Jaquote:
Ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEr gaat wat zwaaien voor mij denk ik
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEr gaat wat zwaaien voor mij denk ik
Als je slaaptquote:
je bent hem binnen een week zatquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:23 schreef Yoni het volgende:hoi!
Nol mag ook wel hierheen hoorRuilen voor een kleine witte met plumeau-staart?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
je bent hem binnen een week zat
ow en voor degenen die niet weten over welk k u t beest we het hebben :
Nolleke dus :
[afbeelding]
zo is ie als het slaapt ...kan je nagaan als ie wakker is![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
je bent hem binnen een week zat
ow en voor degenen die niet weten over welk k u t beest we het hebben :
Nolleke dus :
[afbeelding]
zo is ie als het slaapt ...kan je nagaan als ie wakker is![]()
je vooroordeel of je oordeel ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn vooroordeel over katten
Ik niet. Maar ik heb wel die canon daar expres neergelegdquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[afbeelding]
wie is zijn of haar camera vergeten?
Zeg, wanneer neem je mee mee uit?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:05 schreef freud het volgende:
Even met de bank bellen. Er is een kleine fout in mijn voordeel gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb geen Blackbullyquote:
Volgens mij niet hoorquote:
quote:
Gewoon opstappen en fietsen Xilquote:Op woensdag 13 december 2006 07:24 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit hier wel gedouched enzo, niet geschoren (weddenschap met collega).
Zo weer op de fiets, en ik moet nog even bedenken hoe ik dat het makkelijkst ga aanpakke..
Je hebt een "schijn"heilige Birmaanquote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoorNol is volgens mij echt een engeltje vergeleken bij dat mormeltje van mij
![]()
[afbeelding]
Het bewuste witte mormeltje (en zo lijkt ze heel lief).
Yep en dan met 70 in de bebouwde kom rijdenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:46 schreef HMaster-II het volgende:
Oh ja![]()
![]()
goemogh.....
En waarom gaan mensen vrijwillig 60km/h rijden op een 80-kilometerwegzijn ze bang ofzo? Waarom expres er langer over doen dan nodig is? En mij daardoor voor de wielen rijden.. Kunnen die mensen niet gewoon met de bus of nog beter helemaal niet meer op straat komen?
![]()
nee nog fijner... 30 in de 50 zones...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep en dan met 70 in de bebouwde kom rijden![]()
![]()
Hoe vals zongen julliequote:Op woensdag 13 december 2006 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nog aan het nagenieten. Kerstliedjes zingen samen met Yoni is![]()
Het bijpraten was ook wel eh... ok.![]()
Iddquote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef freud het volgende:
Chill mensen... Het verschil is maar minimaal in reistijd...
Ik zing niet vals!quote:
Ik kan er niet tegen als iemand voor me rijdt, dat lijdt af....quote:Op woensdag 13 december 2006 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddLekker chillen
Muziekje aan, niet stressen....niet goed voor je hart en zo
Nietquote:
quote:Had je maar mee moeten gaan, had je kunnen horen dat het iig heel wat prettiger was dan het devote gejubel van de officiele zangeres.
Jij bent gewoon een stresskip en een agressieve rijderquote:Op woensdag 13 december 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als iemand voor me rijdt, dat lijdt af....![]()
Radio op 20 en dan Deathstars of Rammstein laten draaien... Super relaxed..![]()
Heb ik een meet gemistquote:Op woensdag 13 december 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zing niet vals!![]()
Had je maar mee moeten gaan, had je kunnen horen dat het iig heel wat prettiger was dan het devote gejubel van de officiele zangeres.
IK BEN NIET GESTRESSED!!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stresskip en een agressieve rijderZet eens relaxte kerstmuziek op in de auto
Transsiberian Orchestra of zo
Inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 08:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt een "schijn"heilige Birmaan![]()
Ja die zijn inderdaad erg vervelend als het hun uitkomt..![]()
Ik heel erg vals en BE niet valsquote:
Hoeveel canon's 30d heb je al aangeschaft.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:30 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel per dag mag pinnen
Klopt!!!!! Tussen Rolde en Borger is inderdaad ook bekend, althans vaak gereden:-))))quote:Op woensdag 13 december 2006 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nee nog fijner... 30 in de 50 zones...
En deze mensen kunnen ook geen borden lezen.. Maar dat komt ook weer door de wegbeheerder. Die presteren het nu om 80 km/h wegen te belijnen als 60km/h wegen en dan wel op 3 plaatsen 60km/h stukjes te toen.. (Voor PDJ's geografie: de weg tussen Rolde en Borger die door het bos heen gaat) Dan heb je dus kneuzen die het bord 'einde 60' niet snappen en dus stug door blijven rijden ..... 55 km/h want 60 is te hard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |