Muis knaagt helemaal nergens aan. Laat zelfs geen keutels achter.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:46 schreef Katey het volgende:
[..]
Nee, gewoon een muizenval waarin je 'm levend vangt. Dan kan je hem weer in de natuur vrij laten!
waarna hij binnen een week weer bij je op de stoep staat
Het verschil met een muis in een kooitje is dat hij in een kooitje zit (en de vrije natuur niet gewend is). Die loopt dus niet rond in huis, waarbij hij over keuteltjes achterlaat en aan spullen knaagt die je heel wilt houden
De goedkoopste ligt ongeveer rond de 3,- geloof ik. Weet je zeker dat de muis er nog is?quote:Op zondag 10 december 2006 11:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Muis knaagt helemaal nergens aan. Laat zelfs geen keutels achter.
Ik begrijp er niet zoveel van. Het schoteltje met kruimels en pitten is ook onaangeroerd gebleven. En de huiskamer ligt verder vol met onaangeknaagd Sinterklaas-snoepgoed.
PS. wat kost zo'n diervriendelijke muizenval ongeveer?
"Graag manieren waarmee het muis-je niet gedood hoeft te worden"...? Hoezo niet? Het is hij of wij hoor. Ik zie de krantenkoppen al voor me: "uitbraak bubonische pest velt 187 buurtbewoners in gemeente Woensdrecht". En daaronder: "Maar gelukkig heeft de veroorzaker van de epidemie het overleeft", zo stelt Marianne Thieme.quote:Op zondag 10 december 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ontopic maar weer. TS ook.
En graag serieus. En graag manieren waarmee het muisje niet gedood hoeft te worden
Daarom niet. Er zijn genoeg diervriendelijke manieren om de beesten weg te krijgen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Graag manieren waarmee het muis-je niet gedood hoeft te worden"...? Hoezo niet? Het is hij of wij hoor. Ik zie de krantenkoppen al voor me: "uitbraak bubonische pest velt 187 buurtbewoners in gemeente Woensdrecht". En daaronder: "Maar gelukkig heeft de veroorzaker van de epidemie het overleeft", zo stelt Marianne Thieme..
Maar die manieren zijn helemaal niet leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom niet. Er zijn genoeg diervriendelijke manieren om de beesten weg te krijgen.
Het muizenvalletje van Dorus, bedoel jij zeker.quote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom niet. Er zijn genoeg diervriendelijke manieren om de beesten weg te krijgen.
Of hij is geschrokken van de groentjesquote:Op zondag 10 december 2006 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Achter de boekenkast.
Enfin ik heb Mickey al anderhalf etmaal niet meer gehoord, dus misschien heeft hij een hartaanval gehad.
Die avatarmuis is toch niet Diddle dacht ik?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:54 schreef Ryan3 het volgende:
Over die muis heeft OllieA nog een topic geopend in het verleden..
Nee, hij was toch een keer in een winkelcentrum zo'n Diddle promotieteam tegen gekomen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Die avatarmuis is toch niet Diddle dacht ik?
Ja, maar dit is Diddle niet hoor. Je bedoelt toch de avatar van Dvr?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij was toch een keer in een winkelcentrum zo'n Diddle promotieteam tegen gekomen.
Nee, dat plaatje dat floddertje pastte.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar dit is Diddle niet hoor. Je bedoelt toch de avatar van Dvr?
Op.quote:He, luister eens. Ik heb eigenlijk helemaal niet meer naar dat schaaltje pitten en brood gekeken.
Wil jij eens kijken of daar nu wat uit is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |