Hey, wb!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef Day het volgende:
Middag everyone
Dat artikel van Wilma!
Wat een bull! Gelukkig dat Bart daar niet in is getrapt.
Lesley's reactie: "Ik ben wat later, want ik moest mijn tekst nog leren achter" was wel het leukste van allesquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:29 schreef Day het volgende:
Middag everyone
Dat artikel van Wilma!
Wat een bull! Gelukkig dat Bart daar niet in is getrapt.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Het profiel moet 1,6 zijn."
Natasia: " Bedoel je qua drank?"
Nena: "Nee, de banden"
Exactquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Nena en Natasia bespreken het theorie examen en Natasia weet het verschil tussen profiel en promille niet???
OMG !!! Grote kans dat die 1,6 blijft hangen..... in de verkeerde categorie.quote:
De Witte Bergen is zo ongeveer het meest trieste excuus voor een kop koffie langs de A1 wat je maar kunt bedenken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:52 schreef Nostalgist het volgende:
Bart heeft zeker niet gezegd welk hotel?
"De witte bergen" is het enige hotel in eemnes, maar om je geliefde nu naar een Van der Valk mee te nemen op je eerste date .....
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG !!! Grote kans dat die 1,6 blijft hangen..... in de verkeerde categorie.
Die zie ik nog verontwaardigd worden omdat ze toch echt geleerd heeft dat je met 1,6 promille nog mag autorijden...
Oh...? De ligging kreeg van de reviewers een 7.5.......Bermtoeristen zeker....quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Witte Bergen is zo ongeveer het meest trieste excuus voor een kop koffie langs de A1 wat je maar kunt bedenken.
Oh, je kent het echt niet??quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh...? De ligging kreeg van de reviewers een 7.5.......Bermtoeristen zeker....![]()
Mooi ! slechts 20 minuten rijden. Ziet er goed uit inderdaad....quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:57 schreef Leandra het volgende:
Als ik dan toch in de buurt wilde blijven.... dan lijkt me dit een veel leuker alternatief![]()
Daar hebben de bewoners het ook over gehad. Als de reistijd niet meetelt, gaan Bart en Lesley naar verweggistanquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:01 schreef Day het volgende:
Wat ik me afvraag, start de 4 uur pas als ze in dat hotel aankomen? Of is de reistijd (heen en terug) erin opgenomen?
Nope.... Doe mijn zaken altijd bij de klant....quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je kent het echt niet??
Heel zaken doend NL zit daar doordeweeks met de laptop op schoot achter een kop koffie fantastische deals te doen.
Lijkt me wel... .Bart gaf ook aan, dat ze niet naar een videostore wilden, omdat dat teveel tijd kostte...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:01 schreef Day het volgende:
Wat ik me afvraag, start de 4 uur pas als ze in dat hotel aankomen? Of is de reistijd (heen en terug) erin opgenomen?
Die twee maken hun eigen adult-movie wel, daar kun je gif op innemen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:05 schreef Nostalgist het volgende:
Ben alleen benieuwd wat voor film het wordt.....Zouden ze ook pay-tv mogen declareren?![]()
Vier sterren. Toe maar. Maar ja, aan privacy mag natuurlijk ook een prijs hangen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:05 schreef Leandra het volgende:
Als ze naar een hotel in Hilversum gaan, dan zal het wel Lapershoek worden...
En dan a la Britney op internet plempen om te verkopen.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die twee maken hun eigen adult-movie wel, daar kun je gif op innemen.
Lijkt me heel erg zinloos. B & L gaan gewoon de kamer in en dan zie je ze 3 uur niet meer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vier sterren. Toe maar. Maar ja, aan privacy mag natuurlijk ook een prijs hangen.
Hoop trouwens wel dat het hotel vantevoren ingelicht wordt. Ik vermoed, dat er toch wel dat de van Tellingens er heen gaan....
Deed Britney dat maar....... Gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan a la Britney op internet plempen om te verkopen.....![]()
Een foto dat ze gearmd het hotel uitlopen, innig knuffelend, met het onderschrift:quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg zinloos. B & L gaan gewoon de kamer in en dan zie je ze 3 uur niet meer.
Valt weinig te fotograferen.
Of "Deden ze het of deden ze het niet?"quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een foto dat ze gearmd het hotel uitlopen, innig knuffelend, met het onderschrift:
"Heeft verliefde DGK-er het paardenmeisje zwanger gemaakt?"
zie ik toch zó maar in de Televaag staan, hoor....![]()
De paparazzi hebben toch al hun geluk op gekund met haar de laatste tijd....quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed Britney dat maar....... Gaat niet gebeuren denk ik.
Of: "Opvallend was, dat Lesley wat moeilijk liep...."quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of "Deden ze het of deden ze het niet?"
Als jij nou bij de Lapershoek gaat staan, ga ik naar de Kastanjehof... doen we om middernacht ff eenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vier sterren. Toe maar. Maar ja, aan privacy mag natuurlijk ook een prijs hangen.
Hoop trouwens wel dat het hotel vantevoren ingelicht wordt. Ik vermoed, dat er toch wel de nodige "van Tellingens" er heen gaan....
Deal.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij nou bij de Lapershoek gaat staan, ga ik naar de Kastanjehof... doen we om middernacht ff eenbij de Witte Bergen
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik hoor Natasa roepen: Alleen haar pols.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |