Leuke avatar! Ik heb ook een piet avatar (laten makenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:46 schreef Sc0rPi0n het volgende:
heb daar ook wel een avatar van gehad
Die had ik zelf gemaakt.
[afbeelding]
Deze dus
Ja maar het gaat hier over de hits van Coole Piet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:07 schreef Goover het volgende:
Vind dit toch leuker om naar te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=cEppjQUSkQE&mode=related&search=
Geen flauw idee. Ik heb het hem lang niet meer zien doen in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef baquelappe het volgende:
Moet ie geen bellspelletjes meer doen dan?![]()
coole piet is veel te cool voor belspelletjes!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef baquelappe het volgende:
Moet ie geen bellspelletjes meer doen dan?![]()
Daarvoor kun je hier terechtquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vindt die serie altijd wel leuk
Hij gaat WEL ergens over maar om de tekst te snappen moet je De club van Sinterklaas hebben gevolgd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Aaargh dat Paniek in de Confettifabriek nummer!!!Werd laatst op een studentenfeestje gedraaid, en zelfs aangeschoten vond ik hem absoluut:
![]()
Doordat 'ie totaal niet catchy is word het feit dat ie echt neeeergens over gaat gewoon echt TE irritant.
Maw: gewoon een KUTnummer.![]()
Dat weet ik wel ja... en nee dat heb ik niet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij gaat WEL ergens over maar om de tekst te snappen moet je De club van Sinterklaas hebben gevolgd!
Bring it on babyquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:52 schreef wonderer het volgende:
Ik ken iemand die contact met Verwoert heeft en daar zijn bek niet over kan houden... misschien moeten jullie een keertje meeten
Je vind Prof dan wel leuk hoop ik?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat weet ik wel ja... en nee dat heb ik niet...Maar wie maakt er nou zo'n soort nummer over iets wat het merendeel van de mensen toch niet gevolgd hebben. Want voor die mensen gaat het dan WEL nergens over. Beetje jammer imho. Watsgeburt begreep tenminste echt bijna niemand in het begin...
En buiten dat ik vind Coole Piet gewoon 3x niks.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |