K-Ci & JoJo.. R&B goden uit de jaren '90, twee broers uit de groep Jodeci, R&B goden uit de jaren '80..quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Keessie & Jojo is slechte grap die verwijst naar discoband uit de jaren '70.
Stremsel is toch altijd dierlijk?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
haha, ik hoor het wel als jullie er uit zijn
Maar Hawaii_Tim +1
Ik geloof dat kalverstremsel in Engeland niet verboden is maar microbiologisch gestremde kaas is daar wel veel ruimer verkrijgbaar. Vandaar.
Je hoeft het dus niet uit magen te maken...quote:Er zijn twee alternatieven voor dierlijk stremsel, te weten:
plantaardig stremsel, op basis van plantenextracten;
stremsel van genetisch gemodificeerde micro-organismen, waarbij een kalfgen in een bacterie wordt ingebracht.
De tweede soort wordt niet in Nederland geproduceerd, maar is soms via import verkrijgbaar. Kaas van plantaardig stremsel is te koop in sommige supermarkten, bijvoorbeeld van het merk De Groene Koe, en bij de natuurvoedingswinkels.
Uiteraard bedoelde ik dat niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, het is ook mogelijk stremsel te maken uit plantenextracten of door genetisch gemodificeerde micro-orgamismen te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |