Ik lees hier anders vaak genoeg 'dat was voor mijn tijd'.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah..ik denk dat de kennis onder de "jeugd" vrij redelijke is mbt oudere muziek hoor...
Persoonlijk ken ik vaak de namen niet van de bands of de nummers maar kén ik de nummers wel maar dat geldt ook voor moderne muziek.
*sluit aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben 26 en weet veel meer van muziek voor voor 1990 dan van erna.
De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben 26 en weet veel meer van muziek voor voor 1990 dan van erna.
Jawel, maar deze jongeman had toen nog geen interesse in de Little River Bandquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Of oud genoeg?
dat is inderdaad een kutargument en zul je ook nooit uit mijn mond horen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees hier anders vaak genoeg 'dat was voor mijn tijd'.
Een hoop muziek die hier langskomt, acht ik echter wel van 'na mijn tijd'. Is dat ook een kutargument?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat is inderdaad een kutargument en zul je ook nooit uit mijn mond horen.
nee want dat past ook in mijn straatje en dan mag het natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een hoop muziek die hier langskomt, acht ik echter wel van 'na mijn tijd'. Is dat ook een kutargument?
Er is veel in te brengen tegen de kwaliteit van die argumentatie, maar het is ook wel leuk om het met elkaar eens te zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee want dat past ook in mijn straatje en dan mag het natuurlijk![]()
Gek genoeg vind ik dat een vrij redelijk argument. Ik luister ook compleet niet meer naar de muziek die hevig populair is bij jongere jongeren. Mijn kennis van Yes-R, De Jeug van Tegenwoordig en meer van dat soort troep is dus nihil.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een hoop muziek die hier langskomt, acht ik echter wel van 'na mijn tijd'. Is dat ook een kutargument?
Its-Jojo-4you +1quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Elton John
Ik denk dat je muzikale smaak in een bepaalde periode van je leven wordt gevormd. Ruwweg tussen je 12e en 25e.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik dat een vrij redelijk argument. Ik luister ook compleet niet meer naar die hevig populair is bij jongere jongeren. Mijn kennis van Yes-R, De Jeug van Tegenwoordig en meer van dat soort troep is dus nihil.
Mensen luisteren altijd "terug" zeg maar...
Dan denken we daar iig hetzelfde overquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je muzikale smaak in een bepaalde periode van je leven wordt gevormd. Ruwweg tussen je 12e en 25e.
Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je muzikale smaak in een bepaalde periode van je leven wordt gevormd. Ruwweg tussen je 12e en 25e.
Bij mij klopt dat ook aardig...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat je smaak dan wordt bepaald door de muziek die in die tijd populair is. Jij kreeg dus veel mee van je ouders, ik bijv. van mijn oudere broers.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen.
Ruwweg vind ik dan ook mooi aangestipt
Want als het daaraan zou liggen zou ik dikke fan moeten zijn van muziek uit de jaren '90 en dat is écht niet zo
Maar gelukkig hielden mijn ouders van goede muziek
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat je smaak dan wordt bepaald door de muziek die in die tijd populair is. Jij kreeg dus veel mee van je ouders, ik bijv. van mijn oudere broers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |