Moet eigenlijk ook in de OP of op Wiki vermeld wordenquote:Je kan ook vanaf je GSM naar de Wii mailen trouwens. Alles wat je moet doen is je e-mail adres registreren op je Wii, van je GSM of je computer, en dan krijg je een bevestigingsmailtje teruggestuurd. Daarna kan je gewoon mailen naar w1234567891234567@wii.com, waarbij het getal je Adress Book code is
Moet je eerst even via de Wii een mailadres toevoegen (in je adresboek) en dan via de mail bevestigen dat je contact wiltquote:Op zondag 10 december 2006 12:21 schreef Oksel het volgende:
Waar kun je het e-mail adres van je Wii vinden? Om zo jezelf te e-mailen?
En? Dit topic loopt zo snel dat mijn vraag voor je het weet 20 replies na zich heeft staanquote:Op zondag 10 december 2006 12:11 schreef McGilles het volgende:
Is Rayman nog de moeite om aan te schaffen als je MonkeyBall al hebt?
Ohquote:Op zondag 10 december 2006 12:13 schreef Oksel het volgende:
De Wii is wel heel gevoelig voor rookaanslag..
Liever een Wii met rookaanslag dan geen Wiiquote:
maw, je adrescode openbaar maken op forums gaat binnenkort een hoop "wii spam" opleveren.quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet je eerst even via de Wii een mailadres toevoegen (in je adresboek) en dan via de mail bevestigen dat je contact wilt
Ach schijt zolang die maar niet pisgeel wordtquote:
Maar dan gaat wel dat blauwe licht brandenquote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
maw, je adrescode openbaar maken op forums gaat binnenkort een hoop "wii spam" opleveren.
Ben je lekker aan het gamen, vind er 1 of andere amerikaan dat je l*l te kort is...![]()
Ik heb mezelf net aangemeld in mijn adresboek met mijn e-mail adres. Zou ik dan automatisch een mail moeten krijgen van mij Wii?quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel:
[..]
Moet eigenlijk ook in de OP of op Wiki vermeld worden
Nee, nu kan je mailen vanaf je PC naar je Wii.quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net aangemeld in mijn adresboek met mijn e-mail adres. Zou ik dan automatisch een mail moeten krijgen van mij Wii?
quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever een Wii met rookaanslag dan geen Wii
quote:Op zondag 10 december 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach schijt zolang die maar niet pisgeel wordt
Mooi!quote:Op zondag 10 december 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan gaat wel dat blauwe licht branden
Overigens moet je op je Wii de emailadressen activeren die jou iets mogen sturen
Ah, okay. En mijn adresboek code? Waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, nu kan je mailen vanaf je PC naar je Wii.
Er zal misschien een hele enkele uitzondering zijn, maar de cube controller heeft veel meer knopjes/analoge sticks dan de classic controller. Dus ga er vanuit dat je een cube controller nodig hebt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn cube spellen op de wii te spelen met de classic controller of is daar een cube controller voor nodig?
Oh ja?quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zal misschien een hele enkele uitzondering zijn, maar de cube controller heeft veel meer knopjes/analoge sticks dan de classic controller. Dus ga er vanuit dat je een cube controller nodig hebt.
Dansen heb ik nog niet verloren (goed gevoel voor timing denk ik. Ik zit op dag zeven.quote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman is echt moeiulijk"konijntjes kunnen niet vliegen" die is echt niet te doen! En het dansen is ook echt erg moeilijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weer even verder![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef RacerDKB het volgende:
hoe werkt dat nou met dat internetverbinding?
alleen wifi?
want op mijn Livebox van Orange zit ook een usb aansluiting voor internet, kan het hiermee ook op de wii?
Donequote:Op zondag 10 december 2006 13:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niemand hier nog iets over Zelda mag zeggen. Ik heb de game hier liggen, maar met alle reserveringen, gaat het waarschijnlijk nog tot volgend jaar duren voor ik een Wii weet te bemachtigen.
Hehe, ik vind het wel aardig, andere mensen hebben het ook al aangeboden. En bij m'n werk (TNO) gaan ze er binnenkort ook een bestellen en installeren geloof ik. Maar goed, ik wil de eerste keer dat ik hem game gewoon dat ie ook van mij is. Anders is het nieuwe eraf zodra je hem zelf hebt, en het lijkt me reteirritant als je eraan geproefd hebt en dan weer een tijd moet wachtenquote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef Oksel het volgende:
Arme spek..Vind het echt zielig voor je..!
Je mag wel een keer komen Wii sporten?
De Wii maakt om de 5 minuten verbinding. Mn router log wordt ook gigantisch namelijkquote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef Xrenity het volgende:
Heb Wii via de USB connector verbonden maar nu komt er elke ~5 minuten zo'n pop upje op de PC van 'er is een gebruiker verbonden'. Valt dat uit te zetten?
dus de classic gaat werken?quote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii maakt om de 5 minuten verbinding. Mn router log wordt ook gigantisch namelijk
quote:You can right click on the Windows taskbar, and choose properties, then hit the customize button. Go to the Nintendo WiFi icon and choose "always hide". That should fix your problem, accept you'll need to reverse this action if you want to access the WiFi program by using the system tray icon. Using the Start Menu should work when the icon is disabled (as well as when it's enabled).
Ik ga deze week een Classic Controller halen en mn eerste VC game downloaden. Dan laat ik het wel weten hoe en wat met de Classic Controller.quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dus de classic gaat werken?
maar dan is natuurlijk nog de vraag of het wel lekker speelt. volgens mij ligt een cube controller beter in de hand.
Ik heb m'n Wii voorlopig toch nog niet, dus ik ga mooi even je bevindingen afwachtenquote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga deze week een Classic Controller halen en mn eerste VC game downloaden. Dan laat ik het wel weten hoe en wat met de Classic Controller.
Ik weet niet watvoor ding zo'n Livebox is maar je kan het ook via een ethernet kabeltje doen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef RacerDKB het volgende:
hoe werkt dat nou met dat internetverbinding?
alleen wifi?
want op mijn Livebox van Orange zit ook een usb aansluiting voor internet, kan het hiermee ook op de wii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |