Daar wil ik dan ook weer niet aan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het was gewoon een schwalbe, niets meer niets minder,
En van Gaal moet het daarmee eens zijn! Want van Gaal is tegen spelbederf/vertraging!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij schermt de bal af van Ciommer die spelbederf wil plegen door de spelhervatting te vertragen.
Zijn speler probeerde zijn club te benadelen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En van Gaal moet het daarmee eens zijn! Want van Gaal is tegen spelbederf/vertraging!![]()
Ah, jij gelooft wel in het wonderbaarlijke herstel van Ciommer binnen 2 minuten?quote:
Gele kaart, niks meer niks minder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
WTF doen zijn voeten/been daar als de bal niet in de buurt is?
Het was gewoon een rode kaart, niks meer en niks minder.
Zal ik je een nieuwe kleur leren?:quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, jij gelooft wel in het wonderbaarlijke herstel van Ciommer binnen 2 minuten?
Als ik dat voor mijn ogen houd zie ik verder niks meer, dus dat doe ik niet. Zou je ook moeten proberen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal ik je een nieuwe kleur leren?:
[afbeelding]
Dit is grijs!
Waarom?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als ik dat voor mijn ogen houd zie ik verder niks meer, dus dat doe ik niet. Zou je ook moeten proberen!
Dus alleen als je iemand z'n knieschijf breekt is het een overtreding?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, jij gelooft wel in het wonderbaarlijke herstel van Ciommer binnen 2 minuten?
gaat Marco Borsato daar ook een liedje over maken?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is grijs!
Huntelaar mag de vrije trap nemen, die heeft daar wel wat te zoeken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
het is van beide kanten een overtreding. Beide hadden daar niets te zoeken!
[..]
Wat een kolder. Ik kan echt wel iemand raken zonder dat diegene er letsel aan overhoudt hoor. Ik kan je op papier geven dat ik vanavond wel 10 keer getrapt wordt zonder dat er iets zichtbaar wordt. Oh ja: ik schreeuw er ook vaak bij, en loop ook wel eens mank de eerste paar seconden na de trap.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef Chadi het volgende:
Als die trap zo hard was dan was er wel lichamelijk letsel zichbaar. Hij heeft hem volgens mij niet eens geraakt
Echt niet dat je hem zo hard raakt dat ie niet meer kan lopen zonder schade aan de buitenkant. Nop op vlees laat ALTIJD zichtbare sporen achter. Zelfs als ie er langs schaaft zie je het snel rood worden. Dan kan je beweren wat je wil maar heb er heel wat getrapt en heb er heel wat ontvangen. En allen boven de kousen laat sporen achter.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ik kan echt wel iemand raken zonder dat diegene er letsel aan overhoudt hoor. Ik kan je op papier geven dat ik vanavond wel 10 keer getrapt wordt zonder dat er iets zichtbaar wordt. Oh ja: ik schreeuw er ook vaak bij, en loop ook wel eens mank de eerste paar seconden na de trap.
Hehe eindelijk een niet Ajacied die het begrijpt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
het is van beide kanten een overtreding. Beide hadden daar niets te zoeken!
Die gemene kankerjoden ook hèquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:31 schreef PyTh het volgende:
Wel treurig en grappig overigens dat al die neusjes hier de aktie van Huntelaars nog goed proberen te praten ook
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is grijs!
Gelukkig had Klaas ook een zeer mooie en goede goal!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef cultheld het volgende:
Opvallend hoeveel posts er zijn over die trap tegen Cziommer. Zo zinloos.
Absoluutquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gelukkig had Klaas ook een zeer mooie en goede goal!
Misschien moet je wat meer naar je eigen cluppie kijken, ipv naar Huntelaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Kaalhei het volgende:
Ik zal de argumenten onthouden, als iemand eindelijk broer konijn de knieeen doormidden stampt. (En dat zal zeker gaan gebeuren na dit weekend)
"Dr was geen bloed bij, dus geen overtreding"![]()
Daar krijg ik al helemaal tranen in de ogen van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer naar je eigen cluppie kijken, ipv naar Huntelaar.
Goed argument!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer naar je eigen cluppie kijken, ipv naar Huntelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |