abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:03:35 #1
76339 woeshie
Let your mind go
pi_44254208
Pff ik moet het gewoon even kwijt ..

Ik heb al zo'n 4 jaar twee mooie en heel lieve katjes : Aiki en Elvis (zijn zusjes van mekaar)

De katjes blijven meestal binnen, maar soms gaan ze even buiten gaan plassen en wie weet wat nog allemaal.
Nu was Aiki al enkele dagen niet meer thuis gekomen .. Grote paniek natuurlijk, want normaal gezien slaapt ze snachts altijd binnen.

Vandaag op m'n werk kreeg ik plots telefoon van m'n ma .. "Aiki is terug !!"
Ik was zooo gelukkig. Maar blijkbaar was er iets grondig mis met haar achterpootjes. Ze kon niet meer stappen enkel kruipen, zichzelf vooruit slepen .. Aiki heeft dus waarschijnlijk ergens een ongeluk gehad .. heeft dagenlang ergens gelegen god-weet-waar .. en is dan al kruipend naar huis gekomen !

Maar ..
Derjuist belde m'n ma me terug .. Ze is met Aiki bij de dierenarts geweest en had heel slecht nieuws ..
Aiki is er slecht aan toe .. Haar beide achterpootjes zijn gebroken en verbrijzeld ..
De dierenarts heeft Aiki laten inslapen .. :'(

Dit doet zooo'n pijn .. Dit katje heeft dagenlang afgezien, een hele tijd ergens moederziel alleen gelegen, is dan met haar laatste krachten naar huis gekropen .. en wordt dan ingeslapen ...
:'(

I'll never forget you sweety ..

pi_44254261
RIP
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44254269
Klote is dat, je hecht toch enorm aan zo'n beest. Gelukkig heb je er nog een

10 tegen 1 dat hier straks reacties staan als "aah inslapen, dierenbeul, zeker geen 3000 euro over voor een operatie"
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_44254282
Kut voor je
pi_44254308
Dit is echt erg voor je
Slaap zacht Aiki!
pi_44254334
Germ

Maar misschien is ze nu wel beter af, misschien had ze wel veel pijn en is het beter zo.

Sterkte iig (F)
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:07:39 #7
76339 woeshie
Let your mind go
pi_44254373
Er was zelfs geen operatie mogelijk volgens de dokter !!
1 pootje amputeren, dat zou nog lukken, een katje kan dan nog mooi verderleven met 3 pootjes
Maar 2 pootjes amputeren, ging volgens hem niet ..
Plus ze was er fysiek ook iets te erg aan toe .. arm beesje
pi_44254404
ahh, arme aiki
mijn kat is nu ook sinds anderhalve week verdwenen toen hij naar buiten was..
Sterkte met het verwerken, pas als een kat weg is merk je hoeveel een kat in je leven betekend
pi_44254416
. Sterkte .

Hoe gaat het met haar zusje Elvis? Merkt ze er al wat van dat haar zusje er niet meer is?
pi_44254430
gossie

vrijdag 8 december 2006 @ 16:09:21 #11
76339 woeshie
Let your mind go
pi_44254447
en het doet me vooral heel veel pijn om te weten dat ze dagenlang ergens helemaal alleen liggen afzien heeft .. m'n hart doet er letterlijk pijn van als ik daar aan denk ..
pi_44254516
Arme Aiki rust zacht.
En een knuf voor TS
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:11:26 #13
76339 woeshie
Let your mind go
pi_44254522
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
. Sterkte .

Hoe gaat het met haar zusje Elvis? Merkt ze er al wat van dat haar zusje er niet meer is?
Met Elvisje gaat het gelukkig goed. Net of ze niet beseft dat haar zusje weg is ..
pi_44254554
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef woeshie het volgende:

[..]

Met Elvisje gaat het gelukkig goed. Net of ze niet beseft dat haar zusje weg is ..
Misschien komt dat nog wel.. Maar wie weet valt het wel mee.
pi_44254617
Damn, ik had zo'n mooie dag, nu is dit verpest. niet jou schuld natuurlijk, maar omdat ik met je mee voel

RIP, en sterkte
Plays WoW, SOF II (gold ^^), BF2 (+SF), MOH:AA S,
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:16:14 #16
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_44254694
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef woeshie het volgende:
en het doet me vooral heel veel pijn om te weten dat ze dagenlang ergens helemaal alleen liggen afzien heeft .. m'n hart doet er letterlijk pijn van als ik daar aan denk ..
Maar dat weet je toch helemaal niet. Misschien was ze wel weggelopen (doen katten vaker) had ze helemaal niet zo slecht en heeft ze net voordat ze thuis was een ongeluk gekregen. Het verhaal blijft natuurlijk triest, maar ik denk niet dat het helpt als je het voor jezelf nog dramatischer maakt.

Nou ja, in ieder geval sterkte bij het verwerken van je verlies.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:17:02 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44254721
jeuj wat sneuj, veel sterkte ermeuj.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44254740
Zo sneu voor een beestje wat zoveel kracht heeft getoond om in die conditie toch nog thuis te komen.. Sterkte.
Where facts are few, experts are many.
pi_44254764
das echt kut.. moet er niet aan denken dat dit mijn kat zou overkomen. die is overigens 1,5 jaar oud. het gebeurt wel te vaak dat er katten aangereden worden!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_44254830
vind je het trouwens niet lullig dat je ma het ff zo geregeld heeft? ik had nog wel even afscheid willen nemen. ik bedoel een halve dag meer of minder boeit ook niet
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_44254856
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef Linkmiegel het volgende:
vind je het trouwens niet lullig dat je ma het ff zo geregeld heeft? ik had nog wel even afscheid willen nemen. ik bedoel een halve dag meer of minder boeit ook niet
Wel als het beestje zoveel pijn had. Ik snap het wel.
pi_44254914
aaahhh...... sterkte!
pi_44254925
sterkte hoor!
ik ken de situatie wel; ik heb al een paar keer een huisdier in moeten laten slapen 3 keer een ratje, 2 keer een katje. Ik heb op het moment 3 katten in huis (alledrie blijven ze altijd binnen overigens) maar de oudste sloeg een paar jaar geleden aan het sukkelen met zijn nieren (steentjes, gruis, hij had alles) en die hebben we nog 3 keer laten opereren, maar toen besloten dat het genoeg was. Hij is nu 12, terwijl ze ons verteld hadden dat hij nooit ouder zou worden dan 10, en doet het nog prima op het speciale voer, maar geen gedokter meer! tenzij het natuurlijk iets simpels is.

edit: ik ben bang dat het erbij hoort
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_44255003
Wat vreselijk zeg
Wat zal dat arme beestje een pijn gehad hebben

En wederom pleit ik ervoor katten alleen aangelijnd en onder toezicht buiten te laten, en anders lekker binnen te houden.
Scheelt een hoop katten en baasjes leed.
pi_44255033
Ahhhh arm beestje, gelukkig kan ze nu zacht rusten
En niemand had haar opgemerkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')