Óf het Hugh Grant B-film scenario blijft uit, en het tegenovergestelde gebeurd.quote:Op zondag 10 december 2006 19:54 schreef mcDavid het volgende:
Gewoon zeggen dat je smoorverliefd op hem bent, dan durft hij het ineens ook toe te geven!
Lijkt mij in dat geval een stuk reëeler.. overigens vraag ik me zondermeer wel een beetje af of ik niet teveel romcom's heb gezien met m'n 'hij zegt eerst nee, maar dat wordt later nog wel een ja'-instelling..quote:Op maandag 11 december 2006 08:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Óf het Hugh Grant B-film scenario blijft uit, en het tegenovergestelde gebeurd.
Geld zal wel meevallenquote:Op maandag 11 december 2006 08:49 schreef Nosh het volgende:
Aan de andere kant, is er de botte mogelijkheid dat jij veel tijd en geld 'investeert' om tot hem door te dringen, en uiteindelijk met lege handen komt te staan. Dat, en het gevoel tijdenlang aan het lijntje gehouden te zijn, zonder hem dat te kunnen verwijten, want hey, hij had je nog gewaarschuwd.
Thanks, ik wacht idd (ongeduldig) date 2 af, hoop daarna weer iets meer helderheid te hebben...quote:Op maandag 11 december 2006 08:49 schreef Nosh het volgende:
Ikzelf zou de tweede date afwachten, en op basis daarvan je conclusies trekken. Je bent gelukkig vrij eerlijk geweest met je bedoelingen, dus zijn manier van opstellen tegenover jou automatisch ook een stuk duidelijker.
Succes iig!
Ik ken hem niet! Het was maar een ideetjequote:Op zondag 10 december 2006 21:00 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik ben best wel een romanticus, maar dit klinkt mij nou juist als de manier om m énorm af te schrikken![]()
Ik ken m ook nog niet door-en-door, maar t lijkt me zondermeer de manier om mensen af te schrikken (tenzij ze Julia Roberts of Hugh Grant hetenquote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken hem niet! Het was maar een ideetje
quote:
Ik herken me vooral in het gedeelte: ik ben niet iemand die snel verlieft word. En waarom ik dat zeg weet ik eigenlijk ook niet. En ik heb het ook te vaak over mezelf dat bedoelde je toch ook ofniet? Maar dat van dat verliefdheid zeg ik niet om diegene af te wijzen, juist om duidelijk te maken dat ik nooit verliefd word, maar dat als ik op diegene verliefd ben dat ik ook echt verliefd ben zeg maar.quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef Mvnl het volgende:
[..]volgens mij ben je het niet..
Maar als je je er zo in herkent kun je me vast wel meer vertellen over de manier van denken die er bij hem/jou achterzit...![]()
Simpel... Hij vindt je gewoon niet leuk genoeg en hij is nog duidelijk ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Tja, érgens houd ik ook mezelf aan t lijntje... als ik écht duidelijkheid wil kan ik t ws wel krijgen...
Door gewoon te vragen "verwacht je dat t er in zit dat je uberhaupt oooit verliefd op me wordt?"... maar da's nogal een dooddoener want daar antwoordt ie momenteel dan ws hoe dan ook 'nee' op..
Da's dan ook precies de reden dat ik m nog niet gevraagd had wat ie van me vond, omdat het hém af kon schrikken, maar vooral mezelf als hij zou zeggen dat ie momenteel nog niets voelt... (maar hij heeft mij dan ook nog nauwelijks leren kennen).. en da's ook de reden dat ik baal dat ie dit ff zo nadrukkelijk heeft gezegd waardoor alle leuke hoop/spanning van t daten enigszins ondermijnt is/een nare bijsmaak heeft gekregen![]()
Je hebt t ook te vaak over jezelf?quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik herken me vooral in het gedeelte: ik ben niet iemand die snel verlieft word. En waarom ik dat zeg weet ik eigenlijk ook niet. En ik heb het ook te vaak over mezelf dat bedoelde je toch ook ofniet? Maar dat van dat verliefdheid zeg ik niet om diegene af te wijzen, juist om duidelijk te maken dat ik nooit verliefd word, maar dat als ik op diegene verliefd ben dat ik ook echt verliefd ben zeg maar.
Da's de negatievere interpretatie en die klinkt ook best reëel... maar ondertussen is er de positievere interpretatie die ook meerdere mensen met me delen (niet alleen op fok! ook vrienden van zowel mij als hem), en ook goed mogelijk is...quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Simpel... Hij vindt je gewoon niet leuk genoeg en hij is nog duidelijk ook.
Hij durft jou niet yoe te laten tot zn hart?quote:Op maandag 11 december 2006 21:46 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Da's de negatievere interpretatie en die klinkt ook best reëel... maar ondertussen is er de positievere interpretatie die ook meerdere mensen met me delen (niet alleen op fok! ook vrienden van zowel mij als hem), en ook goed mogelijk is...
Dus...![]()
interssante vraag zo op het eind ...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef Mvnl het volgende:
[...]
Heeft iemand ervaring met dit soort personen? Klinkt t alsof t de moeite waard kan zijn om er werk van te maken, of klinkt t als een hopeloos geval?![]()
aha, dan herken ik me opeens een stuk minderquote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Je hebt t ook te vaak over jezelf?
Nee, dat bedoelde ik niet... hij heeft t juist zelden over zichzelf.. als ik (of wie dan ook) een persoonlijke vraag stel weet ie t uitstekend te ontwijken en te zorgen dat t hele gesprek uiteindelijk over iedereen behalve hem gaat...
Nja, dat uit t verhaal niet blijkt dat ie t waard is komt vooral omdat ik m'n gezwijmel van waarom ik m allemaal wel niet leuk vindt maar ff achterwege heb gelaten.. Afgezien van t feit dat ie niet bepaald t makkelijkste karakter heeft zie ik er namelijk wel écht erg veel leuks in..quote:Op maandag 11 december 2006 22:34 schreef KroJo het volgende:
[..]
interssante vraag zo op het eind ...
je verhaal maakt namelijk duidelijk dat hij heel veel werk is, en die laatst vraag wekt de indruk dat je toch een beetje twijfeld of één gast wel zoveel wrk is ...
uiteindelijk kan niemand anders dit voor je beantwoorden,.. uiteindelijk ben jij op hem verliefd en ben je dus zelf ook de enige die in staat is of hij al die moeite waard is ...
de indruk die je echter wekt is dat hij wel héél erg veel werk is, en dan zou het wel een ontzettend fantastische vent moeten zijn om dat waarde te zijn; uit je verhaal blijkt iig niet echt dat hij dat waard zou zijn ...
Je hebt zo'n bord voor je kop. Die gast heeft duidelijk gezegd niets op die manier voor je te voelen. En dat je seks met iemand zou hebben zegt natuurlijk niet, maar dan ook echt helemaal niets. Hij is gewoon duidelijk punt en dat jij dat niet wilt inzien is gewoon dom van jou.quote:Op maandag 11 december 2006 23:02 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Op dit moment blijft dat echter nog allemaal erg twijfelachtig, t kan best dat hij voor zichzelf helemaal duidelijk heeft dat ie nooit wat met mij zou willen.. Maar om dat nu direct aan hem te vragen lijkt me ook weer zinloos.. hij heeft aangegeven nog niet verliefd te zijn, en vanuit dat gevoel zal hij ws. zondermeer antwoorden dat t er niet in zit... als hij mij een jaar terug had gevraagd of ik verwachtte ooit verliefd op m te worden had ik dat ws ook gezegd, omdat t gewoon nog niet aan de orde was.. Maar naast dat ik m net leer kennen leert hij mij ook pas net kennen, dus ik sluit niets uit voor n langere termijn (weet uit ervaring dat de meeste mensen mij pas echt gaan waarderen als ze me beter leren kennen) tenzij hij me gewoonweg niet aantrekkelijk vind (maar hij heeft zo'n 2 jaar terug tijdens een spelletje al wel toegegeven best seks met me te willen hebben, dus ook dat lijkt niet t geval te zijn)..
je bent niet op hem verliefd, maar enkel op 'jezelf' en op het romantische idee 'verliefd' te zijn ...quote:Op maandag 11 december 2006 23:02 schreef Mvnl het volgende:
M'n vraag is dan ook niet zozeer of ie de moeite waard is... tuurlijk weet ik nu (begin m net te leren kennen) nog niet zeker of we moeiteloos de rest van ons leven met elkaar zouden kunnen doorbrengen, maar als ik zeker zou weten dat hij wel interesse heeft zou ik er absoluut alle mogelijke moeite en geduld in willen steken..
Ik weet niet helemaal waar je dit op baseert...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:33 schreef KroJo het volgende:
[..]
je bent niet op hem verliefd, maar enkel op 'jezelf' en op het romantische idee 'verliefd' te zijn ...
Juist dat hij een 'moeilijke verovering' is dan des te aantrekkelijker, want daardor duurt het des te langer voordat je een eventueel succes kunt boeken en des te langer kun je 'genieten' van de onzekerheid verliefd te zijn ....
op je eigen teksten ... ik denk niet dat het jou opvalt maar ik verbaas me enorm hoe je al praat over 'het liefst zit ik morgen gewoon al knus hand in hand gezapig op de bank ... of eerder "of we moeiteloos de rest van ons leven met elkaar zouden kunnen doorbrengen"quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:01 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal waar je dit op baseert...![]()
Daar ben ik t dan weer half mee eens..quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:03 schreef -beyond- het volgende:
Het is hem niet...
Een ware liefde voelt hetzelfde voor jou als jij voor hem..
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Oblivion het volgende:
Zie jij jezelf in 1000 bochten wringen om maar iemand anders niet tegen zijn hoofd te stoten?
Je klinkt gezellig, opgewekt, inventief, realistisch...wat doe je bij hem?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |