigen" systeem van het land..kinderen hebben die Nederlands zijn..dus waar trek je die lijn..? Ik zou zeggen dan maar een goede oplossing zoeken ipv een oplossing waar al 1 leven mee verwoest zou kunnen worden of meerdere..kinderen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop