aan-en afvoerbuis lopen meestal samen door één buis. (dubbelwandig) Als je bovenop de ketel kijkt en ziet dat er twee pijpen uit de ketel samenkomen in één pijp heb je een gesloten systeem.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Komt er maar één buis uit de ketel? Of zijn het er twee.
Het was ws meer als extra info voor annnnne bedoeltquote:
Dat denk ik dan wel, er zit ws een kier onder de deur, of een rooster in de deur. In dat geval is het denk ik niet verstandig om de ketel nog meer in te bouwen door er nog een droger neer te zetten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:24 schreef annnnne het volgende:
Er komt maar een pijp uit, dus open systeem?
Als het koolmonoxidevergiftiging is wel ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef annnnne het volgende:
echt zo erg??
Welk type Nefit?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef annnnne het volgende:
Nee ik heb geen geiser. Er is centrale verwarming. Dit dign is dus zowel voor warm water als verwarming. Er zit geenj sticker op, alleen een merknaam. Het is een Nefit.
Een beetje installateur heeft een rookgasanalyser in zijn auto, hiermee kun je ook CO meten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:03 schreef annnnne het volgende:
Feenstra heeft me teruggebelt. Hun monteurs hebben geen CO meetapparatuur in de auto zeggen ze. Ze hebben me aangeraden de stekker eruit te halen en de gaskraan dicht te doen.
Huisarts heb ik hier ook al niet. Ben al een tijdje weg uit Nederland weg. Denk je echt dat het nodig is. Voel me wel wat instabiel, maar is misschien ook toegenomen door de schrik...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:10 schreef klipper het volgende:
Welke regio woon je trouwens?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef annnnne het volgende:
Amsterdam
Inderdaad Marsepein, in het ziekenhuis kunnen ze je bloed controleren en eventueel extra zuurstof toedienen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou er niet over twijfelen en een huisarts of eerste hulp bellen. Als je verzekerd bent voor eerste hulp opname kun je ook overwegen daar even langs te gaan. Als je geen vervoer hebt moet je het zeggen ik woon in de buurt.
O.k. laat nog eens weten hoe het afgelopen is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:11 schreef annnnne het volgende:
Ik ga nu naar vrienden, blijf daar slapen, want ik ga hier natuurlijk geen oog dichtdoen.
Marsepein heel erg bedankt voor je aanbod, lief! Alle andere hulp en adviezen ook much appreciated!! Ga morgen een servicebedrijf bellen en als het nodig is een nieuwe laten installeren..
Niet vragen als het nodig is, gewoon doen een nieuwe installeren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:11 schreef annnnne het volgende:
Ik ga nu naar vrienden, blijf daar slapen, want ik ga hier natuurlijk geen oog dichtdoen.
Marsepein heel erg bedankt voor je aanbod, lief! Alle andere hulp en adviezen ook much appreciated!! Ga morgen een servicebedrijf bellen en als het nodig is een nieuwe laten installeren..
Heb je nog steeds hoofdpijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef annnnne het volgende:
Klipper, denk je dat het ook nodig is als je nog in het (knallende) hoofdpijnstadium bent?
Vanmiddag ging het langzaam over toen ik ene paar uurtjes buiten was..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |