Iets anders paste niet echtquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Sloavink het volgende:
Waarom nou weer zo'n duf hartje. <3
pwnedquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Iets anders paste niet echt![]()
Door ivo en sanderquote:
Zijn gyle dingenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Zuen het volgende:
Ik wl een Honda MTX-Sh(adow)!!!111
Ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Zuen het volgende:
Ik wl een Honda MTX-Sh(adow)!!!111
Das een chopperquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Zuen het volgende:
Ik wl een Honda Shadow)!!!111
emo!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Sloavink het volgende:
Waarom nou weer zo'n duf hartje. <3
Buikschuivers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef fs180 het volgende:
bij de weg./.
honda dream 0wnt ELKE brommer
tzr rs, mx? bla bla bla ect ect..quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:04 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Buikschuivers.![]()
Ik vind ze wel vet, maar ik ben tegen ze voor het principe. ofzo.![]()
true.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
tzr rs, mx? bla bla bla ect ect..![]()
honda 4t caferacertje![]()
denk gewoon van.. oih ze bewondereen mn puchquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef Sloavink het volgende:
Ik word echt de laatste tijd zenuwwachtig van pliesie. Ze gaan óf altijd voor me rijden óf achter me óf allebei tegelijk.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk gewoon van.. oih ze bewondereen mn puch![]()
![]()
Vanaf 1986 kwam een vernieuwde MTX op de markt, de MTX SH(adow). Deze was weer op enkele punten verbeterd en dankte zijn naam aan zijn zwart/gele uitvoering.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk gewoon van.. oih ze bewondereen mn puch![]()
![]()
Wilde jij nog die DS spellen misschien? =Dquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:47 schreef Devolution het volgende:
Toet toet, boing boing.
[afbeelding] & [afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:16 schreef Ferrox het volgende:
hehe ken dat
allemaal 40+ers die me complimenteren en hun hele jeugd aan me ophangen
Zo denk ik er precies hetzelfde over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Zuen het volgende:
Ja ik kan die Puchs ook wel waarderen ja. Ik snap het wel een beetje met al die scooterts van nu, het is wel jammer altijd hoor je datzelfde gejank door je straat van scooters en af en toe die fijne afwisseling van schakelbrommers
. Daarom vind ik Puchjes ook wel leuk, zijn tenmsinte nog origineel enzo.
Meen je niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
IK HEB OOK EEN DT GEHAD UIT HET JAAR 0!
Om mee te crossen, damn, dat ding was echt gangster.![]()
ging goed (Y) ook een dikke auto btw, saab 93 superluxequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:24 schreef Ferrox het volgende:
VET![]()
hoe ging het?
ik wacht al bijna 3 jaar op mn eerste rijles:P
kijk er al jaren op uit
Kakkerbakquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ging goed (Y) ook een dikke auto btw, saab 93 superluxewat doe je nou trouwens met je zundapp? want ik ben hier tijdje niet meer geweest en ik zoek het niet om allemaal te gaan lezen
vette bakken zijn datquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ging goed (Y) ook een dikke auto btw, saab 93 superluxewat doe je nou trouwens met je zundapp? want ik ben hier tijdje niet meer geweest en ik zoek het niet om allemaal te gaan lezen
Wel chill man echt relaxt, ik ga over een maand waarschijnlyk een bmw 3 serie kopenquote:
Wat is dat nou weer voor een godse domme kansloze kut reactie.quote:
heb ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:14 schreef Sloavink het volgende:
[..]
![]()
Dat doen trouwens veel opa'tjes wel.. krijg altijd van die opmerkingen dat hun daar ook op reden toen ze net zo oud als ik waren.
Nostalgie.![]()
Voel je je aangesproken/quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een godse domme kansloze kut reactie.
Ik word vaak genoeg voor kakker uitgemaakt. En des te meer weet ik hoe sneu de mensen zijn die het zeggenquote:
Nee, maar natuurlijk eerst mijn auto... motorrijbewijs hoop ik over een paar jaar een keer te halen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:31 schreef Ferrox het volgende:
vet
goed bezig zeg
maar ehm, weet je zeker dat je geen motor wilt?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Nee, maar natuurlijk eerst mijn auto... motorrijbewijs hoop ik over een paar jaar een keer te halen.
Mstr je bent echt kansloos, rijden jullie een lada?
Ik ga ook niet met ze om, ik ben wel lid van een golf club, maar voetbal ook weer dus lekker tegen draads.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Ferrox het volgende:
wheheh ja idd![]()
ik word ook vaak kakker genoemd, alleen omdat ik Gaastra draag?
ik distantiëer mij van "kakkers" kvind ze vaak zielig
Maar die mensen, die zeggen dat ik een verwende kakker ben![]()
ze moesten eens wetenaan mn kleedgeld heb ik niet genoeg, daarom werk ik er bij
![]()
maar ja, dat wil er meestal niet in....
Lol, hier nog zo iemand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik word vaak genoeg voor kakker uitgemaakt. En des te meer weet ik hoe sneu de mensen zijn die het zeggen![]()
SM(T) rijders hequote:
en ikwou hem kopenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
IK HEB OOK EEN DT GEHAD UIT HET JAAR 0!
Om mee te crossen, damn, dat ding was echt gangster.![]()
Worden die dingen nog gemaakt dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Nee, maar natuurlijk eerst mijn auto... motorrijbewijs hoop ik over een paar jaar een keer te halen.
Mstr je bent echt kansloos, rijden jullie een lada?
Gaastra heeft soms wel leuke troepquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Ferrox het volgende:
wheheh ja idd![]()
ik word ook vaak kakker genoemd, alleen omdat ik Gaastra draag?
ik distantiëer mij van "kakkers" kvind ze vaak zielig
Maar die mensen, die zeggen dat ik een verwende kakker ben![]()
ze moesten eens wetenaan mn kleedgeld heb ik niet genoeg, daarom werk ik er bij
![]()
maar ja, dat wil er meestal niet in....
ow auto..quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou, ik vind een kakker niet echt bij een SM passen.Eerder bij zo'n gazelle waar alles op en aan zit en die net zo duur zijn als een brommer.
![]()
Nee op het moment nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wilde jij nog die DS spellen misschien? =D
ik nog niet...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Waarom is eigenlijk iedereen in de brommerSC opeens aan de chick
ik wil oohook.
Stomme muts is het ook, waarom maakt ze het niet gewoon uit met die andere klootviool
nee sorry het is al weer hard aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik hoorde dat Jarno vrijgezel is Sander..
Misschien wil die wat afspreken?![]()
Dat is iets meer werk dan een passend remschijfje vervangen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:18 schreef fs180 het volgende:
2voorschijven staat veel toffer
lol nice.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef demichiel het volgende:
Op pagina 1 ging het over poegjes, bij deze mijn Puch Maxi S uit 89volledig origineel.
[[url=http://img17.imagevenue.com/loc321/th_91809_HPIM2160_122_321lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img142.imagevenue.com/loc545/th_91816_HPIM2161_122_545lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img101.imagevenue.com/loc427/th_91824_HPIM2162_122_427lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img103.imagevenue.com/loc448/th_91833_HPIM2163_122_448lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc443/th_91843_HPIM2164_122_443lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img108.imagevenue.com/loc451/th_91852_HPIM2165_122_451lo.JPG]afbeelding][/URL]
klikken
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef Ipho het volgende:
HALLO ZOETEKES!!
Dat is de reactie van de meeste mensen, gelukkig verschillen meningenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol nice.
Vind de kleur+sticker combo niet echt mooi enzo.
ik ben het met hem eensch.. maar ik heb ook een pearlyquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef demichiel het volgende:
[..]
Dat is de reactie van de meeste mensen, gelukkig verschillen meningen![]()
.. heeft nu al leveringsproblemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:40 schreef Ipho het volgende:
Wiiiii!
Jij was dat van die DS spellen toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
.. heeft nu al leveringsproblemen![]()
quote:
Je mag de oprit op en af jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jij was dat van die Derbi die ik mocht inrijden toch?
![]()
Gelukkig is die oprit van Dutch Golf best lang en breedquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gelukkig is die oprit van Dutch Golf best lang en breed, en ook nog van grind
. Lekker slippen
![]()
Heb ik even gelukquote:
Ik pwn zo kenkers hard op KTM's op lange opritten met grindquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb ik even geluk![]()
![]()
Jij minder want als je op mn KTM gaat skeuren kom je niet vooruit omdat je erop rijdt als een derbi, en dan blijf je slippen![]()
![]()
![]()
Voorlopig pwn je nog niet eens een golfbuggyquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik pwn zo kenkers hard op KTM's op lange opritten met grind![]()
Heuj don't get me wrong, Iquote:
Ik houd ook van nintendo ftw enzo maar jij had intresse in me spelletjes toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Heuj don't get me wrong, INintendo
Maar wel kut dat de winkels ze niet binnenkrijgen (ofja, veel minder dan was afgesproken)
Ja!!!!!!!!!!1einz!!!!1eleven/polizei!!!!...///**\BBQ.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:03 schreef Ipho het volgende:
Ja of nee?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!!1einz!!!!1eleven/polizei!!!!...///**\BBQ.
Immer![]()
w00t vanavond sinterklaas in huize Snelwagenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:01 schreef Ipho het volgende:
Zaterdag!
quote:
Waarom dat dan!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w00t vanavond sinterklaas in huize Snelwagen
Goed welke game? WoWquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
Maaruh gamen?
Goed goed is al goed.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik wilde ook een keer tof lullen laat me nou
![]()
Omdat dat zo isquote:
quote:
Sucks krijg je een wii?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Omdat dat zo is, mn broers waren anders niet thuis
![]()
1.6 of source?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zei dus Gamen
En aangezien er maar 1 game is die altijd leip is: Counter Strike, gaan we die maar doen![]()
Khoop het nietquote:
quote:
b00m headshotquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:10 schreef Ipho het volgende:
ik mag niet meer gamen van me moeder
Uitgeleent! DAt ding ownt mijn xbox nu!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Khoop het niet![]()
Als het dan een spelcomputer moet zijn, doe dan maar een 360. Ik heb er al een faceplate voor maar die heb ik ff uitgeleent
Nu wel jahquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Uitgeleent! DAt ding ownt mijn xbox nu!![]()
Probeer jij hem er maar eens af te halen.quote:
Als het zo moet.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef Ipho het volgende:
[..]
Probeer jij hem er maar eens af te halen.
Ze ging mij zus ook altijd te keer. Gelukkig is ze het huis uit, je kon niets meer doen en precies wat jij allemaal zegtquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:47 schreef Ferrox het volgende:
bwhehe, daar net ff gepokerd bij mij thuis
mn vrienden gingen weg, geloofden ze niet dat mn brommer nog startte![]()
ik brommer naar buiten, starten, kk hard lawaai, ik rij ff op en neer.
ik weer naar binnen, komt mn zus jankend naar beneden: ja hoe kun je dit nou doen blabla, ik moet morgen om half 7 er uit blablabla![]()
![]()
![]()
mens kruip je bed in en zeur niet![]()
![]()
"harder janken"
ja, als pa en ma morgen thuis komen ga ik alles vertellen ( we zjin alleen thuis, en mn zus is 18)
bwheheh doe wat je niet laten kunt
loopt ze jankend/schreeuwend weer naar haar kamer
Waarom?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:57 schreef Ferrox het volgende:
nog meer avontuur van mn nachtelijke ritje van
5 min nadat ik gepost had hoorde ik een paar auto's afremmen voor mn huis,
ik doe mn gordijn opzij, en ik zie tot mn grote verbazing : 2 politie busjes en 1 zo'n snelle opel astra
alsof ik een fokking crimineel ben![]()
En dan komt de politie snachtsquote:
tsja ik snap er ook nix van normaal gesproken is hier alleen 31 december politiequote:
Maar je werd wel hard geowndquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:19 schreef Ipho het volgende:
Wat duurt dat weer lang met jou :/
Had ik maar een zusquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Ferrox het volgende:
OMG mn zus kwam daar net mn kamer binnen gestormd![]()
ze is nog steeds kwaad, heel lul verhaal van : ja je bent echt een klein kind, dit doe je ook niet als pa en ma thuis zijn, je kunt echt niks alleen blablab![]()
mens, als je je gewoon had omgedraaid was er geen enkel probleem geweest
"nou ik ga het lekker toch aan pa en ma vertellen"
hahahaha, moet je doen, wie was hier ook al weer 18?
toen ging ze weer weg
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:51 schreef Devolution het volgende:
Allemaal lullen over 18 en 19 jaar oude zussen, maar waar het nou om draait zijn foto's! Pos(t)en dus!![]()
Dag lieverdquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef Devolution het volgende:
Iedereen zit nu zeker bij zn meid... En ik helemaal alleen in BromSC![]()
Koop mijn DS spellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef Devolution het volgende:
Iedereen zit nu zeker bij zn meid... En ik helemaal alleen in BromSC![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Sloavink het volgende:
Vanavond ladderzat op me puch rijden.
das niet stoer ofzo hoor, hoop dat je iemand doodrijdt, kun je heel je leven dokkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Sloavink het volgende:
kuttelefoon dus ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:55 schreef Ipho het volgende:
Haal ik de foto's van me derbi van de camera af krijgt ik dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee was zelf een redelijk dure fototoestel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
kuttelefoon dus ?ik ben hier ff niet geweest dusz: mag je er al op rijden?
Ik probeer ook niet stoer te doen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
das niet stoer ofzo hoor, hoop dat je iemand doodrijdt, kun je heel je leven dokken
wtf, myn k800i maakt 5x betere foto'squote:Op zaterdag 9 december 2006 16:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee was zelf een redelijk dure fototoestel.![]()
En 2e ook: Nee mag nog niet.
fiets koop je al voor een 10tjequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:59 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet stoer te doen.Ik heb alleen geen fiets.. dus de brommer is me enigste hoop.. en ik zal en moet zuipen.
![]()
Ja weet ook niet wat er aan de hand is met dat ding maar doet die normaal nooit hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:59 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
wtf, myn k800i maakt 5x betere foto's![]()
maarre wanneer mag je wel dan?
Of een van de betere stationsquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
fiets koop je al voor een 10tje
lykt me pynlyk, dat ding zo lang al thuis zien staan, terwijl je vanaf 31 december pas echt mag rijdenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat er aan de hand is met dat ding maar doet die normaal nooit hoor.![]()
Word 31 december 16.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:04 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
lykt me pynlyk, dat ding zo lang al thuis zien staan, terwijl je vanaf 31 december pas echt mag rijden
Cam is super hoor maar nu nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Lol, koop je zo'n dure brommer, heb je zo'n gare camera.![]()
![]()
Hattem heeft kenker snelle ambtenaren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:10 schreef Ferrox het volgende:
je rijbewijs halen is niet zo moeilijk, de week die je moet wachten op die kk trage ambtenaren is veul moeilijker
yeah, vandaag een bocht besteld, als het goed is donderdag weer rijden![]()
Loller pm me als je geld hebtquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:16 schreef Devolution het volgende:
[..]
[CENTRAAL]Brommers #70 Waar Derbi onder je bil trilt. TZR <3
tovquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:17 schreef Ferrox het volgende:
Aa en Hunze niet, dat volk hoort echt per direct op straat komen te staan
kankerhonden, met zn allen tegelijk pauze nemen, privé bellen en jou laten wachten, en nog veel meer
luie honden![]()
ja precies.. ik wil ook broersquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:38 schreef Ferrox het volgende:
nou wees blij dat je mág knokken
als mn zus mij slaat en ik sla terug ( 10 x zo hard) gaat ze janken![]()
mn andere zus woont nu in groningen op kamers, en daar kan ik het veul beter mee vinden
die komt vanmiddag gelukkig thuis![]()
die is ook altijd wel in voor een geintje, ik denk dat ze mijn nachtelijke ritje van 2 sec wel kan waarderen:P
Ik heb een broer en dat is ook geen pret.quote:
je schaamt je echt voor dat ding, altijd wazige foto'squote:Op zaterdag 9 december 2006 16:55 schreef Ipho het volgende:
Haal ik de foto's van me derbi van de camera af krijgt ik dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:13 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hattem heeft kenker snelle ambtenaren.
Sukkelquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Sloavink het volgende:
Ambtenaren moet ook doodquote:
Niet!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
je schaamt je echt voor dat ding, altijd wazige foto's
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
TZR
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef no1uknow het volgende:
Biw.
Wie?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Geef ze P¹²0
Ja, goed, op de lekke voorvork en het ontbreken van een kenteken na.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
p120.gif (14.gif)
Hoe staat het met je brommert, Diemiet.
Ik kan niet eens wegrijden als hij te koud is, dan moet de choke er vol opquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, goed, op de lekke voorvork en het ontbreken van een kenteken na.
Maar hij doet het nog wel goed, houdt niet zo van koud weer ( Chokeuhhh! ) en ik heb hem vandaag gewassen. ( Lees; afgespoten met 50 bar ofzo.)
Lol heb ik ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik kan niet eens wegrijden als hij te koud is, dan moet de choke er vol op![]()
precies.. mijnes is goedf en jullies nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zegt meer over jouw afstelling dan onze schakels
Lik Lik wie ben ik1quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:12 schreef no1uknow het volgende:
jaja
Alleen maar zoenen zeker
Ben weg!
Oi poephoofd, dat jouwe blijft lopen zal wel te maken hebben met een te grote sproeier, + het bekende pruttelslijmslijm puch geluidquote:
Jij bent goed bezigquote:Op zondag 10 december 2006 04:12 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb ene foutloze zin getypyt!
is dat speciaal ofzo dan? koffie bij het ontbijt? doet volgens mij bijna elke gierige Kuthollander, en als jij gebak smorgens door je keel krijgt, vind ik het heel knap... mij lukt het iig nietquote:Op zondag 10 december 2006 10:06 schreef Ferrox het volgende:
goeiemoguh![]()
ben er ook weer, ben de hele nacht door gegaan
mn zus is vandaag jarig, zometeen ff ontbijten met koffie en gebak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |