Thx man, je weet nooit of die van jou nog beter wordquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:56 schreef Mirel het volgende:
Ok ik zal het even doen
Ben al lang blij dat je het doet voor mij, super bedankt. Tot nu toe gebruik ik alleen die van dabadass omdat die iets beter correspondeerd met winamp en ik het heel mooi vind dat hij het linker oog minder kleur heeft gegeven omdat het in de shaduw valtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:08 schreef Mirel het volgende:
Linkeroog was lastig te doen, en mja, het ziet er misschien niet perfect uit, maar ja
http://i14.tinypic.com/4dy9xg1.jpg
Voor $125 kan ik me eigen ogen blauw maken in het echtquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef Vampier het volgende:
voor $125/h ben ik de jouwe
Ja, dat is ook echt vergelijkbaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:15 schreef MisterICE het volgende:
Ik zo van:
[PTA] Automonteur gezocht.
Wil er niemand ff mijn auto repareren [afbeelding]
Als dat vanachter je PC kon stond fok vol met dat soort berichten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:15 schreef MisterICE het volgende:
Ik zo van:
[PTA] Automonteur gezocht.
Wil er niemand ff mijn auto repareren [afbeelding]
Kijk nog eens goed, anders mag je er eens op gaan zoomen. Zit wel degelijk kleur in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef Mirel het volgende:
Zijn linkeroog heeft helemaal geen kleur, puh
Ik neem aan dat je niet de mijne bedoelt?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Jezus wat een slechte PS(die blur)
Neuh...ik heb het over de bronfoto. Moet je kijken hoe smerig lelijk die huid geblurred isquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:39 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de mijne bedoelt?
want daar zit 0% blurr in
Klopt, alleen ik vind dat je photoshop niet meer moet zien als een foto bewerken, het is een compleet nieuwe kunst geworden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh...ik heb het over de bronfoto. Moet je kijken hoe smerig lelijk die huid geblurred is
Daar is echt 0 tijd in gestoken
Ik geloof niet dat je het helemaal snaptquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef WiXX het volgende:
[..]
Klopt, alleen ik vind dat je photoshop niet meer moet zien als een foto bewerken, het is een compleet nieuwe kunst geworden.
Het gegeven dat haar huid helemaal glad geblurred is vind ik in deze opzet mooi. Vooral omdat je wel huidstructuur ziet bij de ogen en de mond waardoor die verder naar voren komen.
Naja dan ligt het aan mij want ik vind het er prachtig uitzien. Ik vind de afwisseling tussen ruw en glad erg mooi.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het helemaal snapt
Bekijk die foto eens. Er zijn complete stukken NIET geblurred. Het is alsof de Nachtwacht door een winterschilder is gemaakt, zo grof
Misschien dat het licht in haar linkeroog ook weggehaald kan worden. Is namelijk best lelijk als er zo'n nadruk op de ogen wordt gegeven. Met welke functie in PS haal je dat licht eigenlijk weg?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:50 schreef Hbjr het volgende:
die blauw, die kleur en haar oog moet mooi zijn.. ik edit zo wel mijn post. Ik zie dat er duizende posts zijn van reacties.. maar laat me, tis een kleine dienstVeel vrienden van mij vragen om een oog aan te passen, heel veel mensjes zijn oog fetisj
![]()
[afbeelding] ik probeer later wel even de bmp te posten.. tis 3 mb en nu al beginnen meerdere sites te zeiken![]()
mm blijkbaar convert iedereen naar .jpg
http://www.speedyshare.com/206389143.html
met deze vraag zit ik ook. Hoe kun je lijnen gemakkelijk vloeiender maken?quote:Op zondag 10 december 2006 15:10 schreef imago het volgende:
Ik kaap dit topic evenIk heb namelijk ook een Photoshop-vraagje, en een nieuw topic openen leek me zo zonde.
Het gaat om het volgende plaatje:
[afbeelding]
Zoals jullie kunnen zien: allemaal leijke lijntjes en heel pixelig. Zou één van jullie misschien iets slims kunnen doen zodat het er wat beter uitziet? Dus gewoon hetzelfde zwart-wit plaatje, maar dan met meer soepele lijnen? Dan ben ik jullie eeuwig dankbaar
-edit-
Hmm, ik zie nu dat het zo op een beeldscherm juist heel veel grijze stukjes heeft die ik niet zie als het plaatje geprint wordt. En als ik het plaatje print is het dus veel pixeliger. Nouja, wie kan hier dus een beetje een normaal mooi geheel van maken in plaats van dit prutswerk?
Maar is er nog een manier om deze slechte kwaliteit nu te verbeteren? Ik heb namelijk alleen maar dit plaatje, en niet het origineel.quote:Op zondag 10 december 2006 15:18 schreef Mirel het volgende:
Iemand sloeg het op als jpg zonder de kwaliteit te bepalen. Met paint waarschijnlijk. Ik sla nooit op als BMP oid, ik open het gewoon in irfanview en bepaal de kwaliteit in % als ik het als JPG opsla. Met photoshop kan het natuurlijk ook.
Dan verhuis ik daar even heenquote:Op zondag 10 december 2006 15:32 schreef Lynx666 het volgende:
Voor photoshop vragen kun je ook prima terecht in het centrale Photoshop topic hier in DIG
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #9
* Volgt -*quote:
gewoon met brush en veel gedult.. de zware licht inval zal je tegen komen op elk oogje.. bij het verwijderen gaat al het realisme pleitequote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Misschien dat het licht in haar linkeroog ook weggehaald kan worden. Is namelijk best lelijk als er zo'n nadruk op de ogen wordt gegeven. Met welke functie in PS haal je dat licht eigenlijk weg?
quote:Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef Hbjr het volgende:
[afbeelding]
mwa met pentool kan ik het idd doen, maar ben lui.. en soms kan hij heel veel doen. soms niet
Goed, ik heb wel Photoshop, maar ik snap er niet veel van. Wil best wel proberen te prutsen met de pentool, maar hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 10 december 2006 18:12 schreef nietzman het volgende:
Daar zal livetrace ook niet al te veel van weten te bakken zonder heel erg veel bij te werken, dan kun je 'm net zo goed gewoon met de pentool overtrekken.
mm je moet even googlen op pentool tutorials, sorry. En tja, ik ben huidig druk, anders had ik met liefde dat plaatje even zitten doen in illustratorquote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef imago het volgende:
[..]
[..]
Goed, ik heb wel Photoshop, maar ik snap er niet veel van. Wil best wel proberen te prutsen met de pentool, maar hoe werkt dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |