ssssssssssstttttttttttttttquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:46 schreef dndiek het volgende:
mitt, maak er een spannende wedstrijd van door ook 2 wedstrijden te voorspellen
Maar je verliest van mij wel de 21e speelronde normaal gesprokenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga de topper tussen de nr.1 en nr.2 iig niet verliezen
Die nederlaag krijgt hij inderdaad nog om zijn orenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar je verliest van mij wel de 21e speelronde normaal gesproken
Ik heb nog niet nagekeken, maar aangezien "jouw" Reading tegen "mijn" Everton moest. Doe ik dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:24 schreef Smeich het volgende:
kut, weer aan de klotuh gekregen hiero...
dndiek, biertje met wat lekkere balletjes?
Heb ik al gewonnen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef dndiek het volgende:
Jij staat inderdaad voor Bos en de rest van de wedstrijden zijn gelijk voorspeld
jij gaat gelijk spelen tegen mijquote:
Kan dat nog gelijk worden dan? Als Wigan nog wint ofzo (als het uitgespeeld wordt)?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar je verliest van mij wel de 21e speelronde normaal gesproken
Alleen als Wigan hem wint dacht ik, in alle andere gevallen nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan dat nog gelijk worden dan? Als Wigan nog wint ofzo (als het uitgespeeld wordt)?
Jou overkwam het met 10 voorspellingen, Dos37 met 2 voorspellingenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Smeich het volgende:
haha , rottig voor je
Al mag ik eigenlijk niets zeggen met mijn klassering.....![]()
bla bla bla ...ik mag dan meer voor lul staan, het is toch lulliger voor hem daar Mitt het compleet vergeten was.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jou overkwam het met 10 voorspellingen, Dos37 met 2 voorspellingen
Doc ik ben nu toch sterk aan het nadenken om jouw kaartje aan iemand anders te gevenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef Doc het volgende:
za 20-01 13:45 Liverpool Chelsea X
Ik had je afgelopen zaterdag al gezegd dat het een gelijk spel wordt (1-1)quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Doc ik ben nu toch sterk aan het nadenken om jouw kaartje aan iemand anders te geven![]()
Ik begrijp je helemaalquote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef VoreG het volgende:
Ik stond ooit 1e hier, nu verlies ik achter mekaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |