nog steeds stom dat ie gebanned isquote:

Oeh, interesting ...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Op basis van mijn apartheidsmeter heeft Cee het meest afwijkende, verrassende lijstje tot dusver. SnowDoggg zit daar vlak achter. Serinde heeft het meest doorsnee lijstje.

Ja hoor, in een aparte post danquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik kan niet meer editen, maar wil m'n prono toch nog aanpassen. Mag dat?

Doe je ook mee?quote:

En als niemand het raadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()

Dat is een leuk ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()

Ja echt? We kunnen wel een nieuw topic openen en sticky zetten..quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:

Je bent echt geweldig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doen we!! Totaal 4 kaarten voor de winnaar (2 zaterdag en 2 zondag)

quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ok, dan nog kaarten voor het juist voorspellen van de Wildcardkandidaten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |