Heeft 'ie bij AJAX volgens mij wel een paar keer gedaan dacht ik. Echt zonde dat die wegging. En dan naar ManC...quote:
2 in al die jarenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heeft 'ie bij AJAX volgens mij wel een paar keer gedaan dacht ik. Echt zonde dat die wegging. En dan naar ManC....
Ik hoop dat je gevoel juist is.quote:Op zondag 10 december 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
Heb het gevoel dat we morgen echt kansloos gaan verliezen.
Nee joh, gek. Wie zou er moeten scoren bij jullie. KJH toch zeker nietquote:Op zondag 10 december 2006 03:00 schreef -Wolf- het volgende:
Saaie 2-1 voor AJAX.
Als 'ie scoort, dan 2 keer!quote:Op zondag 10 december 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, gek. Wie zou er moeten scoren bij jullie. KJH toch zeker niet
Wel erg Oost-Europees, 10 uur 's ochtends bier drinkenquote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als 'ie scoort, dan 2 keer!.
Zeg, ik ga niet voor Jan Lul om 10 uur in de ochtend bier drinken..
Ik heb het van Oost-Europese vrouwen geleerd. Dussssss...quote:Op zondag 10 december 2006 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel erg Oost-Europees, 10 uur 's ochtends bier drinken![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
Heb het gevoel dat we morgen echt kansloos gaan verliezen.
Kom op Henk. Ik wil geen gelijk krijgen.
Uhh, Feyenoord?quote:Op zondag 10 december 2006 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
AZ heeft uit nog niet verloren, ik denk dat Stekelenburg er wel een paar om zijn oren krijgt. Enne... Waterreus is een stuk beter dan Bulters, reken daar maar op.
Met zn topclubquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heeft 'ie bij AJAX volgens mij wel een paar keer gedaan dacht ik. Echt zonde dat die wegging. En dan naar ManC....
Uit welk gat kom je dan wel niet?quote:Op zondag 10 december 2006 09:53 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeren NS. Laten ze vanaf dit gat nog maar 1 trein per uur rijden. En laat ik nou net ff serieuze motivatie problemen hebben na een nacht doorhalen zonder witte steun. Nou mis ik de 1-0
Dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
"Ajax is gestorven met deMeer".Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |