Dit spel hou ik ook in de gaten trailer zag er goed uit.quote:Op zondag 10 december 2006 23:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Battlestations : Midway lijkt me erg tof, trailer op marketplace ziet er goed uit iig.
[afbeelding]
Hopelijk kan het online met een hele rits spelers, dan wordt het nog flink knallen denk ik
Met Blazing Angels en Over G Fighters kan je beiden online vliegen.quote:Op zondag 10 december 2006 23:29 schreef TwyLight het volgende:
Kan je bij dat spel ook online vliegen? Dat heb ik nog bij geen enkel spel gezien namelijk en lijkt me erg vet.
Haha, neequote:Op maandag 11 december 2006 00:34 schreef Heintje het volgende:
maar GTA heeft nog de minigun.
Maar wat had jij dan gewild? De wapens uit dead rising in SR of GTA?
Ik speel het maar 1x per week met een maatquote:Op maandag 11 december 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
Terecht, ga die nou eens uitspelen dan
Ja, ik ben wat later trouwens vbanavondquote:Op maandag 11 december 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik speel het maar 1x per week met een maat
Ik wil met jou wel eens co-op Gears spelen!quote:Op maandag 11 december 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja, ik ben wat later trouwens vbanavond
Ik zit halverwege act 3 op insanequote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
Ik moet de coop van GoW ook nog verder oppakken eigenlijk
Zie je teveel om te gamen.. TW schiet lekker op maar nog niet klaar, CoD3 wel klaar maar leuk om te spelen online, wachten is op de patch voor ranked matches. En GoW wel uitgespeeld, maar wil die ook nog op hardcore klaar hebben eigenlijk, leuker is dan coop te doen.
http://www.insidegamer.nl(...)er-je-kerstboom.htmlquote:Op maandag 11 december 2006 13:30 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik vroeg me af wanneer een patch voor de Gear of War multiplayer komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |