Het lijkt me wel duidelijk dat Braamhaar het gezien heeft, de beelden spreken voor zich, hij beoordeelde het niet als een kaart waardige overtreding dus het zou erg vreemd zijn als Huntelaar hiervoor geschorst wordt.quote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Braamhaar getuigd dat hij het gezien heeft maar het niet erg genoeg vond dan komt hij er mee weg. Als Braamhaar het niet gezien heeft is hij de lul.
de bl*nde t*fush*nd!quote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Dos37 het volgende:
in de wedstrijden zei die dat ie het wel had gezien maar verkeerd had gezien.
Ja dat is volgens mij niet relevant. Je kan alleen achteraf veroordeeld worden als het incident de scheidsrechter is ontgaan. Hij beweerde dit wel maar dat is gewoon gelul want je ziet hem op de tvbeelden kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Dos37 het volgende:
in de wedstrijden zei die dat ie het wel had gezien maar verkeerd had gezien.
Is de wedstrijden al begonnen voor tiemn uur dan ?quote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Wat gaat Ciommer hier schandalig door terwijl het spel al stil ligt !
Idd, die indruk maakt het toch echt. Plus dat KJH zelf in mijn ogen een handje heeft van supersmerige overtredingen uit irritatie. Magoed, ik noem een Van Basten, een Bergkamp...die hadden ook ineens kortsluiting soms.quote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Zo ongelukkig dat hij de keus maakt zijn been op te liften richting de knie van Cziommer.![]()
Kuijt? Die maakte vrijwel nooit echt lompe overtredingen hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach Klaas is tenminste niet zo'n gluiperd als Van Nistelrooy en Kuijt om het doen als de scheidsrechter niet kijkt.
Je moet als spits ook van je afbijten.quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar constant en smerig ook nog . Gisteren viel het wel mee maar normaal wordt ie constant in de rug gelopen en als ie dan een arm uitsteekt wordt ie af gefloten
quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar constant en smerig ook nog . Gisteren viel het wel mee maar normaal wordt ie constant in de rug gelopen en als ie dan een arm uitsteekt wordt ie af gefloten
quote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach Klaas is tenminste niet zo'n gluiperd als Van Nistelrooy en Kuijt om het doen als de scheidsrechter niet kijkt.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wordt ongeveer 10 keer per wedstrijd onderuit gehaald zonder dat er gefloten wordt.
Nou snap ik het! Toen ik die beelden zag dacht ik dat Huntelaar de dader was, maar eigenlijk was ie natuurlijk het slachtoffer! Dom dat ik dat niet meteen zag...quote:Op maandag 11 december 2006 11:18 schreef BoNi het volgende:
Bestaan er ook gifjes van smerige overtreding tegen Huntelaar?
Iedere spits heeft gedurende de wedstrijd minstens vijf/ tien momenten dat hij wordt geknepen, geschopt of geslagen, daarnaast hebben ze ook aardig wat aanslagen te verduren.
Huntelaar is geen lieverdje en hij zou hier zeker aan moeten werken, maar het verhaal moet ook van twee kanten bekeken worden...
Jezus je had ons al die moeite kunnen besparen door het gelijk toe te gevenquote:Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou snap ik het! Toen ik die beelden zag dacht ik dat Huntelaar de dader was, maar eigenlijk was ie natuurlijk het slachtoffer! Dom dat ik dat niet meteen zag...
Mea Culpaquote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jezus je had ons al die moeite kunnen besparen door het gelijk toe te geven![]()
Nou hij doet het opzichtig dat moet ie afleren. Hij moet wat genieperig in het duel worden. Dus meer met zijn ellebogen werken en zijn noppen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mea Culpa![]()
Maar ook nog maar even serieus dan. Spitsen worden elke wedstrijd lastig gevallen ja. Spitsen van Ajax, spitsen van Feijenoord, spitsen van PSV, spitsen van AZ etcetera etcetera. Toch heb ik alleen Huntelaar nu al meerdere keren smerige overtredingen zien maken.
De slingerworp die hij uitdeelde voordat hij de gelijkmaker inkopte, doet me vermoeden dat KJH op de goede weg is. Die overtreding was net op tijd gemaakt, goed uitgevoerd en uitermate nuttig.quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou hij doet het opzichtig dat moet ie afleren. Hij moet wat genieperig in het duel worden. Dus meer met zijn ellebogen werken en zijn noppen.
Heb je hem ook weer hoorquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef DarkShine het volgende:
Tuurlijk ontloopt hij wederom een schorsing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |