Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:02 schreef Lienekien het volgende:
Zo. Dat zal weer leuk publiek trekken.
Nee. Die optie hebben ze kennelijk nog niet ingebouwd in deze lay-out.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:04 schreef Lienekien het volgende:
Zie je wel een geel envelopje, broer?
Meen je dat nou? De hele avond al?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:04 schreef Lienekien het volgende:
Fok is hartstikke snel.
Ja. Erg, hè?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:08 schreef Lienekien het volgende:
Ingelogged. Brrr.
O, dat kan ik wel hebben, hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Erg, hè?
Al is het nog niet half zo erg als al die PI-loze posts van mij.
Ja?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:11 schreef Lienekien het volgende:
O, dat kan ik wel hebben, hoor.
Nou vraag je er gewoon keihard om.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof ik van jou ooit een PM zou krijgen.
*kniksmiley*quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:13 schreef Lienekien het volgende:
Nou vraag je er gewoon keihard om.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou vraag je er gewoon keihard om.
Ik hou er niet van om mensen buiten te sluitenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg! Zeg!
Ze wilde ons net alleen laten!
quote:
Ik vind hem leuk. Ik zie altijd een boer in een storm voor me. Hij leunt op zijn hark en kijkt naar zijn land. En dan zegt-ie: "Goddomme de wind." En even later: "Goddomme ut hek."quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die sig![]()
Geen idee. Ik ken verder geen boerenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk. Ik zie altijd een boer in een storm voor me. Hij leunt op zijn hark en kijkt naar zijn land. En dan zegt-ie: "Goddomme de wind." En even later: "Goddomme ut hek."
Knap realistisch beeld, vind je niet?
Neehee.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:40 schreef broer het volgende:
'Verder'? Naast mij, bedoel je?
The first cut won't hurt at all... The second only makes you wonder... The third will have you on your knees...quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Zit ik weer in mijn eentje. Gelukkig heb ik Propaganda met Duel (Eye to Eye) op de radio.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:54 schreef Lienekien het volgende:
en kreeg ik het met 'm aan de stok.
Ischa was inderdaad een recalcitrant mannetje.quote:
Nou ben ik alsnog beledigd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:58 schreef broer het volgende:
Dat was inderdaad mijn verdediging geweest als je beledigd zou zijn.
Vanavond koken, morgen eten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef broer het volgende:
Dan ga je vanavond dus soep eten, neem ik aan? Pompoensoep?
Pasta.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:29 schreef broer het volgende:
Nou, alvast smakelijk eten gewenst voor morgen.
Vergeet je niet vanavond ook te eten?
Moet er iets aan de hand zijn?quote:Op zondag 10 december 2006 01:10 schreef broer het volgende:
Berustend. Dat kan ook.
Het is rustig hier, vandaag. Heb jij enig idee wat er aan de hand is?
Hoe was je dag, Lien?quote:Op zondag 10 december 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
't Blijft disturbing. Of deste meer zelfs.
Ik heb vandaag een toernooi geschaakt en ben tot de halve finales doorgedrongen alwaar ik mijn DAME voor een KNOL ruilde - een grote blunder. Toen was het wel voorbij.quote:
Gaat dit over jouw post?quote:Op zondag 10 december 2006 22:09 schreef JAM het volgende:
JA, GODVERKUT, KOMT ER NOG WAT VAN?
quote:Op maandag 11 december 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Had jij ze even voor de gek gehouden.
Rustig, op dezelfde manier als Hannibal Lecter rustig kon zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef JAM het volgende:
'Hij komt netjes over. Rustig.'
Ik heb 'm heel lang geleden voor 't laatst gezien, toen ik dertien was ofzo. Mijn ouders deden daar nooit zo moeilijk over. Dan werden ze (de mensen) op de TV aan stukken gereten en verkracht en miepje genoemd en dan zei mijn moeder: 'Het is maar een film hoor.'quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
The silence of the lambs vond ik nou echt een hele enge film..
Vooral dat miepje noemen, very disturbing.quote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb 'm heel lang geleden voor 't laatst gezien, toen ik dertien was ofzo. Mijn ouders deden daar nooit zo moeilijk over. Dan werden ze (de mensen) op de TV aan stukken gereten en verkracht en miepje genoemd en dan zei mijn moeder: 'Het is maar een film hoor.'
Ik had niet gedacht dat die film alweer 15 jaar oud is.quote:Op maandag 11 december 2006 16:59 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb 'm heel lang geleden voor 't laatst gezien, toen ik dertien was ofzo. Mijn ouders deden daar nooit zo moeilijk over. Dan werden ze (de mensen) op de TV aan stukken gereten en verkracht en miepje genoemd en dan zei mijn moeder: 'Het is maar een film hoor.'
't Gaat heel hard, de tijd. ....woosh, daar ging'ie alweer.quote:Op maandag 11 december 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat die film alweer 15 jaar oud is.
In Afrikaquote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef Augustina het volgende:
Nee, niks gebeurd. Waar zit je nu dan helemaal?
Mwoah, niet echt. Ben vijf dagen onderweg geweest voordat ik eindelijk in deze negorij aankwam. Maar verder is alles goed. Moet jij niet in China zitteN?quote:Op maandag 11 december 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zozo, plezierreisje?
Inderdaad. Je hebt een PM van mij.quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef JAM het volgende:
Wat een wereldreizigers allemaal zeg!
Ik ben snel hoor, met m'n PM's.quote:
Ik niet zo, want het internet is hier niet echt snel. Het is verder wel lekker weer hier, na behoorlijk wat regen de afgelopen dagen. Vannochtend lekker in het zonnetje gelegen om te wachten op mijn ritje.quote:
Voor info:quote:Op maandag 11 december 2006 20:12 schreef PeRi het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
De poll in deze openingspost is een goed argument om te mailen: Hoe hoog is de FOK!-ker opgeleid?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:10 schreef Augustina het volgende:
Mailen? Waarom niet gewoon een poll?
Precies, iedereen stemt toch op zichzelf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
De poll in deze openingspost is een goed argument om te mailen: Hoe hoog is de FOK!-ker opgeleid?
Ik heb heel veel leuke cadeaus gehad, waaronder een statief, een ring en een autobiografie van Gordon Ramsay.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:24 schreef Augustina het volgende:
Heb je al leuke cadeaus mogen ontvangen, Cx?
Nee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:59 schreef Augustina het volgende:
Lien, ga jij naar de meeting zondag?
Eigenlijk was het de bedoeling dat mijn post nog voor de jouwe stond.quote:
Omdat dit ene stukje uit Prediker los van al het andere uit Prediker gezien precies zegt waar Prediker totaal niet over gaat. Dat vond ik wel iets hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef LXIV het volgende:
Vanwaar Prediker in je ondertitel, JAM?
Maar waarom Prediker überhaubt? Niet dat ik het niet goed vind, integendeel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Omdat dit ene stukje uit Prediker los van al het andere uit Prediker gezien precies zegt waar Prediker totaal niet over gaat. Dat vond ik wel iets hebben.
Ik moet erkennen niet zo bekend te zijn met de Schrift. Ik heb een keer toen ik dronken en misselijk was Prediker gelezen en dat vond ik OK. Mooie tekst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom Prediker überhaubt? Niet dat ik het niet goed vind, integendeel!
Ja, Prediker is beslist de moeite waard, voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik moet erkennen niet zo bekend te zijn met de Schrift. Ik heb een keer toen ik dronken en misselijk was Prediker gelezen en dat vond ik OK. Mooie tekst.
Ben je zo van de Schrift, L.?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, Prediker is beslist de moeite waard, voor wie dan ook.
Verder het best te lezen in een vertaling van voor 1954, in de nieuwste versie gaat toch veel van het cachet verloren.
Als katholiek heb ik natuurlijk in principe totaal niets met de bijbel te maken. Toch vind ik grote delen zeker de moeite waard om te lezen, ook uit literair oogpunt. Zo'n stuk Prediker herken ik ogenblikkelijk. (al is dat stuk dan ook wel extreem bekend)quote:
Daar heb je een sterk punt, LXIV. Ik zal eerlijk zijn; als ongelovige hond is dat ook de enige reden waarom de Schrift me nog kan boeien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als katholiek heb ik natuurlijk in principe totaal niets met de bijbel te maken. Toch vind ik grote delen zeker de moeite waard om te lezen, ook uit literair oogpunt. Zo'n stuk Prediker herken ik ogenblikkelijk. (al is dat stuk dan ook wel extreem bekend)
Daarnaast is de invloed ervan op alle moderne literatuur en de Nederlandse taal zo groot dat je er bekend mee moet zijn, vind ik. Ongeacht je gelovig bent.
Welnu, dat is tenminste dan nog iets.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar heb je een sterk punt, LXIV. Ik zal eerlijk zijn; als ongelovige hond is dat ook de enige reden waarom de Schrift me nog kan boeien.
Schrijven. Ik kwam er gisteren achter dan een Vlaams literair tijdschrift een kort verhaal van me heeft gepubliceerd. Ik heb dat twee jaar geleden ingediend (ik zeg nu; 't is een kutverhaal) en wist daar niets van totdat ik gisteren op m'n googlede. Het ligt in de KB. Gisteren heb ik ze ge-emailed over mijn biografische notities (daar stond: JAM is student Muziekwetenschappen aan de UvA, iets wat ik al twee jaar niet meer doe) en toen vroegen ze van dat tijdschrift: 'Hoe is het trouwens met de schrijvelarij, of doen we daar niets meer aan?' Ik ervaar dat als een duwtje in de rug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welnu, dat is tenminste dan nog iets.
Hoe is het verder met je zoektocht naar werk? Heb je al een idee wat je wil?
Koninklijke Bibliotheek. In Den Haag. Vlakbij het station.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
KB? Kranten Bak?
Ik ben vandaag gelijk even gaan gluren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Koninklijke Bibliotheek. In Den Haag. Vlakbij het station.
Jouw talent is schrijven, zonder meer. Helaas leidt dat tevens tot een kommervol en onzeker bestaan, maar dat moet je maar voor lief nemen. Het is tenslotte je noodlot.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Schrijven. Ik kwam er gisteren achter dan een Vlaams literair tijdschrift een kort verhaal van me heeft gepubliceerd. Ik heb dat twee jaar geleden ingediend (ik zeg nu; 't is een kutverhaal) en wist daar niets van totdat ik gisteren op m'n googlede. Het ligt in de KB. Gisteren heb ik ze ge-emailed en toen vroegen ze van dat tijdschrift: 'Hoe is het trouwens met de schrijvelarij, of doen we daar niets meer aan?' Ik ervaar dat als een duwtje in de rug.
Nou ja, dat was nog een heel gesodemieter met telefoons uitzetten en jassen in de garderobe en tassen in lockers en dagpassen en etc.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef dwerg het volgende:
Waarom gluren? Ook jij mag er gewoon naar binnen hoor.
Ik hoop ooit weer een vrouw te vinden die carriere wil maken terwijl ik voor huisman speel. Ik had er zo een, maar die werd met elke stap in die carriere sjagerijniger en burgelijker. Op een dag kwam ik thuis en toen was ze het douchegordijn in de wasmachine aan het proppen omdat ze iets in het een of andere kutblad had gelezen over schimmels in je badkamer en toen zei ik: 'Waar is mijn koffer?'quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jouw talent is schrijven, zonder meer. Helaas leidt dat tevens tot een kommervol en onzeker bestaan, maar dat moet je maar voor lief nemen. Het is tenslotte je noodlot.
'Nee, nee, we moeten op de kleintjes letten.'quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik zou gewoon een nieuw douchegordijn kopen.
Nee. Nog niet. Ik zou wel heel graag een kleintje willen maken met mijn lieve Japanse meisje en als het een jongetje wordt noemen we 'm Eito en als het een meisje wordt Tsubaki en het wordt een prachtkind want hij of zij krijgt het mooiste geschenk wat een kind van zijn ouders kan krijgen; liefde, liefde en nog eens liefde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
Heb je een kleintje?
Dat heeft me ook vaak genoeg problemen opgeleverd, Erik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Getver JAM, hoe wil je die liefde mengen met je liefde voor gokken, drank en Japanse meisjes?
Ik gún het je wel, dat dat duidelijk is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat heeft me ook vaak genoeg problemen opgeleverd, Erik..
Nou, wat deprimerendquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
And you even spoke to me, and said :
"If you're so funny
Then why are you on your own tonight ?
And if you're so clever
If you're so very entertaining
If you're so very good-looking
Why do you sleep alone tonight ?
I know ...
'Cause tonight is just like any other night
That's why you're on your own tonight
With your triumphs and your charms
While they're in each other's arms..."
Ja, het is vooral het gevoel wat ik bij de muziek krijg. Ik kan het niet mooi noemen, maar sprookjesachtig. kinderlijk, vertederend, soms wat angstig, maar op een fijne manier.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat was ik, Erik.
Leukig...Dat is dan meteen het jeukwoord van dit jaar.
Smakelik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik ga nu eten. Dat moet ook gebeuren.
Be-bop ,W., be-bop. Ik heb me laten vertellen dat menquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik trek jazz niet.
Beffen, wyccie, hoe vind je dat? Vele mannen (waaronder ik) beklagen zich erover dat de meeste vrouwen (vrijwel allen) eigenlijk niet kunnen pijpen. Nu zei een vriendin van me laatst (waar ik overigens niks mee uitspook) dat de meeste mannen er ook bar weinig van kunnen, van beffen dan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Hmm, nee. Die naam alleen al: be-bop. Ik ben de Bob.
Ik vind 't maar niks.
Quoi?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:52 schreef wyccie het volgende:
JAM, ik dacht dat alleen vrouwen van de hak op de tak springen.
Ik zou het je graag vertellen, maar dat kan ik niet.
Daar kan ik je niks over vertellen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef JAM het volgende:
.....dat de meeste mannen er ook bar weinig van kunnen....
Je bent toch geen monogaampje, hè?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar kan ik je niks over vertellen.
Oef. Je hebt zeker geen spleetogen hè?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben momenteel heel erg een sologaampje.![]()
Hee hee, denk aan je vriendin en je toekomstige kleintje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:16 schreef JAM het volgende:
Oef. Je hebt zeker geen spleetogen hè?
Ik heb het niet bijgehouden, wyccie. Ik weet nog wel dat ik vroeger dacht: 'Ik ga het allemaal bijhouden. Ik maak een schriftje met pasfoto's erin en wat ik dan allemaal met de dame in kwestie heb uitgespookt en hoe vaak en etc. etc.', maar nadat ik twee keer was afgetrokken kon ik het al niet meer bijhouden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
JAM, hoeveel vrouwen heb jij al gebeft?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de bedoeling dat mijn post nog voor de jouwe stond.
Sorry.
Jammer, hoor. Er gaat een belangrijk document verloren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:18 schreef JAM het volgende:
Ik heb het niet bijgehouden, wyccie. Ik weet nog wel dat ik vroeger dacht: 'Ik ga het allemaal bijhouden. Ik maak een schriftje met pasfoto's erin en wat ik dan allemaal met de dame in kwestie heb uitgespookt en hoe vaak en etc. etc.', maar nadat ik twee keer was afgetrokken kon ik het al niet meer bijhouden.
Je mag drie keer raden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:19 schreef JAM het volgende:
Heb je wel een tintje, wyccie? Een tintje? Je bent toch niet gewoon - Nederlands - ?
1. Jaquote:
Hét bewijs dat aftrekken slecht voor je geheugen is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, hoor. Er gaat een belangrijk document verloren.
Ik zweer het je, ik ben echt een fokkin' zeef.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hét bewijs dat aftrekken slecht voor je geheugen is.
Ik kan het allemaal nog nauwkeurig reproduceren, JAM. Nu ben ik natuurlijk ook niet zo'n babemagnet als jij, maar desondanks komt er toch redelijk wat denkwerk bij kijken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ben echt een fokkin' zeef.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef JAM het volgende:
Overigens; ik weet niet waarom, maar ik heb altijd gedacht dat jij een oudere vrouw was, Wyccie. Ik dacht; een jaartje of veertig. Ik weet niet waarom. Ik denk dat ik dat beeld maar eens bij moet gaan stellen.
Ik weet nog wel dat ik op het hoofdkantoor van de ANWB werkte, toen liep ik van mijn kantoor (de financiële administratie) naar de kantine. Onderweg kwam ik op een loopbrug een vrouw tegen en die zei: 'Hey, JAM!' Ik had geen idee wie deze vrouw was. Ik zei: 'Oh, hey! Hoe is het met je?' 'Ik ben zwanger!' Ik dacht: 'Ooooh, shit.', maar ik zei: 'Oh! Gefeliciteerd!', daarna liep ik snel door.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal nog nauwkeurig reproduceren, JAM. Nu ben ik natuurlijk ook niet zo'n babemagnet als jij, maar desondanks komt er toch redelijk wat denkwerk bij kijken.
Jij bent helemaal niet veertig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
Dat ben ik.
Ben jij zo'n onenightstandtype? En het dan zeker nog onveilig doen ook?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik op het hoofdkantoor van de ANWB werkte, toen liep ik van mijn kantoor (de financiële administratie) naar de kantine. Onderweg kwam ik op een loopbrug een vrouw tegen en die zei: 'Hey, JAM!' Ik had geen idee wie deze vrouw was. Ik zei: 'Oh, hey! Hoe is het met je?' 'Ik ben zwanger!' Ik dacht: 'Ooooh, shit.', maar ik zei: 'Oh! Gefeliciteerd!', daarna liep ik snel door.
Nooit meer iets van gehoord. Ik denk niet dat het van mij was, want tsja, ze zag er niet uit als iemand waarmee ik het in eerste instantie zou doen, maar zelfs dan. Zelfs dan!
Dat mag je toch wel gerust een nachtmerrie noemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef JAM het volgende:
Ik weet nog wel dat ik op het hoofdkantoor van de ANWB werkte, toen liep ik van mijn kantoor (de financiële administratie) naar de kantine. Onderweg kwam ik op een loopbrug een vrouw tegen en die zei: 'Hey, JAM!' Ik had geen idee wie deze vrouw was. Ik zei: 'Oh, hey! Hoe is het met je?' 'Ik ben zwanger!' Ik dacht: 'Ooooh, shit.', maar ik zei: 'Oh! Gefeliciteerd!', daarna liep ik snel door.
Nooit meer iets van gehoord.
Als je het zo bekijkt ben ik ook wel een oudere vrouw voor hem.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Lienekien het volgende:
Vanuit het perspectief van JAM wel bijna.
Wat ik net zei.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:32 schreef JAM het volgende:
Wyccie, hoe oud ben jij?
Ik neem mij altijd voor dat niet te zijn. Ik ben een groot voorstander van veilige seks, maar ik moet erkennen dat het er zo nu en dan bij ingeschoten is. Al met al heb ik bij mijn weten twee meisjes bezwangerd, waarvan ik een zelf naar de abortuskliniek heb gebracht en ik zeg je, dat is een ramp. Voordat ze de stofzuiger erin rammen (vergeef de botheid, maar dat is wel waar het op neer komt) heb je eerst een heel gesprek met een vrouw van de kliniek (er werken allen maar vrouwen) die je dan vraagt: 'Condooms, heb je die gebruikt?' 'Nee.' 'Je weet toch wel dat een vrouw dan zwanger kan geraken?' 'Natuurlijk.' 'Waarom heb je ze dan niet gebruikt?' 'Shit.' 'De pil, ooit van gehoord?' 'Natuurlijk.' 'Hebben jullie het daar wel eens over gehad?' 'Nee.' 'Waarom niet?' En zo gaat het door en door en door en door en door.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben jij zo'n onenightstandtype? En het dan zeker nog onveilig doen ook?
Ik wel. Ik ben heel geïnteresseerd in alle aspecten van JAM's leven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil dit soort dingen eigenlijk helemaal niet weten.
Ik vind het pervers.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben heel geïnteresseerd in alle aspecten van JAM's leven.
Ja. Naar aanleiding van de walgelijke kerstverhalen die seborik en mike de hele tijd binnengekregen had ik mezelf afgevraagd 'kan ik in een half uur een vreselijk slecht kerstverhaal schrijven waarin ik alle clichees terug laat komen?'.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:38 schreef JAM het volgende:
Heb je een kerstverhaal geschreven, IR?
Ja. Maar van dat douchegordijn ging me eigenlijk nét even te ver.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wel. Ik ben heel geïnteresseerd in alle aspecten van JAM's leven.
Daar laat ik me niet over uit, maar de perversiteit wordt niet beinvloed door het feit of het wel of niet verteld wordt. Het gebeurt, en dan kunnen we dat maar beter onder ogen zien.quote:
Oh, dat had ik nog gemist, dus daar kan ik niks over zeggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Maar van dat douchegordijn ging me eigenlijk nét even te ver.
Nou JAM, als je alleen die vervelende vragen een ramp vindt, moet je niet zeuren. Van mij hadden ze je nog wel wat harder mentaal mogen martelen. Hopelijk heb je er wel iets van geleerd. Je mag God op je blote knietjes danken dat abortus een optie is in Nederland.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik neem mij altijd voor dat niet te zijn. Ik ben een groot voorstander van veilige seks, maar ik moet erkennen dat het er zo nu en dan bij ingeschoten is. Al met al heb ik bij mijn weten twee meisjes bezwangerd, waarvan ik een zelf naar de abortuskliniek heb gebracht en ik zeg je, dat is een ramp. Voordat ze de stofzuiger erin rammen (vergeef de botheid, maar dat is wel waar het op neer komt) heb je eerst een heel gesprek met een vrouw van de kliniek (er werken allen maar vrouwen) die je dan vraagt: 'Condooms, heb je die gebruikt?' 'Nee.' 'Je weet toch wel dat een vrouw dan zwanger kan geraken?' 'Natuurlijk.' 'Waarom heb je ze dan niet gebruikt?' 'Shit.' 'De pil, ooit van gehoord?' 'Natuurlijk.' 'Hebben jullie het daar wel eens over gehad?' 'Nee.' 'Waarom niet?' En zo gaat het door en door en door en door en door..
Je zou het schokkend kunnen noemen. Pervers vond ik het verhalen over masturbatie op een balkon in Japan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het pervers.
Het is JAM, aan dat zou je ondertussen toch wel enigszins gewend moeten raken.quote:
Dat kunnen we maar beter onder ogen zien? Dat vind ik zo loos. Waarom, in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit, maar de perversiteit wordt niet beinvloed door het feit of het wel of niet verteld wordt. Het gebeurt, en dan kunnen we dat maar beter onder ogen zien.
Oh, en om niet te streng voor je te zijn, JAM, zeg ik er nog bij dat dat meisje natuurlijk óók dom is geweest.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
Nou JAM, als je alleen die vervelende vragen een ramp vindt, moet je niet zeuren. Van mij hadden ze je nog wel wat harder mentaal mogen martelen. Hopelijk heb je er wel iets van geleerd. Je mag God op je blote knietjes danken dat abortus een optie is in Nederland.
Oh ja, de oudere vrouw.... nu snap ik waarom je dat denkt![]()
![]()
Je lijkt Tong wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg te veel topics. Krijg niet eens de kans om te posten zonder dat er in alle andere topics weer veel posts bij zijn!
Met als verschil dat ik mijn tong niet kan uitsteken.quote:
Dat doe ik ook. Ik wilde net zeggen; het is eerder treurig dan pervers. Het was gewoon helemaal nergens nodig voor geweest. Je hebt groot gelijk, wyccie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou JAM, als je alleen die vervelende vragen een ramp vindt, moet je niet zeuren. Van mij hadden ze je nog wel wat harder mentaal mogen martelen. Hopelijk heb je er wel iets van geleerd. Je mag God op je blote knietjes danken dat abortus een optie is in Nederland.
Oh ja, de oudere vrouw.... nu snap ik waarom je dat denkt![]()
![]()
Omdat je anders de realiteit ontwijkt en in een droomwereld leeft.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kunnen we maar beter onder ogen zien? Dat vind ik zo loos. Waarom, in hemelsnaam?
Eigenlijk staat JAM altijd te masturberen op een balkon. Hij schrijft het alleen telkens weer op een andere manier op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je zou het schokkend kunnen noemen. Pervers vond ik het verhalen over masturbatie op een balkon in Japan.
Nooit gedacht 'kom, laat ik dan iig de morning after-pil vragen, dat scheelt wat gedoe'?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik wilde net zeggen; het is eerder treurig dan pervers. Het was gewoon helemaal nergens nodig voor geweest. Je hebt groot gelijk, wyccie.
Ok, nu ga ik lachen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat je anders de realiteit ontwijkt en in een droomwereld leeft.
Dat vind ik wel weer heel mooi. Ik zou willen dat mijn werk zo'n terugkerend thema had.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eigenlijk staat JAM altijd te masturberen op een balkon. Hij schrijft het alleen telkens weer op een andere manier op.
'het verhalen' is géén spelfout. Wel dom, natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:48 schreef dwerg het volgende:
Je hebt ook gewoon gewacht met reageren tot ik die spelfout verbeterd had!
Nou doe je net of JAM representatief is voor Het Leven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat je anders de realiteit ontwijkt en in een droomwereld leeft.
Nee, dat is goed. Ik bedoelde de spelfout.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
'het verhalen' is géén spelfout. Wel dom, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:48 schreef dwerg het volgende:
Je hebt ook gewoon gewacht met reageren tot ik die spelfout verbeterd had!
Nee, natuurlijk is het onzin. Maar op één of andere manier ben ik heel erg geïntrigeerd door JAMs leven. Al is het volgens mij nog geen obsessie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef broer het volgende:
[..]
Nou doe je net of JAM representatief is voor Het Leven.
Dan kun je hier af en toe je hart ophalen, want hij vertelt er graag over.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar op één of andere manier ben ik heel erg geïntrigeerd door JAMs leven.
Deze vind ik heel treffend. Die ga ik gebruiken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eigenlijk staat JAM altijd te masturberen op een balkon. Hij schrijft het alleen telkens weer op een andere manier op.
Dat mag. Nog sterker, dat moet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat kerstverhaal echt slecht.
Ja, echt zonde dat ik te weinig tijd heb om het bij te lezen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dan kun je hier af en toe je hart ophalen, want hij vertelt er graag over.
Je had 'm bij wijze van spreken zelf niet zo kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Deze vind ik heel treffend. Die ga ik gebruiken..
Verbale onanie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Deze vind ik heel treffend. Die ga ik gebruiken..
Dan weet je meer dan ik, want ik zeg je eerlijk; ik heb geen flauw idee.quote:
Zichzelf aftrekken op 't balkon?quote:
Hij probeert je te versieren, hè?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:03 schreef Lienekien het volgende:
Jongens toch, dat bedoelde ik helemaal niet.
Oh. Is dat het? Ik had het niet door. Ik let daar ook niet op. Ik zou er gewoon doorheen lullen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Hij snoert mij tactisch de mond.
En nou betrek je mij in je rare fantasieën. Ik druip al af, JAM.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef JAM het volgende:
Ze heeft het gevoel dat ik me aan het aftrekken ben. Dat kan niet goed zijn, dat soort gevoelens. Wat een smeerkees!.
Nee, dat zei ík.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Lienekien het volgende:
En nou betrek je mij in je rare fantasieën. Ik druip al af, JAM.![]()
Iedereen wil graag betrokken worden bij de fantasieën van JAM en dan erover klagen. Het wordt nu allemaal wel ingewikkeld.quote:
Dit levert natuurlijk wel weer allerlei fantasieën bij ondergetekende op. Twee vrouwen die smachten naar perverse woorden van JAM.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Iedereen wil graag betrokken worden bij de fantasieën van JAM en dan erover klagen. Het wordt nu allemaal wel ingewikkeld.
Als je gelijk had, was het juist heel simpel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Iedereen wil graag betrokken worden bij de fantasieën van JAM en dan erover klagen. Het wordt nu allemaal wel ingewikkeld.
Bezie, de vermoorde onschuld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef JAM het volgende:
Bij mijn fantasieën?!
quote:
http://www.kerstgids.com/Bomen.htmlquote:De Nordman boom; de Nordman kenmerkt zich door zijn stevige takken en niet prikkende naalden. De Nordman kerstboom is een sterke boom die, als het goed is, nauwelijks tot geen naalden loslaat. De boom is volgroen. De boom is geschikt voor potten en wordt 1 a anderhalve meter groot. Deze boom is volgens ons een echte aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |