Ja maar door zijn manier van antwoorden gaf hij aan dat alleen de laatste naam het antwoord was. Althans, zo zie ik het. De rest maakt mooie verwarringquote:
Ja. Eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ja maar door zijn manier van antwoorden gaf hij aan dat alleen de laatste naam het antwoord was. Althans, zo zie ik het. De rest maakt mooie verwarringmaar kan niet als antwoord gerekend worden.
Waar zie je ze staan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:13 schreef Impry het volgende:
Het is al wel een wat oudere film volgens mij, zie 'ze' ook wel staan, maar weet de titel niet
Is het ook, het is een van de bazen in SMB3 en SMW. En nu is de vraag hoe hij dan wel heetquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:29 schreef erkel het volgende:
Lijkt op een Mario figuurtje
Mja, toen was ik alweer in een ander topic bezigquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hielp je nog, met bibliotheek.
Die spellen heb ik nooit gespeeldquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het ook, het is een van de bazen in SMB3 en SMW. En nu is de vraag hoe hij dan wel heet
Nee, dat is de nieuwste.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:00 schreef Terreros85 het volgende:
Eigen wereld?
op de mic, maar Erkel +1quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:01 schreef erkel het volgende:
Spuugdingen op die Mic
Eens! Staat ook een show van ze op fabchannel, erg vette showquote:
Ben jaar geleden bij optreden in Oosterpoort geweest, onderdeel van Buitenwesten tour. Al die gasten waren erbij en het was echt goed !quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Eens! Staat ook een show van ze op fabchannel, erg vette show.
say whatquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:10 schreef Neleos het volgende:
Del Tha Funkee Homosapien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |