Pff ik moet het gewoon even kwijt ..
Ik heb al zo'n 4 jaar twee mooie en heel lieve katjes : Aiki en Elvis (zijn zusjes van mekaar)
De katjes blijven meestal binnen, maar soms gaan ze even buiten gaan plassen en wie weet wat nog allemaal.
Nu was Aiki al enkele dagen niet meer thuis gekomen .. Grote paniek natuurlijk, want normaal gezien slaapt ze snachts altijd binnen.
Vandaag op m'n werk kreeg ik plots telefoon van m'n ma .. "Aiki is terug !!"
Ik was zooo gelukkig. Maar blijkbaar was er iets grondig mis met haar achterpootjes. Ze kon niet meer stappen enkel kruipen, zichzelf vooruit slepen .. Aiki heeft dus waarschijnlijk ergens een ongeluk gehad .. heeft dagenlang ergens gelegen god-weet-waar .. en is dan al kruipend naar huis gekomen !
Maar ..
Derjuist belde m'n ma me terug .. Ze is met Aiki bij de dierenarts geweest en had heel slecht nieuws ..
Aiki is er slecht aan toe .. Haar beide achterpootjes zijn gebroken en verbrijzeld ..
De dierenarts heeft Aiki laten inslapen .. :'(
Dit doet zooo'n pijn .. Dit katje heeft dagenlang afgezien, een hele tijd ergens moederziel alleen gelegen, is dan met haar laatste krachten naar huis gekropen .. en wordt dan ingeslapen ...
:'(
I'll never forget you sweety ..