Als de rest niet zo dik wordt wel.quote:Op maandag 11 december 2006 23:03 schreef freud het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn ook mooi qua figuur hoor!
Yupquote:
Pfff. Je kan er ook zulke enorm gave foto's van maken. Maar ja, om daar nou een vrouw zwanger voor te maken gaat zelfs mij wat verquote:
Duurt ook zo lang voor je dan een showcase kunt plaatsen...quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff. Je kan er ook zulke enorm gave foto's van maken. Maar ja, om daar nou een vrouw zwanger voor te maken gaat zelfs mij wat ver.
Ach als je genoeg verdiend met de foto's om de kosten van een kind te dekkenquote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff. Je kan er ook zulke enorm gave foto's van maken. Maar ja, om daar nou een vrouw zwanger voor te maken gaat zelfs mij wat ver.
Goed dat je het er even bij zegtquote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En nee geen van 3 is zwanger van mij.
Zodat je ze terug kunt geven aan de rechtmatige eigenaarquote:Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Die deur zou zo ver open staan dat hij er om zou schreeuwen om ingetrapt te worden
Kinderen zijn best leuk zolang ze maar van anderen zijn.
helemaal correctquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zodat je ze terug kunt geven aan de rechtmatige eigenaar
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
helemaal correctluier vol = hier het stinkt, jouw kind
nog al wiedus....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef An24 het volgende:
[..]
brrrrr fotters zijn het eens met elkaar
gewoon te eng voor woorden
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
nog al wiedus....
van poepluiers wil je niet eensch fotos maken
Dat magquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef Yoni het volgende:
Ik ben het niet eens hoor. Ik vind kinderen leukWil zelluf ook
maar (foto's van) poepluiers niet
Goeiemorgen Xil, ja eerst wel...eerste stuk wel...later ...tjaquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:21 schreef Xilantof het volgende:
Hebben jullie nu wat beter weer voor me klaargelegd voor mijn fietstocht?
Bellen en zeggen..."dit is toch echt te weinig!"quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:05 schreef freud het volgende:
Even met de bank bellen. Er is een kleine fout in mijn voordeel gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Heb je geen prijs in een loterij gewoon ofzo??quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef freud het volgende:
UHUH!!! Zeker als je ineens 8 ton op je rekening hebt staan. Helaasch denk ik niet dat ik het uit mag geven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |