Met Elvisje gaat het gelukkig goed. Net of ze niet beseft dat haar zusje weg is ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:. Sterkte
.
Hoe gaat het met haar zusje Elvis? Merkt ze er al wat van dat haar zusje er niet meer is?
Misschien komt dat nog wel.. Maar wie weet valt het wel mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef woeshie het volgende:
[..]
Met Elvisje gaat het gelukkig goed. Net of ze niet beseft dat haar zusje weg is ..
Maar dat weet je toch helemaal niet. Misschien was ze wel weggelopen (doen katten vaker) had ze helemaal niet zo slecht en heeft ze net voordat ze thuis was een ongeluk gekregen. Het verhaal blijft natuurlijk triest, maar ik denk niet dat het helpt als je het voor jezelf nog dramatischer maakt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef woeshie het volgende:
en het doet me vooral heel veel pijn om te weten dat ze dagenlang ergens helemaal alleen liggen afzien heeft .. m'n hart doet er letterlijk pijn van als ik daar aan denk ..
Wel als het beestje zoveel pijn had. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef Linkmiegel het volgende:
vind je het trouwens niet lullig dat je ma het ff zo geregeld heeft? ik had nog wel even afscheid willen nemen. ik bedoel een halve dag meer of minder boeit ook niet
soms lukt het gewoon niet om ze binnen te houden, die gek van mij (de middelste) is al 2 keer via het bovenraampje (ingeklommen via de hordeur) naar buiten gesprongen: daar wordt je ook niet blij van als je zoals wij 4 hoog woont! ik zweer het je: we timmeren de boel dicht, maar die gek weet het steeds voor elkaar te krijgen........(ben het overigens wel met je eens hoor)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat vreselijk zeg![]()
Wat zal dat arme beestje een pijn gehad hebben
En wederom pleit ik ervoor katten alleen aangelijnd en onder toezicht buiten te laten, en anders lekker binnen te houden.
Scheelt een hoop katten en baasjes leed.
Ze was al +/- een weekje weg .. en toen me ma me deze middag eerst belde om te melden dat ze terug was, zei ze dat ze graatmager was. En dan volgens de dokter waren de wonden aan haar achterpootjes zeker al meerdere dagen oud (weet niet juist hoe ze dit kunnen zien maarja..)quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Everett het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch helemaal niet. Misschien was ze wel weggelopen (doen katten vaker) had ze helemaal niet zo slecht en heeft ze net voordat ze thuis was een ongeluk gekregen. Het verhaal blijft natuurlijk triest, maar ik denk niet dat het helpt als je het voor jezelf nog dramatischer maakt.
Nou ja, in ieder geval sterkte bij het verwerken van je verlies.
Ja eerlijk gezegd doet me dat ook wat pijn .. Ik had ze écht nog even willen zien ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef Linkmiegel het volgende:
vind je het trouwens niet lullig dat je ma het ff zo geregeld heeft? ik had nog wel even afscheid willen nemen. ik bedoel een halve dag meer of minder boeit ook niet
maar dan had ze nog langer moeten lijden, wat dat betreft is het beter zo denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:36 schreef woeshie het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd doet me dat ook wat pijn .. Ik had ze écht nog even willen zien, maarja ..![]()
Meen je dit???quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat vreselijk zeg![]()
Wat zal dat arme beestje een pijn gehad hebben
En wederom pleit ik ervoor katten alleen aangelijnd en onder toezicht buiten te laten, en anders lekker binnen te houden.
Scheelt een hoop katten en baasjes leed.
Ik denk er net zo over, dat is nu net de reden dat wij onze kat niet naar buiten laten gaan, al wil ze het nog zo graag. Ja af en toe, aan een lijntje en onder toezichtquote:
Hm interessante kwestie wel, je kiest er dan dus voor om het beestje binnen te houden terwijl ie zo graag naar buiten wil. (en dat is toch ook wel de natuur, een kat hoort eigenlijk gewoon buiten)quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over, dat is nu net de reden dat wij onze kat niet naar buiten laten gaan, al wil ze het nog zo graag. Ja af en toe, aan een lijntje en onder toezicht
Wat niks afdoet aan het feit dat het helemaal vreselijk is wat Aiki is overkomen.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |