cognac zequote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahDaar hadden we een foto van moeten maken
Voor en na
Nu is het cognac- en muziektijdKortom.....ik ga ervandoor
toffe keuken is het hoorquote:
ditoquote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
YepEn hij is mooi en de oven doet het en het eten was lekker én het was gezellig
Totaalscore deze ochtend: 26km file.quote:A12 Den Haag richting Utrecht tussen Waddinxveen en Reeuwijk 4 km, vertraging tot 27 minuten, filelengte neemt toe 4 km
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Reeuwijk en Nieuwerbrug 2 km, vertraging tot 5 minuten, filelengte neemt af 2 km
A12 Den Haag richting Utrecht tussen Bodegraven en De Meern 16 km, vertraging tot 20 minuten, filelengte neemt toe 16 km
A12 Den Haag richting Utrecht tussen knp. Oudenrijn en knp. Lunetten 4 km
Watje man.quote:Op maandag 11 december 2006 08:37 schreef freud het volgende:
[..]
Totaalscore deze ochtend: 26km file.
Het is weer maandag![]()
Hoeveel km is dat? Mijn gemiddelde snelheid was 30km/u...quote:Op maandag 11 december 2006 08:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Watje man.![]()
Vorige week woensdag heb ik er 4 uur over gedaan om van Groningen naar Woerden te komen.
En terug ook weer
207 kmquote:Op maandag 11 december 2006 08:55 schreef freud het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat? Mijn gemiddelde snelheid was 30km/u...
quote:
Dat is zeker 50km/u!!! Sux trouwens wel als een dolle zeg... Vier uur... pfff, en dat zonder internetaansluiting in je autoquote:Op maandag 11 december 2006 09:06 schreef Mauro het volgende:
207 km
Vanaf Nijkerk tot aan Woerden In de eerste versnelling gereden met de voet van de koppeling en geen gas gegeven :’)quote:Op maandag 11 december 2006 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is zeker 50km/u!!! Sux trouwens wel als een dolle zeg... Vier uur... pfff, en dat zonder internetaansluiting in je auto.... THE HORRORRRRRRRRRRR
Mja, dan is het nog wel te doen. Dat irritante rijden en weer stoppen is errrg irritant. Maar goed, nog tot en met donderdag en dan ben ik er vanafquote:Op maandag 11 december 2006 09:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vanaf Nijkerk tot aan Woerden In de eerste versnelling gereden met de voet van de koppeling en geen gas gegeven :’)
ik niet. Ik mag woensdag weer/quote:Op maandag 11 december 2006 10:40 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dan is het nog wel te doen. Dat irritante rijden en weer stoppen is errrg irritant. Maar goed, nog tot en met donderdag en dan ben ik er vanaf.
Echt welquote:Op maandag 11 december 2006 13:07 schreef freud het volgende:
Have fun... Het ziet er trouwens uit alsof de FOTters het druk hebben!
Daar heb je dit voor.quote:Op maandag 11 december 2006 16:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Zo hee, FOK was te traag aan deze kant, kon mijn reacties niet eens plaatsen.![]()
Zag ook iets over Blijdorp, daar wil ik binnenkort ook weer ff heen. ff wat rechtzetten met die Gorilla's, want ik wil betere foto's van hen hebben.![]()
Gelukkig kan ik nu wel met de auto heen, alleen moet de terugweg nog beter leren zodat ik niet ergens midden in Rotjeknor kom te zitten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |