Waarschijnlijk hebben die ziekenbroeders van de ambulance al wel gecontanteerd dat ze een breuk had. En de bewoners mogen maar niet zomaar het huis uit. Dus ff naar ziekenhuis, foto maken, gips erom en Nena komt met mitella terug.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, er is niemand mee van de miljonairs.
Ik ben het ook niet helemaal met jullie oneens hoor.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:10 schreef Llewella het volgende:
[..]
Het ligt absoluut aan diverse factoren, in het algemeen als je met een prettig paard, een goede ruiter en goede omstandigheden hebt te maken is het inderdaad niet gevaarlijk.
Maar er zijn krengen van paarden, hele bloederige paardjes die koste wat het koste je eraf willen krijgen (door fout in karakter of door lichamelijk gebrek waardoor het dier mogenlijk pijn lijd). Daarnaast zijn er meer dan genoeg onervaren ruiters die onverstandig rijden, ik zie hier geregeld ook kleine meiden galloperen langs de harde weg zonder cap.
Dan heb je nog de factoren van buitenaf; paarden die schrikken van onverwachtse dingen als onweer, zwaar verkeer of gewoon 'kabouters' langs de bakrand.
Er zijn paarden die er bekend om staan nooit te bokken of weg te spurten en als ze het al doen dan is het zo traag en langzaam dat het makkelijk onder controle te krijgen is; maargoed voor een onervaren ruiter kan dat al een val betekenen, en als je dan niet weet hoe je moet vallen dan kan je een behoorlijke blessure oplopen.
Er zijn meer dan genoeg zeer ervaren ruiters, icm met een vast betrouwbaar paard toch behoorlijk ten val gekomen.
Als je je paard kent en het is een betrouwbaar paard dan is de kans klein inderdaad, maar het is nooit uit te sluiten dat er niet een keer wat zal gebeuren.
De situatie van een ruiter met een vast eigen paard is niet te vergelijken met ruiters die nog wennen moeten aan een paard; en zeker niet met een onervaren ruiter als nena die de eerste beginselen nog moet leren.
Sylvia reed op het andere paard, de zwangere.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef Marrije het volgende:
Inderdaad, 2 op 1 dag is wel wat veel. Lijkt mij. Als leek.
Lijkt me niets.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef 2live het volgende:
bart heeft er zin in....
Dan blijven het 2 op 1 dag.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia reed op het andere paard, de zwangere.
Dat heb ik gehoord jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef bunnyma het volgende:
Even heel wat anders.
Ik kreeg de indruk vanmorgen toen Natasia ook bij de vrouwen even haar verhaal kwam doen over haar uitspraak dat zij tegen Ilona had verteld dat zij gezien had dat Nathanael een zogenaamde brief van Stephan aan Ilona aan het schrijven was.
Heeft iemand gehoord dat zij dat idd aan Ilona vertelde?
Ik heb dat inderdaad gehoord ja. Hoezo? Ilona schrok daar wel van en vroeg zich af of de redactie daar mee mee zou gaan, dat zijn toch geen spelletjes vond ze.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef bunnyma het volgende:
Heeft iemand gehoord dat zij dat idd aan Ilona vertelde?
Als het maandlenzen zijn en ze doet er al 2 maanden mee, dan kan dat schadelijk zijn voor haar ogen! Snap dat niet ...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:10 schreef avonne het volgende:
Ik hoor nu dat Nena geen nieuwe contactlenzen heeft gekregen en ook veel hoofdpijn van de ouwe krijgt.
Heerlijk zo leven als een miljonair.... NOT
En hoe was de reactie van Ilona?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik heb Natasia vanmorgen horen zeggen tegen Ilona dat Nathaniel haar een brief wilde sturen uit naam van Stephan.
Oh ik hoor het al, Lesley zegt tot kwart voor 10.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Marrije het volgende:
Iemand die weet hoe laat Bart weg mag? Of mag ie nu zo met Lesley mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |