Tarama is ook niet echt een kanshebberquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat ziet er wel erg slecht uit voor Eric & Sasja.Laten we hopen dat het klopt.
![]()
Van Genelva geeft het natuurlijk een vertekend beeld omdat de meesten hun voorspelling niet hebben aangepast nadat duidelijk werd dat ze toch door was.

Maar goed, dat is aan BVO natuurlijk...quote:DEADLINE: ZATERDAG 16 DECEMBER 20:00

Die van D.Rose was volgens mij nog net voor het begin van de uitzending.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef amaranta het volgende:
hij heeft die ander ook toegelaten!
en het is amper begonnen!

preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Die van D.Rose was volgens mij nog net voor het begin van de uitzending.

dat was omdat de show eigenlijk om 20:00u zou beginnenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef amaranta het volgende:
20.03 is ook voorbij 8 uur.
Regels zijn regels.

Flauw hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
D.Rose telt mee, daarna niks meer.
Klaar.

Ik had gewoon wat namen geprikt (wist niet eens meer wie wie allemaal was) maar hoe ver kun je er naast zittenquote:

Ja, ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef Woelli het volgende:
heeft er iemand Genelva als wildcard?

Ik jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef Woelli het volgende:
heeft er iemand Genelva als wildcard?

Zou ik ook wel kunnen waarderenquote:

Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijnquote:

Thanx, meer is ook niet nodigquote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijn:
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar

quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijn:
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar

Excellentquote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar

Weg 10 puntenquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
Melanie en Hearts halen iig niet de wc.

Hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:

nee want die gaan gewoon door zekerquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:

Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!quote:

doordenkertjequote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!

Inderdaadquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!

Oeh wat goed van jou. Wel jammer dat ik Melanie als wildcard heb staan.quote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]

Nee, daarvoor moet je hier zijn.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |