Ja vond ik ook wel. Ik had ook op meer gerekend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
Okay dan..anders had je natuurlijk gewoon moeten mailen![]()
22.50 vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Had verwacht dat het iets van 35-40 zou zijn...
Dankje, jij ook.quote:
oeh das in de buurtquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moi.. gemeente Aa en Hunze present..
dan klopt het nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou juist..![]()
inderdaad...maar dat ga ik zo toch écht in het café doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er moet meer geslowchat worden!
die gemeente jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jammer.. Odoorn?
Ik woon in de stad..
Asmoquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:00 schreef Asmodian het volgende:
Heej, Stan, Homdeck! Lang niet gezien, heren
En jij moet je email checkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:00 schreef Asmodian het volgende:
Heej, Stan, Homdeck! Lang niet gezien, heren
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef Asmodian het volgende:
Oh ja, Nem, ik wilde je nog terugmailen: da's prima
Grun is gewoon niet de handigste plek om te meeten, maar ik zal er eens goed over nadenken. Wie gaat er allemaal?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat laatste is natuurlijk onzin. Dan kan niemand komen?
Je kunt gewoon blijven pitten, vergeet de treinen.. jij krijgt het zachtste bed..
..maar: tegen die tijd zal alles duidelijk worden..
Nederland is zo klein, het is allemaal zo relatief.. in de OP van de quiztopics staat een lijstje van mensen die komen. Veel prominenten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Grun is gewoon niet de handigste plek om te meeten, maar ik zal er eens goed over nadenken. Wie gaat er allemaal?
En wat bedoel je met dat laatste?
2uur50minuten vanaf Rotterdam Centraalquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mja...
Berkel Rodenrijs-Groningen is ongeveer 5 minuten heb ik gehoord..
Je bent wel echt een engel trouwens. Je denkt aan dingen.. ik denk daar niet aan..quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:29 schreef Asmodian het volgende:
Dat is wel een zeer mooi lijstje aanwezigen
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef Asmodian het volgende:
Vooruit dan maar. Ik heb Soempie ge-smst om me onder voorbehoud op het lijstje te zetten en heb de datum in m'n agenda geprikt
Ja, maar vanaf Zwolle kan je gezellig met mij in de trein zittenquote:
Das ook een optie! Hoe ga jij terug eigenlijk? Of heb je een slaapplek gevonden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf Zwolle kan je gezellig met mij in de trein zitten
Stanley heeft me een slaapplek aangeboden maar ik heb nog niet beslotenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das ook een optie! Hoe ga jij terug eigenlijk? Of heb je een slaapplek gevonden?![]()
Aah lief van hemquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Stanley heeft me een slaapplek aangeboden maar ik heb nog niet besloten
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mail Soempie anders even, vindt ze leuk...
Ik sliep. Je maakte me wakkerquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef Asmodian het volgende:
Vooruit dan maar. Ik heb Soempie ge-smst om me onder voorbehoud op het lijstje te zetten en heb de datum in m'n agenda geprikt
Nou en? Ik doe er 2 uur en 50 minuten over. Je punt is?quote:
En met mijquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf Zwolle kan je gezellig met mij in de trein zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |