abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50199200
Wow, kom nu pas achter dit topic! Op het moment verslaafd aan High Contrast album.
pi_50199237
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:10 schreef no1uknow het volgende:
Hoe dans je eigenlijk op DnB
Hoe jij wil, denk ik.
pi_50199403
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]

. Bong-Ra's trouwfeest, wat een briljant idee ! .

Ik ben er die avond sowieso bij omdat ik daar moet werken, maar ik ga die dienst proberen weg te ruilen. Ik wil zelf dansen ! .
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:46:01 #104
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_50204226
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:10 schreef no1uknow het volgende:
Hoe dans je eigenlijk op DnB
in de maat, niet naar beneden kijken.

voor de rest maakt het eigenlijk vrij weinig uit.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_50207778
ahh een drum n bass topic. een mooi moment om mijn gram te spuien over de huidige toestand binnen de drum n bass scene. die scene wordt de laatste tijd gedomineerd door (vind ik) irritante drumfunk en commerciële engelse bagger. waar zijn de vette releases gebleven? ik heb helaas echt geen flauw idee, terwijl ik nieuwe ontwikkelingen toch altijd op de voet volgde.

zelfs geniale producers als teebee en calyx lijken hun inspiratie kwijt op hun nieuwe album. het lijkt me dan ook niet voor niets dat de gasten van noisia zich beginnen te richten op andere genres dan alleen drum n bass. dat deden ze natuurlijk altijd al, maar naar mijn idee zijn ze de drum n bass scene momenteel gewoon ontstegen.
er zijn uiteraard nog wel een aantal goede releases die af en toe uitkomen, maar die zijn naar mijn idee ook op 2 handen te tellen op jaarbasis. dit tekort aan diepgang brengt met zich mee dat iedereen eigenlijk alle releases kent (en heeft), waardoor ook weer alle mixjes hetzelfde zijn.
luister elk half jaar een studiomixje van calyx, commix, tech itch en andy c, en je bent weer voor de komende 6 maand bij kwa releases.

drum n bass blijft altijd een geweldige muziekstroming, vooral kwa energie, en de feestjes zijn ook de beste feestjes binnen de dansscene wat mij betreft, maar ik ben er nu helaas een beetje moe van. ik vraag me af of meer mensen dit hebben die al wat langer in de drum n bass wereld zitten...
"meteen moet ik matten met die mattie met die matje, want we zijn plakkerig en plageriger als een platje"
pi_50214944
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:38 schreef Ventilator het volgende:
Wow, kom nu pas achter dit topic! Op het moment verslaafd aan High Contrast album.
Waar return of forever op staat?
pi_50214993
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:19 schreef TubewayDigital het volgende:
Good Looking Records heeft Jun 08 2007 Netherlands Utrecht iets
zal wel Tivoli zijn
Denk niet dat het tivoli is. Waar is het dan wel? Het is morgen al HELP
pi_50217837
http://www.youtube.com/watch?v=p5-UOPZF4PY

Wat is dat orginele liedje? Dat deuntje zeg maar, is wel tof
pi_50225970
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef tuktak het volgende:
ahh een drum n bass topic. een mooi moment om mijn gram te spuien over de huidige toestand binnen de drum n bass scene. die scene wordt de laatste tijd gedomineerd door (vind ik) irritante drumfunk en commerciële engelse bagger. waar zijn de vette releases gebleven? ik heb helaas echt geen flauw idee, terwijl ik nieuwe ontwikkelingen toch altijd op de voet volgde.

zelfs geniale producers als teebee en calyx lijken hun inspiratie kwijt op hun nieuwe album. het lijkt me dan ook niet voor niets dat de gasten van noisia zich beginnen te richten op andere genres dan alleen drum n bass. dat deden ze natuurlijk altijd al, maar naar mijn idee zijn ze de drum n bass scene momenteel gewoon ontstegen.
er zijn uiteraard nog wel een aantal goede releases die af en toe uitkomen, maar die zijn naar mijn idee ook op 2 handen te tellen op jaarbasis. dit tekort aan diepgang brengt met zich mee dat iedereen eigenlijk alle releases kent (en heeft), waardoor ook weer alle mixjes hetzelfde zijn.
luister elk half jaar een studiomixje van calyx, commix, tech itch en andy c, en je bent weer voor de komende 6 maand bij kwa releases.

drum n bass blijft altijd een geweldige muziekstroming, vooral kwa energie, en de feestjes zijn ook de beste feestjes binnen de dansscene wat mij betreft, maar ik ben er nu helaas een beetje moe van. ik vraag me af of meer mensen dit hebben die al wat langer in de drum n bass wereld zitten...
Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd niet echt veel vette dnb uitkomt. Maar om te zeggen dat Noisia DnB ontstegen is? . Nummers als Yellow brick en Gutterpump zouden niet eens de b kant van een Erick E kuthouse singletje halen.

Zo vernieuwend was Noisia sowieso niet. Beetje Teebee meets Ed Rush & Optical on steroids.

Ken je Hospital records trouwens? Daar komen elk jaar wel een paar kwaliteits releases vandaan.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:05:59 #110
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_50229192
quote:

Mee eens, al vind ik drumfunk juist ontzettend vet.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_50247686
Waar is dat fuckin feest in utrecht nou

winkel van sinkel
pi_50327963
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 06:40 schreef Pie.cr het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd niet echt veel vette dnb uitkomt. Maar om te zeggen dat Noisia DnB ontstegen is? . Nummers als Yellow brick en Gutterpump zouden niet eens de b kant van een Erick E kuthouse singletje halen.

Zo vernieuwend was Noisia sowieso niet. Beetje Teebee meets Ed Rush & Optical on steroids.

Ken je Hospital records trouwens? Daar komen elk jaar wel een paar kwaliteits releases vandaan.
haha nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. gutterpump is niet echt noemenswaardig maar yellowbrick vind ik wel een topplaat. genialiteit maak je niet, maar dat overkomt je (vind ik dan). verder kijk ik ook in de toekomst wat betreft echt goede houseproducties van noisia, dit is allemaal nog beginstadium.

erick e staat meestal zelf op de b-kant met een flutremix van een of andere commerciele deun, dat telt niet echt als house muziek. dat is meer popmuziek. bij noisia denk ik dan aan de franse house als daft punk, mr oizo, sebastiAn en dergelijke. als ze zich daar op gaan richten denk ik dat ze best groot kunnen worden.

hospital ken ik uiteraard, nu:tone en london elektricity hadden vroeger goede releases, maar ook bij hun zit de klad er nu wat in vind ik persoonlijk...
"meteen moet ik matten met die mattie met die matje, want we zijn plakkerig en plageriger als een platje"
pi_50894240
Nog aankomende DnB events?
pi_50895209
Zaterdag 7 juli onderdeel van 5-Days-Off Festival:
Melkweg 20.30 - 05.00
-MAJOR LEAGUE goes 5 days off AN EVENING WITH PLEIX (MEDIA) ANDY C (DJ SET) DEFORMER DJ MK (ROOTS MANUVA) & MC SMASHER DREAZZ KUBUS & BANG BANG MC DART PAMB & HARSH PENDULUM DJ SET & MC JAKES
pi_50895428
Dan geef ik (waarschijnlijk) m'n examen/verjaardagsfeest
pi_50895444
Waar vind je die dingen en waar kan je reserveren en shit?
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:35:34 #117
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_50898987
Pleix!

heeft niks met drum n bass te maken, maar pleix is wel zeer vet.
helaas kan ik de 7de niet.

hier:
http://pleix.net/

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_51108332

Fijn linkje, tevens kick
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:05:18 #119
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51113003
quote:
Therapy Sessions wordt altijd uitgezonden tijdens Piratskaya Stanciya @ Radio Rekord 106.3 (SPb). Altijd goede shows met vette D&B.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:43:18 #120
105460 DerBolle
Electro Native
pi_51149672
vrijdag weer DnB in de simplon, weet alleen niet wie er draait.
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:05:06 #121
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_51152624
7/7/7 Bong-Ra's wedding bash
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:24:03 #122
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_51173173
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
7/7/7 Bong-Ra's wedding bash
hoera voor bong ra
en wij houden er nog een leuk feestje aan over ook
  zondag 8 juli 2007 @ 04:19:37 #123
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_51253373
Ok dat was wel leuk. Alleen Venetian Snares ging echt he-le-maal nergens meer over op een gegeven moment

Alsof 'ie op de fucking random knop stond te beuken.

Favoriet was Jason Forest. Wat een ongelooflijke leipo zeg
En maar springen en losgaan, die fucking vogeltjesdans remixfickup tot slot
Die gast kan nooit oud worden

Mja ach, het was leuk en een goeie pot breakcore kan je me altijd voor wakkermaken, maar het moet niet totale wanorde worden
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_51400583
Hé verplaatst naar MUZ!
pi_51400640
quote:

Future Prophecies is nog steeds beter als teebee. voor derest wel mee ens hoor.
pi_51639062
Die Noisia remix van Robbie Williams nutteloze en walgelijke Manu Chao's bongo bong cover is zo .
Ik snap totaal niet waarom ze zo'n 'projectjes' doen.
pi_52145351
Kan iemand ff wat echte top albums noemen om te checken ?

de enige die ik echt ken en goed vind ik Remarc - sound murderer
pi_52290390
niet zo populair meer dus
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:42:37 #129
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_52295611
Grooverider-Mysteries of Funk
Photek-Modus Operandi
Photek-Form & Function
Roni Size Reprazent-New Forms
Calibre-Second Sun
Amit-Never Ending

Maar goed dan heb je alleen mijn (vrij brede) straatje. Er zijn nog veel meer albums die heel goed zijn.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 13 september 2007 @ 11:29:01 #130
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_53141456
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:09 schreef Hellrazor het volgende:
Kan iemand ff wat echte top albums noemen om te checken ?

de enige die ik echt ken en goed vind ik Remarc - sound murderer
Dom & Roland - Industry (1998) >> hard, duister
TeeBee - Through the eyes of a scorpion (2001) >> the master at work
Pieter K - Everything all the time (2002) >> 'moeilijke' beats, sfeervol
Alaska - Arctic Foundations (2006) >> oldskool vibes: atmos / amens / drumfunk
Kryptic Minds & Leon Switch - Lost all faith (2007) >> gevarieerd, goede productie
Fanu - Daylightless (2007) >> het nieuwe wonderkind

[ Bericht 5% gewijzigd door IdealCrash op 13-09-2007 11:37:02 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 11:37:47 #131
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_53141665
Gistermiddag een setje opgenomen :p
Voor jullie

dj IdealCrash - Sept_2007_mix

tracklist:

## artist - title - label

01 fanu - unia - lightless
02 icicle & nympho - unbreakable - critical
03 mutt - strangers - nu dirictions
04 breakage - loved u so - digital soundboy
05 goldie - vanilla - metalheadz
06 klute - stuck on you - commercial suicide
07 dom & klute - maximus - dom & roland productions
08 j cut & subz - u around - citrus
09 icr & soulproof - it could have been me - focuz ltd
10 the fix & generic - connections - vibez
11 deep inc - seven stars - innerground
12 equinox - don't wanna hurt you - bassbin
13 skc - headquarters - commercial suicide
14 marcus intalex - temperance - soul:r
15 tactile - hangover - advanced
16 impulse & submerged - dirty bomb - ohm resistance
17 commix - roots train - hospital
18 x-plorer & dee'pulse - the rock - shake up
19 bill laswell & submerged - summary execution (corrupt souls remix) - ohm resistance
20 black sun empire - boris the blade - bse
21 n.phect & phace - cavity - syndrome audio
22 n-phonix - ill sequence - fokuz ltd
23 chris su - satisfy (tc1 & stress level remix) - critical
24 matt u & skc - prime evil - timeless
25 amit - erazer - l plates
26 cyantific - reincarnation dub - hospital
27 jade & matt u - hellhound - 1210
28 axiom - alter ego - shadybrain
>> jonny l - trouble - piranha
29 break - not enough - revolution
30 noisia - backdraft - subtitles
31 break - motion design - levitated
32 corrupt souls - skyclad - disturbed
33 dom & roland - u do voodoo - dom & roland productions
34 insight - double dealing - progress
35 proket & sunchase - salo - m-atome
36 proket - kaskad - offkey
37 dj hidden - anamnesia - ruff-teck
>> icicle - weak moments - subtitles

duration: 01:48:12

<<<Go to download page>>>
  donderdag 13 september 2007 @ 12:33:17 #132
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_53143316
Cool, maar eens even luisteren wat er de afgelopen tijd gebeurd is in DnB-land, ik heb veel te weinig platen gekocht afgelopen jaar
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:37:43 #133
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_60570004
praise this thread!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_60570263
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:30:31 #135
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60755629
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60764395
Ik heb al een hele tijd geen drum&bass meer gecheckt. Zijn er de afgelopen maanden nog releases geweest die ik absoluut moet horen?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:04:22 #137
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60963734
hmzzzz. op de site van pendulum staat dat ze een dj-set gaan doen op 24 oktober in Amsterdam. Dat is tijdens het Amsterdam Dance Event ... maar daar staan ze helemaal niet op de lijst (en in de melkweg staat al een volle bak (major league - full on vinyl (23:00 - 05:00): Sub Focus (Ram Records, GB),
Black Sun Empire (BSE Recordings, NL), TC (D-Style Recordings, GB), Limewax (Freak Recordings, NL),
Icicle (Shogun Audio, NL), Pamb & Harsh (Elementz, NL), Dreazz (Citrus Recordings, NL))

iemand een idee?

edit: hmzzz. snap er sowieso weinig meer van ... live en dj sets tegelijk op zelfde data in ander werelddeel???

[ Bericht 8% gewijzigd door ebeaydojraes op 19-08-2008 21:15:21 ]
pi_60963819
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:29 schreef spinor het volgende:
Ik heb al een hele tijd geen drum&bass meer gecheckt. Zijn er de afgelopen maanden nog releases geweest die ik absoluut moet horen?
Atom 1 - Imminent
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:47:04 #139
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_60967086
Afgelopen week stond Noisia onverwachts @ Sziget (stond nergens in het programma), was echt lekker.

13 sept weer lekker los op forms xxl (aphrodite en ook weer noisia)
pi_60976451
26 september Noisa @ Roxy in Praag. Staat al in mijn kalender.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:21:45 #141
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60989025
en Black Sun Empire de 29ste in Tivoli met Noisia (en Mindscape)
en 26 september in watt rotterdam
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:42:31 #142
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_61039611
Eind oktober Matrix & Futurebound.
Iemand die dit kan bevestigen en waar?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:36:46 #143
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61152908
andy c nu in de melkweg... missed it ... ah well ..
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:31:48 #144
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_61231647
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:29 schreef spinor het volgende:
Martsman is de man.
En John heeft een albumpje uit: http://propaganda.counterintelligence.nl/main/ [CI008]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:18:56 #145
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62280942
Waterfront 24 december
quote:
PRSPCT XL 8
Grote zaal:
Counterstrike (PRSPCT, Algorythm) SA
The Panacea (Position Chrome, Freak) DE
The Sect (Freak, Offkey) UK
Current Value (Freak, Offkey) DE
Limewax (PRSPCT, Freak, L/B) NL
Cern (Syndrome, Revolution) NZ
Eye-D Hidden (PRSPCT, Evol intent) NL
Thrasher (PRSPCT) NL
Benino Syndrome (Syndrome) NL

Mc's Dart & Entro MC (usa)

In de kleine zaal komt een hardcore / breakcore line up waar je letterlijk UUUU tegen zegt!
Kleine zaal:
The DJ Producer (Deathchant, Rebbel scum) UK
DJ Promo (The third movement) NL
The Outside Agency (Genosha) NL
Ophidian (Enzyme, Genosha) NL
Bryan Fury (Pacemaker, Deathchant) Live, UK
Bong Ra (Planet mu, Clash) Live, NL
Element Destruction (Smackdown) NL
Dissolvement (010 Electronics) NL

Feest duurt van 22.00 tot 08.00!!!! Ik vind persoonlijk dat dit veel te ver gaat allemaal maar na al die jaren mag dat wel he.... Alvast tot de 24ste!!!! aanvang : 22.00 / ¤15,- / beide zalen
pi_62294049

Er rijden zeker geen treinen met kerstmis?
pi_62294841
Net plannen gemaakt voor vanavond, zie ik ineens dat Paul B in Cross Club in Praag draait. Godverdomme...
pi_62295797
Jezus wat een kankerharde line up
  woensdag 31 december 2008 @ 18:31:16 #149
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_64541039
^^
Ja dat was een leuk feestje

Hier een mixje:

IdealCrash - Yphette Mix

Samenstelling & Regie:
Poison Yvy & IdealCrash

Scenario:
01 mav - me against the machine (drum origins remix) [fokuz ltd]
02 proxima - clear for launch [crunch]
03 icicle & nymfo - franky mountain [ram]
04 mooncat vs capleton - small world [step express]
05 tactile - sunreal [blindside]
06 apex - by the way [horizons]
07 state of mind & chris.su - deeper [advanced]
08 audio - new bourne [tech freak]
09 black sun empire - swipe [bse]
10 technical itch - last hours [freak]
11 audio - error [offkey]
12 gein & arsenic - bitch [freak]
13 john b - up all night (remix) [metalheadz]
14 makai - beneath the mask (alternate mix) [precision]
>> gnark! - 2222 [born ultraviolent]

Productie: 2x SL1200 tt's + Urei 1601 mixer

Montage: DJ IdealCrash

Geluid: Bitrate: 180kbps (VBR) Playtime: 47mins Filesize: 60.65MB

Mede gefinancierd door: Roel Hoogstraat, IB-Groep

Met dank aan: ZinoZino JapJap, Wies, Bakbrommer Bart, Smalle Bart, Euroshopper, Waaghals, ZeroZero, ChemicalRecords, Kanis & Gunnink

<<DOWNLOAD>>
via DNBShare.com

Deze mix is vooraf samengesteld, aan de hand van leuke combo's die onstonden na een avondje plaatjes mixen met Poison Yvy. De helft van de tunes is van haar, de uiteindelijke tracklist hebben we samen in elkander gebreeën

:-*
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:19:57 #150
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_64565025
chill, ga hem vanavond eens lekker hard aanzetten.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:23:10 #151
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64567202
nice
pi_64567543
Gaan er nog mensen naar lvc zaterdag toevallig??
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:38:17 #153
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64567703
abso*fukkin*lutely

speciaal dagje vrij genomen
  zondag 4 januari 2009 @ 15:04:20 #154
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64646686
Danny Byrd was echt .... er is maar één woord voor: MEESTERLIJK!
Echt ik heb afgelopen jaar veul feestjes gezien maar dit was echt lekker.

edit: maaruh. Kunnen ze deze gast niet nu al ff boeken voor Lowlands?

[ Bericht 38% gewijzigd door ebeaydojraes op 04-01-2009 15:18:11 ]
pi_64646764
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Gaan er nog mensen naar lvc zaterdag toevallig??
Oh shit dat was gister?

Helemaal vergeten, een broer van een vriend van mij draait daar altijd (A-FLEX) , raar dat hij me even niet gewaarschuwd heeft....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 4 januari 2009 @ 15:17:15 #156
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64647208
misschien niet raar aangezien A-Flex deze keer niet draaide .
pi_64647728
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
misschien niet raar aangezien A-Flex deze keer niet draaide .
mmm misschien was het dan toch een ander d'n'b feest, hij zit bij champion sound. Of was dat wel deze keer?
Op de site van champion sound kan ik het niet vinden
  zondag 4 januari 2009 @ 15:41:37 #158
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64648139
Ja normaal draait hij wel, maar deze keer alleen Lokal, Lifecycle en Sektor aangezien Danny Byrd een set draaide van 1:45 !!!
pi_64654829
Pff... net pas wakker.. tis toch wel een stukkie fietsen naar alphen dan als je naar de klote bent, maar het was het zeker weten waar.
Big up naar alle boys die ook zin hadden in een pit.. enjoyed it, en Danny Byrd draaide echt chill.
pi_65666956
* bump *

Dat de stijl vrij underground is, wil niet zeggen dat dit topic dat hoeft te zijn.

Drum & bass.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:07:40 #161
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65674175
lol genoeg te doe idd .
Vrijdag in de Melkweg - Major League met Pendulum
valentijnsdag in Watt met Black Sun Empire en Aphrodite
en week erna in haarlem met Andy C en TC ...

plus nog heul wat andere leuke en hardere feestjes (week na dit voorgaande inw att met genosha rec.)
  donderdag 5 februari 2009 @ 02:16:35 #162
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_65755147
Er blijven zo veel goede tunes uitkomen, niet normaal.
Ook upcoming NL producers zoals Mindmapper, Amplicon, June Miller, Proxima, Infest en Icicle & Switch zijn lekker bezig
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:07:00 #163
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65799264
4 april in Watt:
Triple Vision 15th Anniversary:
Drum & Bass Area :
TC, Noisia , Black Sun Empire, Mindscape, DJ hidden, Eye–D, Axiom, Dreazz, Thrasher, Drum Origins, Benino Syndrome, Dj Harsh, Pamb, Shellshock
Techno Area :
Mihalis Safras, Jelle Kuipers, Boris Ross, Jeroen Liebregts, Stephane Signore, Mike Drama, Spark Taberner, Dj Nicon, Bas Mooy
pi_65812018
de tering wat een lineup...
pi_65830963
Daar ga ik denk ook wel heen

Trouwens gister nog mensen naar Major League geweest in de melkweg? Ik was erbij, pendulum viel wat tegen vond ik, maar de rest was wel relaxt
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:53:54 #166
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65831884
pffff pendelum was vet man. t ging echt HARD. paar nummers dusdanig verbouwt dat ze bijna onherkenbaar waren en zelfs nog een dubversie . ik heb alleen blood sugar gemist . Pamb en Harsh waren ook heul erg lekker bezig.
Vond het wel verrassend dat de zaal zo vroeg al zo vol stond. maar shellshock draaide ok al direct vrij goed dat er van ff inkomen geen spraken meer was. we konden meteen aan de bak

damn man.. ik ben net wakker ... heb 11 uur geslapen

op naar Classified!. Teebee sla ik vrijdag over ..
pi_65832021
Dan ben ik er toch achter gekomen dat ik meer van wat hardere beats hou.
Tuurlijk was pendulum gaaf en ik ging ook gewoon los, maar wat daarna kwam vond ik eigenlijk nog vetter, deamzz was het?

En trasher als afsluiter, goed om nog even wakker te blijven
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:06:43 #168
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65832113
Dreazz. en Gary ... tsja .. "Hardcore Vibes" !!! Heerlijk! 010 in het huis

edit"fpk man.. kheb Tarantula onherstelbaar verwijderd van me kaartje.. zonde :S

[ Bericht 21% gewijzigd door ebeaydojraes op 07-02-2009 19:19:34 ]
pi_65833131
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
4 april in Watt:
Triple Vision 15th Anniversary:
Drum & Bass Area :
TC, Noisia , Black Sun Empire, Mindscape, DJ hidden, Eye–D, Axiom, Dreazz, Thrasher, Drum Origins, Benino Syndrome, Dj Harsh, Pamb, Shellshock
Techno Area :
Mihalis Safras, Jelle Kuipers, Boris Ross, Jeroen Liebregts, Stephane Signore, Mike Drama, Spark Taberner, Dj Nicon, Bas Mooy
Meer informatie? Ik kan nog niks vinden op de site van watt namelijk
pi_65833138
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dreazz. en Gary ... tsja .. "Hardcore Vibes" !!! Heerlijk! 010 in het huis

edit"fpk man.. kheb Tarantula onherstelbaar verwijderd van me kaartje.. zonde :S
Ik heb nog wel wat filmpjes van gister, alleen het is echt baggerkwaliteit
  zaterdag 7 februari 2009 @ 19:30:38 #171
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65833300
http://www.dnbforum.nl/in(...)013;start=0#lastPost

owja.. kheb wel audio van Out of Space en VooDoo people . Kijk voor the Prodigy hebben we the Prodigy niet nodig
pi_65834955
http://www.easyticket.nl/?e=2333

hier kan je trouwens direct kaarten bestellen, ik zal er zijn iig
  zondag 8 februari 2009 @ 18:05:32 #173
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_65855843
Pendulum @ Melkweg "Voodoo people" capture:

(inclusief shaky excitement begin )
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zondag 8 februari 2009 @ 22:47:33 #174
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65865334
pi_65993630
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.easyticket.nl/?e=2333

hier kan je trouwens direct kaarten bestellen, ik zal er zijn iig
Hoe kan het dat er nog steeds niets op de site van Watt staat?
pi_65994377
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Pendulum @ Melkweg "Voodoo people" capture:

(inclusief shaky excitement begin )
Volgens mij zie ik mezelf ook staan daar beneden
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:11:05 #177
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65996051
ik sta in ieder geval wel op de foto's op de Major League site
pi_66213021
Klein schopje ehm zaterdag 28 Februari @ Popfront te Zwolle een D'n B feestje. Qua namen ken ik niets misschien een van julie wel:

- Django
- Spectogram
- Randstad Rollaz Crew

Entree is gratis dus als het niets is ben ik niets kwijt daar niet van maar toch
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:21:16 #179
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66213302
als randstadter .... uhmzz nee zegt me niets, maar wat zeggen namen nog. Als ze maar lekkere plaatjes kunnen draaien met een beetje line in de set. origineel hoeft nu ook weer niet altijd.
jammer alleen weer dat zwolle zo ver weg is ...

filmpjes komen binnenkort weer online.. me account is geblokt dus moet weer opnieuw uploaden.

staan wel weer filmpjes online van de afgelopen classified:

Bekijk deze YouTube-video

en deze nog van tijdje terug. blijft t goed doen:
pi_66213368
Zwolle is voor mij op de fiets te doen. Ik was zoiezo al van plan om te gaan alleen al om het signaal af te geven dat ze meer van zulke dingen moeten doen
pi_66213810
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef InTheDarkness het volgende:
Zwolle is voor mij op de fiets te doen. Ik was zoiezo al van plan om te gaan alleen al om het signaal af te geven dat ze meer van zulke dingen moeten doen
Edit :
Utrecht , Groningen en meer van die hoeken zijn voor mij niet te doen (Geen OV en qua werk ) dus meer in Zwolle vind ik alleen maar vet
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:15:40 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66321110
OMG!!!! dit is pas een festival!!!:

79 euro voor weekend ticket ... DAMN!!
pi_66321933
Wow da's een lekkere line-up!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:47:50 #184
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66322011
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef InTheDarkness het volgende:

[..]

Edit :
Utrecht , Groningen en meer van die hoeken zijn voor mij niet te doen (Geen OV en qua werk ) dus meer in Zwolle vind ik alleen maar vet
Twente ook niet? Binnenkort Pendulum in de Atak
pi_66326682
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef InTheDarkness het volgende:
Klein schopje ehm zaterdag 28 Februari @ Popfront te Zwolle een D'n B feestje. Qua namen ken ik niets misschien een van julie wel:

- Django
- Spectogram
- Randstad Rollaz Crew

[ afbeelding ]

Entree is gratis dus als het niets is ben ik niets kwijt daar niet van maar toch
Spectogram is een gast die ik ken, geinig dat ik dat zo tegenkom hier hehe!
pi_66326764
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
OMG!!!! dit is pas een festival!!!:
[ afbeelding ]

79 euro voor weekend ticket ... DAMN!!
Ongekend wat geil!

Electronic Beats festivals zijn altijd geil!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:00:10 #187
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66334812
owja. Noisia was vrijdag nacht bij Giel in de studio. Errug lekker (Noisia fan hier ok ok ..) .
zit t nu terug te kijken op uitzending gemist.
pi_66335450
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja. Noisia was vrijdag nacht bij Giel in de studio. Errug lekker (Noisia fan hier ok ok ..) .
zit t nu terug te kijken op uitzending gemist.
Alleen jammer dat giel er zo over heen lulde
giel
  zondag 22 februari 2009 @ 12:00:08 #189
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66335809
nee, maar het Ei is geniale radio. De studio lag ook plat geloof ik
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:06:36 #190
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_66463857
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:41 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Alleen jammer dat giel er zo over heen lulde
giel
Helemaal gemist dat ze er waren.

Wel een fijne Omen-remix .
pi_66559825

Iemand nog aanwezig vanaaf? lkkr oldskool
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:04:35 #192
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66561776
not in the mood ... gister ook nie... ff rustig aan en kredietcrisis overleven deze en komende maand...
pi_66570112
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

Volgens mij zie ik mezelf ook staan daar beneden
Worden bij drum n bass feesten ook al aan pitten gedaan? ik zie ze elkaar allemaal duwen enzo
pi_66576628
Random movement... damn... wat een baas
pi_66576636
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:19 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Worden bij drum n bass feesten ook al aan pitten gedaan? ik zie ze elkaar allemaal duwen enzo
pitten op dnb is nogal eh, oldskool hoor.
pi_66584782
(1:26 tot 1:33)

Even terug naar de classics waar breakbeat zijn geboorte aan te danken heeft.
pi_66591267
Gister in Mevrouw Latenstaan in Z'meer kleine drum 'n bass party

Heerlijk in me eigen wereldje spacen en losgaan

://latenstaan.hyves.nl/

Het is echt heel klein, het is een jongerencentrum maar wordt nog best wel af en toe hiphop, techno of Drum 'n Bass feestje gegeven.
Zaal is echt 10 bij 25 meter ofzo maar des te gezelliger.
pi_66600726
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef no1uknow het volgende:
Gister in Mevrouw Latenstaan in Z'meer kleine drum 'n bass party

Heerlijk in me eigen wereldje spacen en losgaan

://latenstaan.hyves.nl/

Het is echt heel klein, het is een jongerencentrum maar wordt nog best wel af en toe hiphop, techno of Drum 'n Bass feestje gegeven.
Zaal is echt 10 bij 25 meter ofzo maar des te gezelliger.
Aah vet, op zulk soort feestjes voel ik me juist chill altijd, lekker klein en compact gewoon echt zo'n one love gevoel
  zondag 1 maart 2009 @ 23:35:23 #199
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66601547
SHELLSHOCK!!!!

en ach.. alsof de basement van de watt zo groot is. wel lekker knus

edit: alleen die securty... alles behalve kosjer ... :S

[ Bericht 15% gewijzigd door ebeaydojraes op 02-03-2009 00:57:59 ]
pi_66603376
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Aah vet, op zulk soort feestjes voel ik me juist chill altijd, lekker klein en compact gewoon echt zo'n one love gevoel
Ja was ook heel relaxt, hangt ook gewoon relaxte sfeer, aan de zijkant kan je lekker staan 2 stappen naar voren en je kan losgaan.

Heerlijk. Het is een jongerencentrum, met alleen maar vrijwilligers, dus er mag ook binnen gerookt en gesmoked worden.
Dus ik heb 'm helemaal dood lopen spacen daarzo Wel heerlijk op DnB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')