Jij bent ook wel erg lui vandaagquote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee. Jij kunt dat toch goed?
quote:Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is al gedaan, jongedame..
Nee.quote:Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef Jayhawk het volgende:
Zullen we topic 500 5 punten per goed antwoord doen en dan weer bij 0 beginnen?
Is dat niet een beetje laat om dat nu pas aan te kondigen?quote:Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef Jayhawk het volgende:
Ik verwacht dat iedereen zich morgen ziek meldt, zodat iedereen fanatiek mee kan doen!quote:Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal ik m'n baas maar niet vertellen dat het morgen de 500ste is
quote:Op zondag 10 december 2006 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
Doe vanavond maar juist snel... Morgen ben ik juist druk!![]()
Ik ga 2e kerstdag stappen in Hengelo, en jij?quote:Op zondag 10 december 2006 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Doeg Soemp!Succes met wat je ook gaat doen!
Nee op het eerste, ja op het tweede.quote:Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef Jayhawk het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 18:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik ga 2e kerstdag stappen in Hengelo, en jij?
Ik ben gisteren vrij hard aangereden door een fiets. En de bestuurder ervan was één van de gasten waar ik mee op stap wasquote:Op zondag 10 december 2006 19:08 schreef Nesle het volgende:
Hoest met jullie.
Ga ik wat aan doen.. maar alleen als je iets liefs gaat posten..quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ruige nacht gehad dusMet mij is alles toppie!
Stan, waarom kan ik niet reageren in je FOBO?![]()
Ik post alleen maar lieve dingen!quote:Op zondag 10 december 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ga ik wat aan doen.. maar alleen als je iets liefs gaat posten..
Leef je uit..quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik post alleen maar lieve dingen!
De tortelduifjes hebben het druk met elkaar Nem, maar ik toon bij deze m'n medelevenquote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vrij hard aangereden door een fiets. En de bestuurder ervan was één van de gasten waar ik mee op stap was
En dan zijn wij tortelduifjes.. er worden hier gewoon kusjes uitgedeeld alsof het niets is..quote:Op zondag 10 december 2006 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
De tortelduifjes hebben het druk met elkaar Nem, maar ik toon bij deze m'n medelevenop je knie
Whehehe dank je.quote:Op zondag 10 december 2006 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
De tortelduifjes hebben het druk met elkaar Nem, maar ik toon bij deze m'n medelevenop je knie
Maar ik ben gewond en heb verzorging nodig. Ik heb daar recht opquote:Op zondag 10 december 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En dan zijn wij tortelduifjes.. er worden hier gewoon kusjes uitgedeeld alsof het niets is..
Topic 500 wordt hem niet vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |