Je eten is niet gratis hoor :pquote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef Koewam het volgende:
Hey wat toevalligik had me aangemeld voor de infobijeenkomst 30 november oid, maar was niet gegaan
kga naar de volgende. Zo heb ik een mooi salaris voor naast mn studie en lekker bewegen en zo
goed voor mn cv, enne gratis kledij en eten
woehoe. lijkt me vooral ook gezellig.
Het is je al gelukt zie ik hier. Beetje lastig wel dat er 2 topics over de Natres zijn, ik dacht dat deze al inactief was maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 14 december 2008 02:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik kan op geen enkele manier het formulier voor de woorlichtingsavond op de site van de NATRES invullen. Heeft dat iets te maken met de brakheid van de site, of is het iets aan mijn kant?
ja ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik heb me vanochtend aangemeld voor de informatie bijeenkomst op 17 december.
Ben benieuwd
Nog meer mensen die ook binnenkort naar zo'n bijeenkomst gaan?
Aah oké, heb de mijne dus gister gehad. Erg interessant, en zelfs nog een kleine demo gekregenquote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Hubs het volgende:
[..]
ja ik.![]()
Ik heb de mijne 13 januari in breda. Maar heb me eind november daar al voor ingeschreven dus wacht er al een paar weekjes op.
Heb al eens eerder zo'n bijeenkomst bijgewoond maar heb toen door allerlij omstandigheden mijn papieren niet ingestuurd.
Ik hoorde het ook op de radio daarom heb ik me ingelezen op het internet en aangemeld voor de informatieavond.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:52 schreef JeffreyXL het volgende:
Ze werken wel flink aan de weg daar bij de Natres. Hoorde het van de week op de radio (werving) en gisteren op tv over het belang van de reservisten.
Volgens mij was het bij het RTL nieuws of editie NL.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:54 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook op de radio daarom heb ik me ingelezen op het internet en aangemeld voor de informatieavond.Over welk programma heb jij het wat je op tv zag?
Ja dat hebben ze tegen mij ook vertelt dat ik misschien de amo van maart nog kan doen. Maar ik ken defensie via via wel een beetje en denk dat de amo van juni een realistischer streven is. (daarnaast hoorde ik van een SGT1 bij de natres dat de amo van maart al vol zitquote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Aah oké, heb de mijne dus gister gehad. Erg interessant, en zelfs nog een kleine demo gekregen
Papieren vandaag op de bus gedaan, dus afwachten maar.
Had gehoord dat het vrij lang wachten is, maar op de bijeenkomst werd gezegd dat als je mazzel had je amo al in feb of maart kan doen.
Dus keuren en alles binnen 2/3 maand ongeveer, dus ben benieuwd
Als je even terug zou lezen, zou je zien dat ik hier al eens antwoord op heb gegeven.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:00 schreef Rock-shocker het volgende:
In de folder staat dat je niet meteen vast zit aan je eerste diensttermijn van vier jaar. Of dat een verkooppraatje is, of echt waar, is weer iets anders.
Iemand die al bij de Natres zit daar meer info over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |