Boulah is op dit moment geblesseerd. Want geloof me, als ie fit was, speelde ie nu echt wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Boulahrouz komt ook niet echt aan de bak bij Chelsea![]()
Best triest allemaal eigenlijk![]()
Ook als Terry fit zou zijn?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Boulah is op dit moment geblesseerd. Want geloof me, als ie fit was, speelde ie nu echt wel.
Als rechtsback wellicht.quote:
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lange Jan alweer gescoord. De 1-0 in het duel met St. Mirren. Hij is erg goed bezig daar.
Kuijt ook de 1-0 voor Liverpool gescoord tegen Chelsea.
Je bedoelt Makaay?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:34 schreef tong80 het volgende:
Mackaaij werd gisteren door de verslaggever Extra-klasse genoemd.
In de laatste minuut dacht ik. Wegens juichen een tweede gele kaart.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de laatste minuut dacht ik. Wegens juichen een tweede gele kaart.
Die heb ik ook gemist.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:34 schreef tong80 het volgende:
Was het nog in de late uitzending van de wedstrijden te zien ? Die ga ik straks kijken.
Dat is toch de eerste uitzending ?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Maar het is nu ook weer op talpa/tien.
quote:Persoolijke triomf voor Vennegoor in Schotland
10/2/2007 11:54
Jan Vennegoor of Hesselink heeft zijn eerste prijs binnen bij Celtic. De 28-jarige spits werd in Schotland uitgeroepen tot Speler van de Maand voor zijn prestaties in januari.
Vennegoor, afgelopen woensdag nog basisspeler bij het Nederlands elftal tegen Rusland (4-1), scoorde vijf competitiegoals in januari en was bovendien eenmaal trefzeker in het League Cup-toernooi.
De lange spits eindigde de maand in mineur. Na zijn winnende treffer (1-2) bij Inverness Caledonian Thistle werd Vennegoor met zijn tweede gele kaart van het duel van het veld gestuurd. Desondanks kreeg hij de prijs van januari's beste speler.
Celtic, dat in de competitie als koploper een voorsprong heeft van negentien punten, viel ook een tweede prijs ten deel. Gordon Strachan werd voor de tweede keer dit seizoen verkozen als Manager van de Maand.
Wie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef Kadoc het volgende:
Тайс Слуйтер komt niet veel aan spelen toe. Volgens de website van de club pas 3 competitiewedstrijden en één goaltje gemaakt.
Mercimek? speelt die nog bij Besiktas?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn Baki en Elmas al genoemd?
quote:Newcastle spreekt vertrouwen uit in Krul
9/6/2007 15:29
Newcastle United heeft het contract met Tim Krul opengebroken en verlengd. De negentienjarige doelman ligt nu tot medio 2011 vast bij The Magpies.
'Dit geeft aan dat er veel vertrouwen in me is', zegt Krul in het Algemeen Dagblad. 'Volgend jaar word ik verhuurd, waarschijnlijk aan een club uit het Championship. Komt er onverhoopt toch geen Engelse club, dan kan ik nog naar de Eredivisie.' Roda JC toonde al interesse in de doelman, die deel uitmaakt van de selectie van Jong Oranje voor het EK Onder-21.
Krul speelde nog geen enkel competitieduel voor Newcastle, maar maakte wel al zijn officiële debuut in het UEFA Cup-toernooi. Tegen Palermo (1-0) winst groeide de doelman uit tot Man van de Wedstrijd.
Bodde is voor 3 jaar naar Swansea, dus die kunnen we hier volgend seizoen ook gaan volgen.quote:Levante legt Mustapha tot 2011 vast
Datum: 12-jun-2007 11:10
Riga Mustapha blijft bij Levante. De 25-jarige aanvaller verlengde zijn contract tot 2011, bericht Las Provincias. Mustapha is enorm populair bij de fans van Levante, zeker na z’n twee doelpunten in de derby tegen Valencia (4-2). De geboren Ghanees met een Nederlands paspoort stond in de belangstelling van vier clubs uit de Premier League. In Mustapha’s nieuwe verbintenis is een clausule opgenomen waarbij hij pas voor een transferbedrag van 15 miljoen euro mag vertrekken. (MA)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |