Iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:03 schreef livEliveD het volgende:
Leffe geeft je een droge bek![]()
Tis lekker weer buiten![]()
Ik heb onlangs vernomen dat ze in de hemel geen internet hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:41 schreef Alicey het volgende:
Of ze in de hemel ook bier hebben weet ik niet. Als ze er bier hebben, is het er in ieder geval koud.
Geeft niets, ze hebben er nu wel een koelkast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb onlangs vernomen dat ze in de hemel geen internet hebben.
Voor het geval echte lust liefde opspeelt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En onder de kerstboom ligt een pakje condooms.![]()
* Alicey moet ook nog een boompje doen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn boompje heetf opok lichtjes, gekleurde
Whehe anders vul je in 13-04-2013 of wanneer je ook je eerste kind verwacht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga lid worden van de donald duck extra, mn ouders zijn lid van de gewone donald duck, maar wat staat er op dat kaartje: geboortedatum kind: net of donald duck alleen voor kinderen is
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whehe anders vul je in 13-04-2013 of wanneer je ook je eerste kind verwacht.
Vul dan gewoon je eigen geboortedatum in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ik heb gewoon wat verzonnen
als ze erover bellen zeg ik wle dat t voor mn nichtje is ofzo
dat kan al niet meerquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vul dan gewoon je eigen geboortedatum in.
Je quote in het Fransquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vul dan gewoon je eigen geboortedatum in.
[/quoté]
dat kan al niet meer
Wat moet jij nou weer in Zwollequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi hoi
Uitgaan in Zwolle is leuk ende gezellig.
ga dan eens uit in Hilversum of Bussumquote:
quote:Utrecht
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Onze middag met de beide gezinnen was erg gezellig
En de drie neefjes waren weer schattig en leuk en liefJens heeft zich heerlijk geamuseerd in de speeltuin, ondanks dat het wat modderig was
En hij kletst echt al heel gezellig, en hij zingt vrolijk en lacht en snoept stiekem een schaaltje bonbonnetjes ("soepjes") leeg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |